Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Термостат


vladimir_skoda

Recommended Posts

Здравейте ,колеги !

Смениха ми термостата ,защото беше останал в отворено положение и сега с новият термостат колата не държи 90 градуса а стои на 1вата чертичка а когато карам извънградско даже пада под нея и стой между началото и тази първа чертичка . Сега за проба запалих колата и я изчаках да вдигне градусите за да видя кога ще отвори термостата .Горната тръба започна да става топла когато на таблото беше се вдигнала леко чертичката .Забелязал съм също че когато мине въпросната първа чертичка се включва вентилатора.  

Колата е Фабия 1.4 68кс Някакви предложения какво може да е?? 

Благодаря предварително !!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз сменях термостат като купих колата , но моито табло няма чертички и цифри ... има една бяла черта в средата на скалата и преди при движение спадаше и в задръстване се качваше стрелката , а от както смених термостата застава малко след чертичката в средата и не мърда изобщо.

Какъв термостат са ти сложили ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз сменях термостат като купих колата , но моито табло няма чертички и цифри ... има една бяла черта в средата на скалата и преди при движение спадаше и в задръстване се качваше стрелката , а от както смених термостата застава малко след чертичката в средата и не мърда изобщо.

Какъв термостат са ти сложили ?

За термостата нямам идея какъв е ,при мен е по същия начин в задръствания се вдига и като тръгна да карам пада.Явно трябва да направя рекламация в сервиза. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ... продават по магазините за Шкода термостат заедно с пластмасовата капачка със сменяем елемент (полско производство) , който можеш и сам да си смениш и след това сменяш само елемента вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой колега с фабия може ли да ми каже при него кога се включва вентилатора ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ако ти загравя тръбата толкова бързо - този термостат е дефектен.

Аз съм имал ядове с такъв - който си изглежда нормално. Дори отваря и затваря на правилните температури (тествал съм го с варене в канче).

Но проблема с него беше, че клапанчето на термостата си е ОК, но около не е уплътнено добре (там където ляга в пластмасата.) и постоянно си изтича вода покрай него, дори когато клапанът е затворен.

 

Така че си търси нов термостат.

Аз лично намерих един стар оригинален от боклука, който обаче се оказа, че работи перфектно.

 

Симптомите бяха абсолютно същите.

Редактирано от The Best Forman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте, не знам дали съм в правилната тема, но забелязах нещо на моята 1.9SDI. Стрелката на температурата показва на средата и не мърда, което е нормално, но ми прави впечетление , че много бавно загрява - за 10-15 км градско. Като е  на една четвърт пипам радиатора и е студен, но всички маркучи са топли. Мислех, че термостата е постоянно отворен, но явно не е така, след като радиатора е студен. Някой може ли да ми каже каже къде е термостата физически, за да проследя по-точно малкия и големия кръг?

Дано въпроса не е много глупав :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам подобен проблем на 1.9TDI,загрява много бавно и на моменти стрелката пада от 90 на 50-60 градуса и пак се вдига

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Здрвейте колеги от няколко дни и аз се здобих с Фабийка 1.2 68к.с HTP.Та исках да попитам това че държи 90гр.е нормарно така ли и защо ако може някой да ми обясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата игнорира отклониения в рамките на около +/- 5 градуса от 90-те и не ги отразява на стрелката за да не разсейва водача :). Нормално е, карай и не барай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Здравейте колеги,

Някой дали може да подскаже, възможен ли е достъп до термостата с цел смяната му при дизеловите 1.9 TDI мотори ATD/AXR (може би и при други подобни със същото разположение на този възел в блока) без демонтиране на алтернатора, предвид неговата позиция близо до фланеца на тръбата на термостата?

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 дена пак го смених, 15 min с двете бири време, единствено вакуум резервоара се отмества настрани да не пречи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.