Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моторно масло и добавки


Recommended Posts

...

 

И shaft е прав, наистина всеки си приоритизира разходите за себе си. Всички копаме тука, гледаме семейства и знаем като цяло как всичко с пот става в тая държаеа.Идеята ми беше, че не е редно да обвиняваме ЕТ за добавената стойност и маржа на услугата, която предлагат - всички си добавяме и съм сигурен никой от нас не работи за чест и слава без пари. Да сме живи и здрави само, другото ще го борим

 

Колкото до цените на ЕТ - те се определят от пазара. Вижте другите официални сервизи колко цакат.

Определено е вярно всичко. Съгласен съм и аз. Наскоро прегледах целия пазар и най-доброто (по параметрите, които следвахме) все още си остава шкода.

 

Поздрави и живи и здрави - най-важното е това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 157
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joro-120L

    18

  • mordo

    12

  • bega4kata

    11

  • Илко Такев

    11

Най-много писали в темата

Илко, fhman, днес ще погледна бележката и ще ви кажа.

 

Сега един генерал коментар от моя страна без да искам да обидя никого: Ясно ми е, че парите не растат по дърветета, но не разбирам защо и тази тема трябва да обръщаме на стотинки (освен за гумите, джантите, горивото и т.н. неща дето търсим далаверки навсякъде). Особено колегите с нови коли. Илко - вашите с fhman сигурно са около 40 хил. лв. На mordo по спомен беше към  32 хил....и на фона на това ми изглежда малко смешно да се изкарват Еуратек виновни, че взимат пари за операцията смяна на масло.  Изказвания от сорта, че ще им носите собствено масло, ще ги карате пред вас да го сменят и т.н... :)

 

Вие като ходите на зъболекар носите ли си материалите за пломба? А като ходите на ресторант влизате ли в кухнята да видите как ви приготвят храната? А в бара влизате ли с уиски от магазина...и въобще знаете ли каква е надценката в заведенията ? :)

 

Имайте предвид, че от всички дилършипи на нови автомобили в България, тези на Еуратек (Шкода) са едни от най-евтините на час за труд и с най-ниска надценка. Да факт е, че печелят от сервизно обслужване - това е нормално, при положение че маржа от продажба на автомобили за индивидуални клиенти им е около 5%, а за корпоративни около 1%. Освен това масло се сменя веднъж в годината общо взето и едно пестене на примерно 10лв. на литър масло ми се вижда наистина маргинално...за да не казвам мизерно.

 

 

Павка, всеки има право да си дава парите където и както сметне за добре, според себе си. Аз, ако имам пари, не са паднали от небето и не мисля, че няма да си направя сметката, къде и как нещата са ми по-добре. 40-50лв са си покупки за два-три дена ядене, все пак, а да не говорим за колко километра гориво са това. Ако можеш да ги спестиш, предполагам, че няма да ги хвърлиш, защото си много доволен от нещо си или защото плащаш за някакво илюзорно спокойствие.

Отделно е малко смешно да правиш разбор кой-колко е дал за кола и колко да дава за обслужване след това. Всеки може да си купи S500, S8, Q7, друго, чисто ново от магазина - разбира се, на изплащане или кеш... но после с поддръжката в официален сервиз не стоят така нещата. А относно примерите за храна и т.н. - прав си, но все пак там ти отиваш, защото ти се хвърлят пари за твой собствен кеф. Тук ги хвърляш за нечий друг кеф.

 

На мен първата и единствена смяна на масло в ЕТ беше 167лв - масло шел 4л и филтър - на 11 000км, като аз гледах какво се случва, защото си го издействах. Не исках с помпата да изсмукват от картера, а исках да го източат през пробката. Следващата смяна ми струва 200лв, с много по-хубаво масло и абсолютно всички филтри (повече от елементарно е всичко), а в ЕТ ми обявиха цена около 450лв.

 

Така, че има и друга страна на монетата. Отделно аз също не съм съгласен да се носи масло, защото, ако после нещо се счупи - веднага ще обвиня маслото на клиента. 'ми той може да иска да ме набута, да плащам колата му в последствие, защото е донесъл калпаво масло и съм го налял, блокирал е двигателя и т.н. Никога няма да се съглася, ако съм сервиз, особено официален - или пък ще му взема парите, щом дава, съгласявам се с това, но гаранцията отпада веднага и да се оправя после.

 

В крайна сметка, тези коли се правят достатъчно стабилно, за да си изкарат гаранцията без проблеми, ако си я пазиш и обичаш. След това вече е друг въпрос.

 

Поздрави

 

ПП: и защо никой така не мисли за тебе - "...ей той печели по 1-5%, да не му натежа нещо случайно... я да му направя една отстъпка, че е постоянен клиент при нас...". Все трябва да се мисли кой-колко печели - ами, който-както се е уредил, не ги жали... горките. Както те не те жалят :)

 

Отделно, че масло, като шел е на цени около и по-високи от тези на Мотул, Мобил 1, и други - не ми се коментира. Само ще кажа, че разликата в моята кола е огромна, след като махнах шелското масло и налях Мобил 1.

 

 

ПП2: Абсолютно съгласен съм с Илко - правиш си сметката и след това ходиш, ако те устройва - не ходиш просто насляпо, защото е официален сервиз. За заведенията е същото - пробваш го или приятели, които са го пробвали ти казват - не мисля, че има мазохисти, които когато приятел каже, че не го бива - да отидат да тестват... Но, когато приятел ти каже, че го бива много - тестваш го, след това и ти разправяш. Нормално е това. Пак е правене на сметката.

   Павка, 32,000 лв. е ниска цена. Всеки си прави сметка, когато купува нещо каква ще е сумата за поддръжка след това. Но определено 50 лв./л. за наливно масло....малко нагло е от страна на ЕТ. Шафте, нима смяташ, че Мотул е по-нискокачествено масло от Шел? Защо в ЕТ не слагат VAG масло, а Шел? Последното не е "оригинално", по твоята логика би следвало да отпадне гаранцията.... Маслото, което ще купя отговаря на стандарта VW 507.00, т.е., за да стане това, всеки производител на масло изпраща контролни количества в посочена от VW лаборатория, където маслото се тества за съответствие, като, ако покрие изискванията се издава удостоверение, което важи 2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..Шафте, нима смяташ, че Мотул е по-нискокачествено масло от Шел? Защо в ЕТ не слагат VAG масло, а Шел? Последното не е "оригинално", по твоята логика би следвало да отпадне гаранцията.... Маслото, което ще купя отговаря на стандарта VW 507.00, т.е., за да стане това, всеки производител на масло изпраща контролни количества в посочена от VW лаборатория, където маслото се тества за съответствие, като, ако покрие изискванията се издава удостоверение, което важи 2 години.

 

Всичко е много хубаво. Обаче, пак казвам, има си канали по които вървят нещата и са по-сложни, а по документи всичко би трябвало да е чисто и перфектно, както си го представяш ти. Обаче на практика не става точно така. Може да си пуснал стружки в маслото, запечатва се елементарно, може менте масло да си намерил, да не е баш Мотул, а "Гаражул" и т.н. Ти не можеш да гарантираш, дали е качествено и сервизът също не може да гарантира какво му носиш - ако си го произвеждаш сам, можеш да се каже, че знаеш колко е качествено - и всички остават излъгани заради калпаво масло - гаранцията отпада, съвсем нормално е за мен това. Иначе това, че слагат Шел и т.н. - ами просто Шел са отишли и са дали най-добрата цена на търга, където е трябвало. Просто, който даде по-добра цена, той подписва дългосрочен договор и става доставчик.

 

Занимам се със софтуер за компания (Мъж-арабин и Жена-българка - класика), която е ситуирана в Дубай - произвеждат масло, пакетират си го сами - знаеш ли как успяха да проходят - чрез братовчед на мъжа в Либия, който бил в парламента - сега имат договор за 15 години да доставят масло на Либия, става дума за над 1 милион туби на месец - няколко контейнера са това. Ей така стават нещата - после защо се наливало това и онова.

 

Иначе за мен Мобил 1 е в пъти по-качествено от Шелското, което ми сипваха. Шел-а го ядеше, доливал съм над литър-два в рамките на 15 000км - направо си го подменях във двигателя... с Мобил 1 доливам максимално 200-300 грама за 15 000км, а колата ми е тиха и мърка сладко.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, shaft, много си прав. За съжаление разбираме кое е хубаво и кое не само след личен опит, и то за собствена сметка. Отдавна съм установил, че марката вече не значи нищо. А ако кажеш под каква марка твоите хора го изнасят за Либия, практиката ти с пакетирането на масло ще го потвърди.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, не ми пречи - може и качествено да е маслото, все пак при тия жеги там го наливат на "японки" предимно и го сменят два пъти в месеца (по 15 000км въртят колите на месец там) - а там е по-страшно и от VAG... не съм искал да го тествам, но имат модерни фабрики, доколкото съм запознат. Смисъл, арабина е с поне 20-30 кораба, та фабриката не му пречи да е модерна и процесът да е изпипан. Въпросът беше да обясня, защо точно Шел, а не VAG масло и т.н. :) Зависи кой доставя VAG маслото, защото VW AG не произвеждат масло, както и повечето части самички, просто удрят щампата върху тях и малко повече контролират процесите по изработка - друго нищо ;)

 

Марката е:

hl-logo-horizontal-300x94.png

 

Поздрави

 

ПП: От интерес, ето тук може да прегледате какви продукти имат към момента: http://hybridlubricants.com/products/automotive/

Тези ги вкарват в Либия.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Съгласен съм, shaft. Обаче принципно 90% от т.нар. официални представители и дилъри на автомобили в България са бивши милиционери. Същите не използват пазарни способи в търговията, а методите на принудата. Получава се така, че в чисто частни взаимоотношения нещата са изкривени и е налице субординация - власт от страна на официалния представител и подчинение от собственика на автомобила. За това говорим. Вижте цените на гумите в ЕТ заедно с т.нар. отстъпка, а 50 лв. за литър масло, при това Шел, е безумно. 

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм сигурен ,че докато колата е гаранционна си задължен да си сменяш маслото само в ЕТ?? Можеш да г смениш навсякъде. Какво пише в гаранционните условия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съгласен съм с всичко, което казваш, mordo :) За гумите, още преди седмица го изкоментирах по другите теми - цена +40-45лв отгоре и отстъпка от 10% :) Култово. Моите ги купих без отстъпки на 104-109лв миналата зима (сега са на същата цена), а в ЕТ с отстъпка са към 120-125лв :) Нормално е, просто хората си мислят, че ЕТ ги пазарува от завода ли, не знам - но за всеки влак трябва да си има пътници. Може би е по-лесно просто да отидат в ЕТ и да си напазаруват нещата накуп, вместо да намерят къде им е най-изгодно. Всеки си решава, не е толкова странно, все пак. Но не го разбирам :) 

 

ivand911, задължен си в техен сервиз да извършиш манипулацията, както и ако колата ти е лизингова нямаш право да променяш нищо по нея - нито за добро, нито за лошо - въпреки, че ако се стигне до вземане, а ти си й направил чип-тунинг, сложил си спойлери, станала е по-лачена - няма да ти кажат нищо. Ако си я омаскарил, обаче - имат право и на съд да те пратят за неспазване на договорени отношения. За да имаш гаранция, само при тях обслужваш - може би можеш и в Порше, и т.н. от групата, но там е по-скъпо - за какво ти е да го правиш...

 

Има файда от гаранцията и смяната на консумативите в ЕТ - например, при проблемите с компресорите на климатиците, при проблема с моторчето за дясното стъкло... Нали дават проблеми, а знам, че дори и след гаранция, ако си обслужвал колата при тях, те ще направят така, че да изпишат гаранционна смяна на частта, като си заплатиш само труда. Въпреки, че частта си я изплатил отдавна, но не е яко пак да я платиш. Затова има смисъл да се осблужва при тях. Например, ако някой дойде и ме пита за сервизна книжка за моята кола - аз имам с един печат от преди 4 години. Моята сервизна книжка е spritmonitor.de - там съм писал абсолютно всяка брънка по тая кола, кога-колко ми е струвала и кога е сменена - подробно. :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Ето извлечение от гаранционните условия, които имам. Моля да имате предвид, че може и да не са актуални:

 

   "Изключения
Гаранцията не покрива следните видовете повреди, но без да се ограничава само до тях:

• Течности, масла и охладители (освен като част от валиден ремонт)....

.....Рутинната поддръжка и сервизно обслужване не се покриват от гаранцията."

 

    Следователно, както твърдях и по-горе - не могат да ни задължат да си купуваме маслото и филтрите от тях. 5-годишната гаранция не обхваща течностите, маслата и антифризите, освен когато е налице дефектна част и се налага някои от въпросните "течности" да се източат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и пълните гаранционни условия на Еуратек, изпратени ми току-що от техен дилър:

 

http://ilkotakev.snimka.bg/automobiles/skoda-octavia.824582.34278753

http://ilkotakev.snimka.bg/automobiles/skoda-octavia.824582.34278754

 

Не те задължават да извършваш нищо в техен сервиз.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Илко, благодаря, но много лошо се чете. Ако не ти представлява трудност моля те, качи ги като pdf някъде другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мордо, дай ми електронна си поща, за да ти го изпратя директно, че в snimka.bg не мога да кача pdf.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... в snimka.bg не мога да кача pdf. ....

 

Можеш директно във Форума да качиш документ с PDF ... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След любезната подкрепа и указания на колегата mRt представям на вниманието на всички приложен файл с последните за момента гаранционни условия на Еуратек за нови автомобили.Gar_usl_15.04.2014_Final_2p_copy.pdf

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, благодарско още веднъж.

За да прекратим спора може или не може да си нося маслото, наистина не сме длъжни да си обслужваме автомобилите в официалните сервизи, но при дефект, ако се установи, че той е в пряка причинно-следствена връзка от некомпетентни действия или части/филтри, масла, течности и пр. отпада гаранцията. Ето потвърждение от Skoda UK:

 

"Can I go to a non ŠKODA retailer for servicing?
You are of course free to choose where you have your vehicle serviced. However, we would always recommend that a ŠKODA Retailer is used as they receive full training in the servicing of ŠKODA vehicles and are kept up-to-date with technical information. Having a service completed at a non-franchised retailer will not in itself invalidate the warranty. However, should any difficulty arise that is deemed to be as a direct result of incorrect/incomplete servicing, any remedial work required would not be covered under your new vehicle warranty."
 
   Остава въпросът, ако сменя накладки в кварталния сервиз, но се окаже, че накладките са по-твърди и "изядат" диска, когато влезна за сервизна инспекция, която установи горното, отпада цялата гаранция или единствено гаранцията на дисковете?
Редактирано от mordo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги според гаранционните условия колата се кара на сервизно обслужване на предварително определени интервали за смяна на течности. Неизвръшването на тези смени в оторизиран сервиз води до директно прекратяване на гаранцията. Пак силно се съмнявам, че без връзки ще ви сменят маслото с донесено от вас на гаранционна кола, защото при евнтуална повреда по двигателя, ще го сменят за тяхна сметка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мордо, няма спор. Просто всички тълкуваме. В крайна сметка висшата инстанция, която решава искове и спорове, е съдът. А в България той работи предимно по документи. Това е в кръга на шегата :). Дано никой не стига дотам.

Явно има някаква законова или друга пречка, която не им позволява да го напишат изрично. Но е факт, че в гаранционните условия на Еуратек липсва такова изискване.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рекламации не се приемат,ако: Автомобилът не е преминал своевременно един или няколко от предвидените до този момент сервизни инспекции

или смени на консумативи в съответствие с предписаната от Производителя технология

 

Тази част я пейстнах от файла,който Илко ни предостави.  Това е условие,което ако не е изпълнено-гаранцията пада. Т.е ако донесеш масло,което отговаря на предписаната от Производителя технология Шкода могат да ти го налеят. До тук всичко е наред-предвидената инспекция и смяна на консуматив отговарящ на изискванията са налице,но стига да няма после колата проблем,защото този консуматив  го носиш ти и ти си носиш отговорността,дали качеството му отговаря на написаното по него.

Ако възникне проблем с колата,Еуратек могат да кажат,че проблемът е в маслото  и не поемат вече гаранцията. 

Тогава Ти трябва да се занимаваш със съдилища по отношение на маслото и т.н.

Ако маслото си е от Еуратек и проблемът наистина е в него,Еуратек си поема гаранцията и ти оправя колата,а със съдилищата си се занимават те,заради некачествен продукт-в случая маслото,който им е доставен.

 

Предното ми Мицубиши Лансър си имаше ясно написани сервизни интервали в книжката си:

10000км или на 1год.  смяна масло,маслен филтър,възд.филтър,филтър купе

45000км или на 2год.  смяна спир.течност

45000км или на 3год.  смяна антифриз

Накладките и Дисковете са в зависимост от стила на шофиране.

90000км или на 4год.смяна свещи и кабели

90000км или на 4год.  смяна всички ремъци


110 000км или на 7год. смяна масло в скоростна кутия.

150 000км или на 7год. смяна горивен филтър,който е в двигателя.


 

При Шкода пише интервален сервиз в книжката и това е :wacko_1:  Когато светнело нещо :lol:  Не ми звучи сериозно.Едва ли толкова се е променило автомобилостроенето от 2007 до сега по отношение на работата на един бензинов двигател/Лансерът и той бе бензин,но атмосферен/.Може би турбото изисква нещо допълнително,спрямо атмосферния двигател,но пробегът на отделните компоненти си  е просто този,който са описали японците.

 

Изводът е,че за да не падне гаранцията си длъжен да минеш сервизното обслужване в Еуратек както е по изискване.  Т.е като светне нещо на таблото.     Никой обаче не може да ти забрани да си сервизираш допълнително колата както сметнеш за добре,но при проблем с колата от Еуратек могат да се запънат ако разберат по някакъв начин за допълнителното обслужване. :sorry: 

Въпрос на нагласа,защото реално никой от нас не би си сложил калпаво масло,филтър,спирачна течност и т.н. и няма как евентуален проблем ДА НЕ ДАВА ГОСПОД да е в резултат нашата дейност,но въпрос вече на интерпретация от този,който поема разхода или ще откаже да го поеме-в случая Еуратек и Шкода.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Не е коректно да не виждаш какво се прави по време на обслужването на колата. Естествено,че не трябва клиентът да обикаля около автомобила и да пречи на техниците да си свършат работата,но може на видеостена например да наблюдаваш дейностите по твоята автолюбима :tongue_1:

Нариваме една шапка пари за нов автомобил и може да ни се осигури подобна възможност, смятам аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето въпросната бележка от смененото масло, да онагледим цените :)

 

WebZLba.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Илко, fhman, днес ще погледна бележката и ще ви кажа.

 

Сега един генерал коментар от моя страна без да искам да обидя никого: Ясно ми е, че парите не растат по дърветета, но не разбирам защо и тази тема трябва да обръщаме на стотинки (освен за гумите, джантите, горивото и т.н. неща дето търсим далаверки навсякъде). Особено колегите с нови коли. Илко - вашите с fhman сигурно са около 40 хил. лв. На mordo по спомен беше към  32 хил....и на фона на това ми изглежда малко смешно да се изкарват Еуратек виновни, че взимат пари за операцията смяна на масло.  Изказвания от сорта, че ще им носите собствено масло, ще ги карате пред вас да го сменят и т.н... :)

 

Вие като ходите на зъболекар носите ли си материалите за пломба? А като ходите на ресторант влизате ли в кухнята да видите как ви приготвят храната? А в бара влизате ли с уиски от магазина...и въобще знаете ли каква е надценката в заведенията ? :)

 

Имайте предвид, че от всички дилършипи на нови автомобили в България, тези на Еуратек (Шкода) са едни от най-евтините на час за труд и с най-ниска надценка. Да факт е, че печелят от сервизно обслужване - това е нормално, при положение че маржа от продажба на автомобили за индивидуални клиенти им е около 5%, а за корпоративни около 1%. Освен това масло се сменя веднъж в годината общо взето и едно пестене на примерно 10лв. на литър масло ми се вижда наистина маргинално...за да не казвам мизерно.

 

Виж, съгласен съм със всичкото това - особено когато колата е гаранционна.

Но да надплащаш по 100 и кусур лева заради това - ето със това вече никак не съм съгласен. А и като съм ги хващал майсторягите от ЕТ сервиза в разни издънки.... Ами как после да им имам доверие?

Гаранция..... Абе, идеята им е пак да дойдеш при тях - ето това им е гаранцията.

Най-ниска надценка за труда - тук вече не съм съгласен.

Защото трудът им не е никак евтин - а не е върховно качествен. И последния път, когато бях ходил там - доста ми бяха оплескали мотора отгоре, та трябваше да го чистя. Не мога да разбера - толкова ли е трудно да се сипят 4 литра масло, без да се омаца всичко?! Направо си личеше, че бяха бързали, та знае ли се. Пък на хора, дето много бързат., когато ми правят нещо по колата.... им нямам вяра. За оплескването вече - не искам да говорим. Че само като се сетя за цапаницата - и ме хващат дивите.

И само за труда ми взимаха по 32-33 лв, или нещо такова, по спомен.

Пък във Трансексперт, примерно - нищо не оплескват, и взимат 20 лева.

И как после да ходя другаде?

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таз сметка е цакане отвсякъде.

Цените на консумативите са *2;

Труда- добре, има си цена 34лв за нормочас. Не малко, но фирмен сервиз- така е.

Обаче за една смяна на масло да калкулират 0,9 Н.ч. ми се вижда не нахално ами нагло. Това са 54 минути а реално таз работа се върши за не повече от 20 вкл. влизането, излизането, вдигането и свалянето на подемника. Може би е включено и време за 1 дълго кафе.

Като колата е гаранционна - няма начин. И брадвата и теслата са в тях.

Едно служебно Вито го бяха вкарали в Балканстар за 1 лагер на предно колело и смяна на масла и филтри, донесоха фактура за 600 лв. По същия начин като в Еуратек. После им показах, че таз работа би се свършила и за 160 лв. без коментар за качеството, но колата нямаше гаранция.

Така че техните тарифи затова са такива, защото при едно обслужване или ремонт извън веригата- и гаранцията е аут. Тогава за гаранционен проблем няма да признаят нищо и 100 кожи от гърба могат да свалят.

Редактирано от ogich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче за една смяна на масло да калкулират 0,9 Н.ч. ми се вижда не нахално ами нагло. Това са 54 минути а реално таз работа се върши за не повече от 20 вкл. влизането, излизането, вдигането и свалянето на подемника. Може би е включено и време за 1 дълго кафе.

 

 

Трябва да се изчака хууубаво да се стече в картера, за да му докарат нивото, както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На петата минута от развиването на пробката вътре са останали 50-100 г. отработено масло.  Какво ли е това количество към 5 литра ново... !?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се изчака хууубаво да се стече в картера, за да му докарат нивото, както трябва.

Трябва, трябва! На колегата PUF-PAF му сложили 5,2л защото толкова пише в книжката. Много ми беше интересно с тея 5.2л до къде му е стигало на щеката :eusa_think: защото ако на мен ми налеят 4.0л колкото пише в книжката, директно си вземам още един литър и пред тях си го наливам за да знаят колко събира 1,4 TSI :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.