Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Джанти


Recommended Posts

Разбрал съм, та нали ти и сам си го казал - защото джантата тежи повече в района на леглото.

 

Защо тогава обясняваш за офсета ;)  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бегачо, добавям - защото и това влияе. Просто като ти прочетох нещата - и се сетих и за още нещо, в тоя план.

И, Мастере - със сигурност не сменяваш постоянно главини.

Но какво значи постоянно?

Съседът ми по паркоместо кара с най-обикновени 15 ки и с гуми 195/65-15 - и никога не е и чувал за проблеми с главините.

Пък гони 270 хиляди.....

А друг от съседите ми - с гуми 225/40-18 - е, не ги менка лагерите много често, обаче ги е сменил вече два пъти, за около 140 хиляди.

Има разлика все пак, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И после - ма що ми заминаха лагерите беее? Ма що ми вибрират спирачкитеее? :D

 

 

Ама ще сменяваш по-често лагери.... парите не са толкова големи, лагер-главините не струват толкова скъпо.

 

 

 

И, Мастере - със сигурност не сменяваш постоянно главини.

Но какво значи постоянно?

 

Ми не знам бе, кажи ми ти?

 

п.п.

Сами, приготви се да сменяш често лагери, че с тея 18-ки не те виждам! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съседът ми по паркоместо кара с най-обикновени 15 ки и с гуми 195/65-15 - и никога не е и чувал за проблеми с главините.

Пък гони 270 хиляди.....

 

Ейиии, един да видя с прави главини!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко са му прави главините, но поне до момента - не ги е сменявал, и не се е оплаквал от проблеми. А вече един път е сменявал дискове - и отпред, и отзад....

А за сроковете за смяна - ами тия са, пък вие ще кажете дали е това е много постоянно, или не е.

И за 18 ките на Сами - ееее, хайде да не бъркаме Октавия 2 и Октавия 3, става ли?

От което съвсем не следва, че втората е по-здрава от първата.

Но най-малкото, все пак е прекалено нова, та да има някаква реална статистика!.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е ежедневка ( т.е навърташ над 15к годишно) - 16 е границите на разумното. Просто такива са БГ реалностите. След 2 сезона в София с 16 -ки, Маджовите момчета се налага да ги преправят от квадратна към кръгла форма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, много зависи от джантата! С хубави, оригинални джанти няма проблеми независимо 17 или 18 цола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и моите се наложи да ги изправят - двете - макар че са 15 ки. Тоест да ги правят от квадратни отново на кръгли.

Но по нашите пътища - явно това е реалността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте колеги. Прочетох темата, но не намерих информацията, която търся. Днес се обадих и до ЕТ, но и от там не можаха да ми отговорят.

Бих искал да попитам дали 15" джанти е възможно да бъдат монтирани на О3, 2.0 ТДИ, Елеганс. Стандартно излиза с 16", но не съм сигурен дали спирачните пакети и дисковете ще позволят 15".

Идеята ми е да се подготвя за зимния сезон...

Предварително ви благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.