Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Странно поведение на централното заключване


combi 64hp

Recommended Posts

Централното си се активира от самосебе си. Понякога и при движение, при преминаване на неравност се заключва някоя задна врата , при следваща неравност се заключват и останалите. Заключва се и на място. В общи линии на няколко пъти ми остава и ключа вътре на контакта, но все пред в къщи, за късмет. На завои също се активира заключването.

Моля за съвет и помощ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж кабелите, дали не са се оголили, и да дават накъсо.

А също и ключетата в някоя от вратите.....

Виж първо това - пък после ще се мислят и други неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По прицип ако е заводско централно , а не с допълнително монтирана аларма би трябвало да се деактивира от микроключе в патронника и когато има вкаран ключ да не действа т.е. в тоз случай търсиш проблема в микроключето в патронника или в бутона на лявата ... ако има допълнително монтирана аларма , тогаз я разкачаш и гледаш дали пак ще се активира .

 

П.П. Между другото за да разграничим нещата пробвал ли си когато се заключи дали се отваря от вътре или се включва и блокировката т.е. дори и при издърпване на дръжката за отваряне пак не се отключва ?

Ако се отключва с бравата от вътре може да иска само почистване клавиатурата и платката на модула на лявата врата , ако сработва и блокировката на бравите значи централното не знае , че има ключ в патронника и тогаз трябва да се търси проблема в микроключето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

По прицип ако е заводско централно , а не с допълнително монтирана аларма би трябвало да се деактивира от микроключе в патронника и когато има вкаран ключ да не действа т.е. в тоз случай търсиш проблема в микроключето в патронника или в бутона на лявата ... ако има допълнително монтирана аларма , тогаз я разкачаш и гледаш дали пак ще се активира .

 

П.П. Между другото за да разграничим нещата пробвал ли си когато се заключи дали се отваря от вътре или се включва и блокировката т.е. дори и при издърпване на дръжката за отваряне пак не се отключва ?

Ако се отключва с бравата от вътре може да иска само почистване клавиатурата и платката на модула на лявата врата , ако сработва и блокировката на бравите значи централното не знае , че има ключ в патронника и тогаз трябва да се търси проблема в микроключето.

Имам го същия проблем,заводското централно е,както работи колата и се заключи добре че във вкъщи стана в гаража като си я чакам да позагрее,единия път се заключи като бях вътре но ключа не е вкаран и после отворих си нормално от вътре,или като затворя лявата врата тя заключва-отключва а другите се заключват.  Каде е тази платка или това ключе? Сигурно ще е във вратата,как се сваля кората на вратата.А и това щивчето което се вижда че е заключена-отключена е малко по надолу,това ми направи впечатление също,а другите са си на едно ниво:) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самозаключване на работещ двигател :eusa_think:  Това е по-скоро от центръл конвиниетса някакъв проблем. Иначе при неработещо ключе на врата, може при външно отключване да не отчете, че е отворена вратата и съответно да сработи повторното заключване след 30 сек., но в момента в който се даде на контакт втората степен на заключването се освобождава. От съображения за сигурност няма как да е включена втората степен и да са деактивирани вътрешните дръжка  когато колата работи. Не знам във Фабия да има функция за произволно заключване, освен автоматично заключване над 15 км/ч.

Най-добре с един VCDS да се закачиш и да видиш дали всички врати си подават коректно сигналите от текущите положения и евентуално за грешки на централ конвиниенса. Иначе ми прилича на мокра платка и окъсяващи изходи. 

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш, нямаше ли някакви драми някой с ключето в дръжката на багажника и това да ошакаше конвиниънс- а?

Задължително с ВАГ-КОМ проверяваш статусите на микретите на всяка една врата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз и без това още не съм закачал на комп значи ще стане скоро,че днес пък сутринта както я чакам да позагрее и хоп светна оная навитата жичка угасих запалих спря да мига ,и това трая се види и седалката ми не подгрява спря нещо може ли да е от ключето което включва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За багажника не мога да се сетя, но той е отделна верига. Гената имаше драма, ама с ключето на патрона на волана, че нещеше да заключва през дистанционното, че отчиташе ключ в запалването. Но и талянците там бяха сменяли конвиниеса преди да вдигнат ръце.

Още повече, че щом колегата казва, че и подгрева на седалките не работи, май е нещо по централ електрика или центръл конвиниенса. Нямам под ръка схема да видя кое какво командва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я закача аз тия дни на комп , да видя ко що и има , че скоро я взех .Всичко беше добре , ко и стана обслужих я сичко,термостата ще сменям,да видя и дюзите да видя ко що как са, да видя компа ко ще покаже иначе добре и работи моторчето .Гледах във форума на VW голфа го имал същия проблем със заключването с централното разпоени жички ко било презапояване нз съм отварял още и моята.Обмислям вече да си взема едно VAG-кабелче с тия компове по тия коли  :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

от две седмици съм собственик на Fabia 1.9 SDI и естествено започнаха проблемите. При мен предната дясна врата тази сутрин просто отказа да се отключи дори и от вътре. Ще съм благодарен за съвет как да я отворя изобщо. Не знам дали има връзка но преди две вечери успях да се сблъскам с един заек и оттогава две сутрини ми светва индикация за повреда в светлините и за прегрял двигател. Тази сутрин нямаше такива сигнали освен вратата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Вратата ми изглежда като да има скъсан кабел или разкачена машинка , а за другите неща си мисля , че трябва да си смениш или оправиш съответната крушка и да си долееш антифриз (поне не знам да има датчик за прегрял мотор при наличие на уред за температура).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За прегрелия двигател го лекувах преди седмица и при мен- нов разширителен съд...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вратата ми изглежда като да има скъсан кабел или разкачена машинка , а за другите неща си мисля , че трябва да си смениш или оправиш съответната крушка и да си долееш антифриз (поне не знам да има датчик за прегрял мотор при наличие на уред за температура).

След доста мъка не успях да отворя вратата, ще се ходи на сервиз :(. Относно крушките всичко е наред но и индикацията я няма вече а за антифриза май си прав, иска доливане...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Отворих шофьорската врата излезе буксата,окислила се е, и една гумичка вътре в нея я нямаше. Явно преди е отваряна вратата, откъдето влиза кабела за бравата ламарината беше разрязана за улеснение  :D  че така. Взех друга букса презапoих я,както  бе старата,сглобих всичко,няма отключване-заключване,ама комфорт модула не бачка, четох че от ваг-ком се задава това ,дигането на стъклата, и като че ли врата се заключва ръчно като заключвам с ключа иначе другите с ел.центр. се заключват.От ваг-ком ли се задава след това?Какво може да е ?А от дясната страна вратите не ги възприема компа и на индикацията на таблото на колата и плафоните. Възможно ли е, да е микрети? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 години по-късно...

Да изтупам малко темата.
При мен (по конкретно, Фабията на баща ми) се опитвам да преборя този проблем със заключването когато си иска и ми изникна един важен въпрос.
Нормално ли е когато на автомобила не е на контакт/запален, на таблото да не свети индикацията за отворена врата?
Скоро смених микро ключе в шофьорската брава, че беше отказало, но проблема със заключването си остава. Проверил съм всички врати + заден капак. Плафоните светват и имам индикация на таблото, но тя се появява само на контакт! Интересува ме дали това е нормално, защото сравнявам с Октавията, при която индикацията за отворена врата свети дори и да не съм на контакт, което знам че е нормалното състояние, но дали при Фабията е различно или това е показател за потенциален проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.