Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с турбо на Октавия 1, 1.9tdi AHF


stivan_

Recommended Posts

Здравейте, колеги моля за помощ за решаването на един проблем.

В петък на път за Плевен колата изгуби мощност и след 2000-2200 оборота все едно няма турбо.
До 2-2200 си набира нормално но след това забива предницата и ускорява много бавно.
Случвало се е и друг път да губя мощност, но след гасене и запалване всичко се оправяше.
Карам предимно градско и не я настъпвам колата рядко карам с над 3000 оборота.
За това ми бяха казали, че може да се е зацапала турбината и да съм я продухвал с повечко газ.
Може ли турбината да не развърта като хората или може да е някои датчик?
До сега само един майстор я е правил колата и съм повече от доволен от него, но за беда сега са отпуска до края на месеца.
Можете ли да ми препоръчате сервиз където да я закарам да я погледнат.

Ако някои спомени и цени за рециклирани на турбина ще съм повече от доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е възможно да става въпрос за замърсена геометрия, ЕГР, датчик, или нещо подобно - а самата турбина да си е наред.

Тъй че недей отсега да мислиш за смяна на турбината.... Защото едва ли е тя.

И виж в белия списък - кой сервиз препоръчват за Плевен.

Но докато не я оправиш - не я настъпвай. И недей колата да я гасиш и пак да я палиш - защото това не е решение. Съвет от мен.... Че да не си отвориш по-големи проблеми.

И първо й направи диагностика, или ако не можеш ти да се справиш с това, отиди някъде да й направят - за да се види къде е проблемът. 

Накратко - това е.

И всичко добро!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Стиви, абе може и от мека гума да е ;)

 

@stivan_, звучи като пренадуващо турбо, но без лог само ще си чешем пръстите. Наскоро имах преживявания с турбото (ЦЪК) и след смяна на актуатора пренадуваше поради неправилно регулиране на рамото и забиваше като при теб. При теб може да е от много неща - зацапана геометрия, спукан маркуч, клапан N75, заминал актуатор и т.н. и т.н. Закачи я и направи диагностика както е описано ТУК и пусни резултатите. Във форума има хора които ще те насочат къде вероятно е проблема и как да бъде отстранен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Стиви, абе може и от мека гума да е ;)

 

@stivan_, звучи като пренадуващо турбо, но без лог само ще си чешем пръстите. Наскоро имах преживявания с турбото (ЦЪК) и след смяна на актуатора пренадуваше поради неправилно регулиране на рамото и забиваше като при теб. При теб може да е от много неща - зацапана геометрия, спукан маркуч, клапан N75, заминал актуатор и т.н. и т.н. Закачи я и направи диагностика както е описано ТУК и пусни резултатите. Във форума има хора които ще те насочат къде вероятно е проблема и как да бъде отстранен.

 

След като прочетох какво сте ми написали реших да погледна дали не е въпросният актуатор и видях това https://www.youtube.com/watch?v=EuNe0u1czFY.След това  махнах маркуча които влиза в турбото и пробвах да завъртя турбинката и тя се въртеше.За сега май клони към въпросният актуатор.За мое съжаление лог не мога да направя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи маркуча от клапана (N75) и пробвай да смукнеш. Ако всичко е наред актуатура трябва да размърда геометрията. При мен това не се случваше. Друго което можеш да направиш е да накараш някой да запали и да гледаш актуатора. Ако нещата са наред би трябвало след паленето геометрията (разбирай актуатора) да мръдне от край до край. Ако не го направи имаш проблем по веригата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR  да те попитам предполагам при теб този актуатор не сe мести по този странен начин а седи неподвижно и само лостчето си движи.

 

пп От София съм и четох за сервиз на Герман

Редактирано от stivan_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах в темата моя не само не беше така, но дори се наложи да режа гайката за да го сваля. И да - само рамото се местеше ... Ама и то толкова се местеше де. Като пипнах новия и разбрах, че предишния баш не се е местил ;)

 

 

Относно диагностиката - аз съм на 7ми км, не е проблем да взема кабела с мен и да направим лог. Стига да можеш да минеш в работно време де. Има и други колеги които също могат да дадат рамо по темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие не виждате ли че е изгнил. Кво му се чудите....майко мила.Какви логове ще правите??? То с логове ако се оправяха колите...сервизи нямаше да има.

Пепи,не давай акъл,по това аз какво съм ти казвал да правиш на твоята кола.Не при всеки е един и същ проблема......Ето в случая е друг. Сигурно му държи мембраната на този. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.