Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 1,9 TDI 110 кс 1999 комби не иска да запали


sostin

Recommended Posts

отиваш в моргата сменяш и пробваш да запали - ако запали добре, ако не следващото.

 

Ами ако в моргата запали,пък изгасне в движение при изпреварване например?По-добре мисля да си купи едно ново и да пази документа за покупка.После отива в така начречения "оторизиран сервиз" за да поставя релето и всичко да е точно.Щото при евентуален проблем онез от магазина ще му кажат,че гаранцията важи само ако частите са монтирани в оторизиран от магазина сервиз и е издаден протокол.Пък моргаджиите ще му сменят това реле с някакво друго,пак използвано от някоя барака.Вярно сега,че нямада е на тази цена като в магазина,но специално това реле е елементарно,но отговорно.

 

А в крайна сметка всеки решава за себе си как да постъпи,с което поема всички позитиви и негативи от действията си.

Редактирано от lent
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нееее , пичове , релето ще си го закупя от магазин на Шкода да ми е мирна главата ,че посинех онзи ден хахахах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нееее , пичове , релето ще си го закупя от магазин на Шкода да ми е мирна главата ,че посинех онзи ден хахахах

 

Недей от Сточна гара! Там продават големи тесли! Китайчета отвсякъде!

Иди на Симеоновско шосе - там частите, и особено релетата, са читави. Проверено е!

Дали ще дадеш 20 лв за "китайче", или 30 за марково - няма да икономисаш много.

Та, като ги даваш парите - поне да знаеш, че си сложил нещо читаво, дето през следващите няколко години няма да ти отвори проблеми!

И късмет, ей!

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без думи!

Щом Стиви вече е тук, аз напускам темата.

/предложението за Сточна гара беше мое/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвори твоето, ако има само напукани спойки-запоявай и се вози и не се занимавай с друго. Ще изкара още много време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвори твоето, ако има само напукани спойки-запоявай и се вози и не се занимавай с друго. Ще изкара още много време.

И аз така направих на предната кола.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

След като миналата есен по това време замина клемореда и го замених с оригинален, сега от известно време започнах да чувам доста често "цъкане" на реле в близост до ключа за фаровете, което преди не чувах. Започна да ми свети и доста по-дълго индикацията за подгрев. Снощи като се прибирах от работа колата запали от третия път, след като запали пак имаше няколко "цъкания". Последния път на извънградско каране колата спря да ускорява при скорост около 110-120 км/ч (но не заби предница както ми се е случвало при влизане в сервизен режим от блокирал актуатор на около 3000 оборота), а релето в този момент яко се "разцъка".

 

Днес си поръчах от ЕТ оригинално реле 109 с номер 1J0906381A (това е за ОК1 до 2004 г. след това е с номер 6Y0906381 - не знам каква е разликата). Цената е 32.00 лв с ДДС, но не е налично на склад и след 10 дни ще го получа. В Порше го имаше налично на цена 36.00 лв без ДДС. В Аутоплюс имаха само китайче за 12.00 лв с ДДС. Ще си го сменя да знам, че и то е читаво, пък дано и проблемите изчезнат. А старото ще го огледам и ако трябва ще презапоя спойките и ще си го сложа в багажника за резерва.

 

Междувременно може да прегледам и логовете да видя какво има записано. :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Johnnie, и аз го имам този проблем с цъкането, и то от години. Ще чакам развитие след монтажа, за да знам какво да правя и аз. Заради трудно палене си свалих касетофона, защото мисля, че от там ми пада акумулатора.

Ако при теб има чувствително подобрение на вървежа, сподели.

ПОздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително ще пиша, но най-вероятно ще е другата събота (ако спазят срока за доставка - днес го поръчах - не разбрах дали са 10 календарни или работни дни, но при предишни поръчки са ми пристигали винаги по-рано). Другото, което се сетих е че при контакт след като мине първоначалния тест и светват всички индикации по таблото при завъртане на стартера ми светват отново индикациите за ABS и ASP и после угасват.

 

Днес нямах проблеми със запалването. Ако успея утре или тази събота да разгледам логовете с VAGCOM (нямам собствен кабел и ще помоля един приятел да ползвам неговия) - ще пусна и тях ако има нещо интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото, което се сетих е че при контакт след като мине първоначалния тест и светват всички индикации по таблото при завъртане на стартера ми светват отново индикациите за ABS и ASP и после угасват.

това говори за слаб акумулатор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора наистина може да има пръст в някои от аномалиите, тъй като някъде по това време на годината трябва да навърши (или е навършил) 5 годинки (трябва да погледна в гаранционната карта кога точно е купуван). Дето се вика може да му е дошло времето ... за слагане в другата бензинова кола (че нейния пък е на 5 години и половина, въпреки че и той е 74 Ah и никога не ми е създавал проблеми). :crazy:

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...............Последния път на извънградско каране колата спря да ускорява при скорост около 110-120 км/ч (но не заби предница както ми се е случвало при влизане в сервизен режим от блокирал актуатор на около 3000 оборота), а релето в този момент яко се "разцъка".

...................

Междувременно може да прегледам и логовете да видя какво има записано. :sorry:

За всеки случай погледни и стойностите на дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди две години като ходих при Сами (bega4kata) за други ремонти и ремап ми каза че дебитомера си заминава. Явно и него ще трябва да сменям, но ще трябва да направя малко логове със живи данни. :) Ама едно по едно ще ги оправям нещата, че много се събраха. Съвсем скоро идва ред и на ангренажния ремък ... :fiu: :crazy:

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото,като стана въпрос за ремап......от 2 години и половиноа някъде се занимавам с ремап и до сега нямам нито една счупена кола.Като изключим на Калата,но там аз си позволих леко повече и му пратих за моя сметка нова турбина.

Колко бързо минава времето.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има това  премигване на лампите  АБС и АСР като завъртя стартера, това за какво друго може да говори освен за слаб акумолатор(добре че пали от малко- ама ще го видим тази зима). Когато карам с ниски обороти 1000-1400 на 4 предавка примерно ми светва аср  и остава светнат -изключен. Предположих че от това премигат при палене ама нали не ми пречат я карам така вече година ще трябва да я  закачам да видя от къде идва проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има това  премигване на лампите  АБС и АСР като завъртя стартера, това за какво друго може да говори освен за слаб акумолатор(добре че пали от малко- ама ще го видим тази зима). Когато карам с ниски обороти 1000-1400 на 4 предавка примерно ми светва аср  и остава светнат -изключен. Предположих че от това премигат при палене ама нали не ми пречат я карам така вече година ще трябва да я  закачам да видя от къде идва проблема.

За заминал датчик на АБС. За компютърна диагностика си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото,като стана въпрос за ремап......от 2 години и половиноа някъде се занимавам с ремап и до сега нямам нито една счупена кола.Като изключим на Калата,но там аз си позволих леко повече и му пратих за моя сметка нова турбина.

Колко бързо минава времето.....

 

Аз също съм много доволен от ремапа, който ми направи. Даже скоро возих един колега, който има Октавия 1 с TDI 90 к.с. Като я настъпих по-здраво остана много учуден как се залепва за седалката и започнаха да му влизат разни мисли в главата за неговата Шкода.  :crazy:

 

Иначе колицата ми не е първа младост вече и започват да изникват разни такива обичайни проблеми. :) Гадното е, че започнах да я карам много градско из София и си нося последствията от това и хубавите горива (другата ми кола, която поемаше градското е в един много дълъг ремонтен период за пълна външна промяна, ама това е друга тема, та сега Окти поема цялото натоварване).

 

Иначе Сами, живот и здраве през пролетта планувам да ти дойда на гости за смяна на ремъци, ролки, водна помпа и т.н. Пък тогава ще погледнеш и какво е положението с дебитомера и ако трябва и него ще го сменим. Не мога за тези работи да се доверя на други хора тук в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Johnnie, и аз го имам този проблем с цъкането, и то от години. Ще чакам развитие след монтажа, за да знам какво да правя и аз. Заради трудно палене си свалих касетофона, защото мисля, че от там ми пада акумулатора.

Ако при теб има чувствително подобрение на вървежа, сподели.

ПОздрави

 

Както обещах пиша какво е развитието при мен. Днес 22.11.2014 г. най-после ми остана време и смених релето като междувременно смених и акумулатора. Минах няколко километра и ми направи впечатление, че колата запалва някак по-леко, не са ми светвали индикациите за ABS и ASR за момента. Мисля, че резултата е удовлетворителен. Като навъртя известен пробег пак ще пиша. Лошото е, че смених две неща едновременно и не знам от кое какъв ефект има. Но така или иначе след като прочетох доста неща из интернет за въпросното реле 109 бях решил да го сменя за да си спестя някои евентуални проблеми по-нататък. За момента съм доволен от резултата. :) :flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих още един положителен ефект след смяната на релето и акумулатора. Спря да ми примигва (мъждука) осветлението на таблото с уредите. :eusa_clap: :D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Да ползвам темата на колегата да попитам.Има един клапън зад капачката за масло, на един маркуч ,който не ми отваря понякога като паля колата и ефекта е въртене на стартера ,а всякаж бендикса изтърва и непали.Тогава и на скорост непали .Като го издърпам този клапън на ръка,си пали.Въпросът е почиства ли се този клапън ,или се сменя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.