Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Карбуратор - смяна на дифузьор


txl

Recommended Posts

Имам един карбуратор, който е нов, но дифузьорът (така ли се нарича?) на първата камера е нещо изкривен:

post-8-0-80463800-1403218866_thumb.jpg

Даже изглежда, че има и пукнатина. Не знам дали е производствен дефект или се е получило в последствие.

 

Чудя се дали може да се извади този дифузьор - т.е. да извадя този и да извадя здрав от друг карбуратор и да го сменя.

 

Някой правил ли е такова нещо и може ли да сподели опит. Идеи как да го извадя здрав и прав? Да сложа тялото на карбуратора във фурната и после да напръскам дифузьора със спрей за охлаждане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Набит е в канали , ще ти кажа към надвечер подробности. Трябва да се свали дроселовата клапа и се избива лекичко с дорник. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Не знам дали на някого някога ще се наложи подобно нещо, но ето малко информация.

 

Както писа fulcrum, сваля се капака на карбуратора, както и дроселовата клапа. След това издялах по една малка дървена подложка, за да не се наранят дифузьорите от донора. Пъхат се от страната на дроселовата клапа върху двете плоски "крачета", които държат централния малък дифузьор:

post-8-0-46598300-1405020629_thumb.jpg

Избираме подходящ дорник - в моя случай вложка 1/4 (вече забравих размера, но ако не се лъжа беше 11):

post-8-0-50619400-1405020746_thumb.jpg

Поставяме я - опира само в дървените подложки, а не върху централния малък дифузьор:

post-8-0-98046500-1405020919_thumb.jpg

След това избираме подходящ "удължител" за дорника - я моя случай бутален болт:

post-8-0-13171800-1405020988_thumb.jpg

Подлагаме карбуратора - за да легне добре е необходимо да са свалени главните въздушни жигльори и тапата на вентилацията на поплавъковата камера:

post-8-0-10732500-1405021127_thumb.jpg

След това пристъпваме към чука и се оказва, че дифузьорите излизат без проблем:

post-8-0-31573800-1405021306_thumb.jpg

post-8-0-18546000-1405021318_thumb.jpg

Тъкмо в този момент вече си мислех, че всичко вече ще стане лесно. Оказа се обаче, че дифузьорът на новия карбуратор, наистина беше напукан. Не знам как да си го обясня - дефект в материала или нещо друго, но се оказа много крехък и при същия опит за избиване резултатът беше:

post-8-0-65890900-1405021430_thumb.jpg

post-8-0-87574900-1405021529_thumb.jpg

Все пак добре, че реших да го сменя, защото иначе най-вероятно щеше да се изсипе на парчета в двигателя. След това с много търпение и много внимателно човъркане, малко по малко:

post-8-0-80886800-1405021614_thumb.jpg

Докато накрая излезе всичко. След това новия-стар дифузьор влезе на ръка с просто натискане с пръсти. Извадих го и му сложих малко лепило за резби, за всеки случай. При набиването/поставянето трябва внимателно да се прицелят отворите от тялото на карбуратора към отворите на дифузьора, защото е просто кръгъл, няма някакви канали за центриране на позицията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.