Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1.6 AKL прекъсва


miro_vtu

Recommended Posts

Здравейте, колеги, искам да попитам за един проблем.

  Та колата е Октавия 1998г. 1.6 AKL 101 к.с.

 

Проблема е че прекъсва, но за повече време, смисъл както си карам изведнъж губи всичко, все едно съм върнал контакта и след примерно 7-8 секунди всичко си идва на мястото, като през тези 7-8 секунди аз продължавам да държа педала на газта натиснат. Свещи, кабели и бобината са чисто нови и не е от тях. някой ако е имал същия шроблем и помогне ще съм му много благодарен.

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок, а къде да я търся масата, зад двигателя ли беше някъде. И клемореда в самата ключалка ли е?

Редактирано от miro_vtu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проследяваш минусувата клема на акумулатора

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И клемореда в самата ключалка ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, Благодаря ти, ще пиша какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте колеги.Нов съм в форума и общо взето не съм много чат с колите,но като гледам имам подобен проблем с Octavia 1,6 Benzin 101 к.с.

При мен проблема е подобен но е само сутрин или ако е стояла повече време и е изтинал двигателя.При запалване губи центровка , глъхен и като дам газ никаква реакция, дори гасне.След 2-3 мин се оправя но при потегляне първите няколко метра има проблем давам газ без никаква реакция , все едно си върви на обороти , и изведнъж се отпушва и край на проблемите.Та закарах я аз на един познат да я види какво прави.Като преди това аз му разказах за какво става дума и какво са ми казали че може да е ,(като се почне - кабели на свещи,свещи,автоматичен смукач,дроселова клапа и тн.).Та отвори я човека и след 2-3 часа ми се обади да я взема,взе ми 15лв и каза : чистил съм дроселова клапа и стъпковото моторче (доколкото разбрах това е автоматичния смукач).Вярно ефекта беше потресаващ колата вървеше като нова, нямаше и помен от глъхнене , гаснене,и какво ли още не.НО ефекта беше за 3-4 дни (както каза и човека) Та въпроса ми е от кое по точно е дефекта - 1 Дроселова клапа или 2 Стъпковото моторче.Или и двете се сменят заедно ?

 

Благодаря колеги.

Айде със здраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самата клапа си има стъпково моторче.Има си реостат с писец за положение и там се износва обикновено.Не подлежи на ремонт.С почистване върви няколко дни.Изтриват се графитените контактни ресни и освен това този изтрит графит се разпрашава между тях и не може да си намери положението клапата.Като се почисти от разпрашенията между ресните се оправя за известно време,но така или иначе ресничките са повредени вече и пак започват проблемите.Почистването се прави зада ти покаже ,че си за нова глапа.Ресничките се извосват,защото контактните пъпки дерат постоянно отгоре им.Това е стара технология и не се използва вече.За местоположение на клапа,вече се ползват 2 магнита и при промяна на полето интеграли изчисляват и показват местоположение.Безконтактно и уж вечно са го измислили.Но пак има моторче,което може да се повреди естествено. :D

Но както и да е,при новите бенДзини дори и клапи няма.Даже и дебитомерите премахнаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностика не съм правил.Ако може да  ми препоръчате някаде в Пловдив.Искам да съм сигурен че е от нея . Да не стане така да я купя (като гледам не е хич евтина) и дали има вариант да се ползва от модел на Сеат или VW  с същия мотор ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Пловдив мога да ти препоръчам автосервиз Люси-след Кауфланд в Кършияка се намира.Усещат ги Шкодите там :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е в TPA (throttle position actuator) или ТПС (throttle position sensor), колата ще се държи постоянно по този начин, а не само когато е студена. Т.е. дефекта ще е изразен през цялото време на работа на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Колегата PepinoRacingTeam е прав.

 

Имах в началото този проблем. Решението е смяна на О-пръстените на входящия колектор, там където влиза в блока на двигателя и О-пръстените в средата на входящия колектор,защото той е на две части. :)

Редактирано от miro_vtu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.