Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Митко - ул. Президент Линкълн


ivanov_bs

Recommended Posts

Мога с двете ръце да препоръчам Митко - сервиза му, за съжаление не знам как се казва, е на Президент Линкълн в Овча купел, до ЛИДЛ, но този, който е по-близо до околовръстното. Има и друг, който е по-близо до ЛИДЛ, но за него не знам, може и там да са кадърни, но за Митко съм убеден, факта, че пред сервиза винаги има по 20-ина коли говори сам за себе си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за този сервиз ли говориш? Дай малко инфо с какво и как ти е помогнал въпросният Митко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам колите наредени от всички марки...няма как да са добри според мен.

Не може сервиз да прави от всички марки и да е добър.Няма как да разбираш от всички марки автомобили.Моя съвет е да се избягват такива.

Като имаш бмв,ходи в сервиз където правят бмв-та и т.н. Не искам да казвам нищо лошо,просто споделям.

Новите автомобили са достатъчно много сложни и със спицифичности при проблеми,специфичности при  ремонти и параметри,които са изключително много.Няма човек,който да може да ги знае всички неща за всички марки и модели с подробности.

Същото е когато ти дойде майстор в къщата и ти каже,аз мога и да я изидам и покрива да ти направя.......и вик-то и ела мога и после и плочките и камъка мога да ти залепя....абе всичко можел.Гони го веднага такъв майстор.

Модераторите може да ми изтрият поста ,ако сметнат ,че не е удачен тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже темата е за доволни клиенти, имам един въпрос. Научиха ли се монтьорите в България да пазят колите, на клиентите чисти, да покриват седалките и да не се качват с мръсни дрехи? И дали още пипат волана със умаслени ръце?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би е време за малко безплатна реклама?

:) 

Аз съм много близко до Гърция и всяка седмица сме там на море и там много добре са го измислили .

Сервиз на Опел след 2 км сервиз на Рено и т.н и се питам дали някога ще стане същото и в България.

Но за жалост за сега гаражните специалисти са в повече. Да не говорим че когато им откараш колата да сменят някоя част те искат да ти я купят, тъй като работят с определени магазини за части който им правят отстъпки за частите и когато дойде време да си вземеш колата си прибавят към сметката и отстъпката от магазина ако пък не действат по този начин ,значи до гаража в който уж ти оправят колата са си отворили магазин за части и те карат от там да си вземеш каквото трябва , пък ако ти им предложиш да си докараш  частите ,те почват да увъртат .

 Искрено се надявам Митко да не е от тези ! НО !

 

Редактирано от Nikolais
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХА ХА!

сега видях и снимката на сервиза  в по-горния пост

Определено са си затворили кръга .Сервиз и магазин за авточасти.

Супер комбинация! Нали?

 

Редактирано от Nikolais
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какъв е проблема? За 5 - 10 лв по - малко за частите, колко време си готов да загубиш и гориво за да обикаляш? А ако колата ти вече е разглобена, може би таксито ще ти е без пари?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато клиента си донесе частите,нали ви е ясно,че гаранция за ремонта няма.

Като искате да ползвате отстъпка като на сервиз,сами ще си ги сложите и готово :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм против сервизите да ползват отстъпки за части !!!

 

Пример : Сервиза купува частта Х - за 100 лв - от магазина (с вкл.отстъпка) - монтира я в колата на клиента и клиента заплаща : 120 лв за частта + 20 лв (примерно) за труд. И какво излиза ???? Всеки сервиз един вид се пада какво ??? Магазин !!!

 

Всичко е на гърба на клиента. Ето затова - частта ако си я донесе клиент - нямало гаранция. Аз може да донеса част, която е по-хубава от тази която ще ми сложи сервиза, но видиш ли понеже не съм си купил частта от сервиза - и сервиза няма да "лапне" надценката - го раздават обидени и нямало гаранция. Да се гледа от къде е купена частта, каква е и тогава да се прецени - ще има ли гаранция или не.

 

Поредните български номера и чалъми. Аз искам да ми отремонтират колата и да си плащам, и го правя - но не и по този начин. Всеки сервиз който има отстъпка е един вид магазин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш евтино да ти се ремонтира колата.Я отиди в Европа да видим какви цени на труда ще ти кажат.Хем искате евтини услуги,хем качество.Сервизите трябва да работят без пари едва ли не.Отстъпката за сервизите е един вид помощ за тях,защото цените на услугите са много ниски.Ти искаш да ти сменят ремъка за 100лв нали.Защото си тарикат,знаеш ли колко струва тази услуга в сервиз в Германия?

 

Има всякакви сервизи.Такива ,които не си ценят труда,защото имат работници от кол и въже събрани и по цял ден блъскат като хамали,а качеството какво е е друг въпрос.Собственика на сервиза само обикаля и ги наглежда и му работят за без пари хората,мислиш ли че ще се стараят много.Ще ти почистят резба,ще я смажат или подсушат преди монтаж и т.н. за да може да се осигури безпроблемна експлоатация и последваща смяна.Всички бързат.Имам приятел с такъв сервиз и зная какво е текучеството и какви хора наема за монтьори.Без документи за това или с купени.Но дори и да имаш доокумент не е гаранция ,че си добър механик.С наемни работници ,няма как да се осигури качество според мен.Друг е въпроса,че Шефа,постоянно ми се обажда да пита кое как и какво когато има проблем с някой ВАГ автомобил.Като го знам шефа колоко ги разбира :D :D :D смятай работниците какви тигри са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво сега излиза че 100 лв за ремъка са малко?При условие че ангренажния комплект без помпата е към 260 лв ми се струва нормално.В Германия не знам колко струва,но и заплатите им са съвсем други на всички...

Редактирано от dentist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизите,ползват отстъпки,защото правят голям оборот на магазина с който работят. Какво ви пречи това??????

Сервизите нямат нищо против,че вие имате познати и ви правят и на вас отстъпки.Какъв е проблема.

Като ви правят отстъпки,просто вие си монтирайте частта,нямат нищо против сервизите :)

dentist-когато трябва да си смениш ангренажа,цената на частите не е 260,а 600лв другарю :)  за твоята кола говоря. Ако е разбит и амортисьора на обтяжната на пистовия още 100лв повече.Ако искаш да ти напиша кое се сменя и колко струва.

Това ,че някои сервизи ви зарибяват с евтини услуги и части е измама.Тях не им пука,че ще ви се счупят пак колите.Те имат интерес това да се случва.

При смяна на ангренаж се сменят:

-ремък ангренаж

-ролка обтяжна

-ролка паразитна

-ролка паразитна

-ролка паразитна

-водна помпа

-антифриз

-пистов ремък

-обтяжна ролка пистов р.

-паразитна ролка п.р.

-амортисьор успокоител п.р.

-ролка фрайлайфна на алтернатора

Всички тези неща трябва да се сменят за да си сигурен ,че ще си караш без проблеми и няма да закъсаш на пътя през следващите 100000км.

Иначе......ето най скорошното лично съобщение ,което са ми пратили по темата:

 

edinichensluchai

Возил се в Škoda

  • Гараж: Skoda Octavia Tour'06 1.9 TDI 90 h.p.

Изпратено 31 август 2014 - 13:15

Здравей Самуил,

 

Извинявам се, че така от нищото ти пиша, но понеже ме интересува само твоето мнение, реших да ти пиша на лично съобщение – за да получа твоят отговор само и да не се разводнява излишно темата от разни спецове които не са много сигурни какво говорят. Не съм много активен като цяло член на форума, повече чета и съм забелязал, че си наясно с колите на Шкода и техните проблеми, затова искам да се допитам до теб конкретно. Ако смяташ, че въпроса ми ще е от полза на другите колеги, ще пусна тема във Форума.

Сега по проблема. Вчера чух странен шум от двигателният отсек  и когато отворих установих, че амортисьора на обтяжната ролка на пистовият ремък се удря свободно в ролката на алтернатора. По някаква неведома причина нещо е принудило амортисьора  да се вдигне много и в точката в която той е закрепен статично се е счупил метала. Снимал съм проблема, но не мога да разбера как се прикача снимка в лично съобщение за да можеш да видиш и да добиеш най-точна представа за какво говоря.  Понеже се намирам на ваканция в чужбина ( на едно много забутано място в Гърция) където най-близкият сервиз на Шкода е на 130 км искам да те питам няколко неща, за да знам какво да правя.

 

Кога се е счупил амортисьора нямам никаква представа. Снощи изминах 1,200 км без да спирам и чак сутринта, на отворен прозорец при едно бавно потегляне на полусъединител и  отворен прозорец чух нещо нередно. Беше в една тясна уличка, и всъщност странното ехо което се чу при тръгването ме накара да обърна внимание и да отворя капака. Дали не е станало още в БГ наистина не знам. След като го установих звука, 5-6 пъти съм стартирал колата, минал съм към 7 км и нямам загуба на ток засега. Сервото си работи, климатика също.

 

1.       Мога ли да карам колата така, само като откача самият амортисьор за да не се удря в ролката ? Видимо ремъка се върти,ама какво прави не знам…..Идеята ми е колко е фатално ако си карам така. Ясно ми е , че колата просто ще спре в един момент поради липса на ток, но други щети мога ли да и нанеса? Додйох на ваканция и ако мога да си ходя до плажа и обратно ще е супер, че иначе е 7 км отиване и връщане.

2.       Не мога да разбера дали тази „свръзка“ с която амортисьора се захваща в горният си край е директно към самият двигател или е за ролката. Ако е за ролката, дали една смяна на ролката ще реши проблема? Ако пък е за двигателя, дали е отлята директно на двигателя или е посредством някаква конзола която може да се купи и сложи?

3.       В зависимост от отговорите на предните въпроси какво препоръчваш като цяло да се прави? Да търся някой майстор в Гърция ли да я прави, да я карам в официален сервиз в Гърция ли (ако само със смяна на ролката ще се реши проблема, там ще го направят, ако трябва да се заварява нещо, много ме съмнява че тяхното ЕТ ще прави такива неща, а къде да търся заварчик тука един господ знае къде ще намеря) ?На собствен ход да се пробвам да я прибера в България, или да търся репатрак - въобще да я карам ли тази кола или не? Ако знаеш някой читав майстор – твой колега около Елафонисос (най-южната точка на Гърция в Пелопонес – на 80 км южно от Спарти) също е добре дошло.

4.       Какво може да счупи така свръзката? Питам, че ако тръгна да ходя по сервизи тука да знам да им кажат да търсят и причината (а и като те ми кажат какво мислят, да знам, че е нещо логично, а не само да оправят проблема и след някакви километри да стане проблем пак). Че ще е приключение с тях като те не говорят много английски, а пък и аз съм много бос технически, ясно е, ама поне да мога да си се прибера спокойно.

 

Извинявай още веднъж, че така директно в неделя те безпокоя, ама малко съм в небрано лозе и викам неволята.

Мерси предварително и с пожелание за лек и успешен ден.

 

edinichensluchai

Возил се в Škoda

  • Гараж: Skoda Octavia Tour'06 1.9 TDI 90 h.p.

Изпратено 31 август 2014 - 19:54

bega4kata, на 31 Aug 2014 - 4:31 PM, написа:

Фрайлайфа на динамото виж дали не е блокирал.

Трябва да смениш ролката с амортисьора и фрайлаифа ако е зацепил.Това се сменя по принцип при смяна на ремъците.Защо не са ти сменени? Няма да може да се прибереш така.

Амортисьора има едни гумени тампончета,които се разбиват и от това също се чупи там ухото! Трябвало е да ги погледнеш,те не се скапват бързо,били са дълго време износени преди да стане фала.Вибрирал ти е обтегача ЯКО ЗА ДА СЕ СЧУПИ ТАМ

 

Здравей и благодаря за бързият отговор.

Намерих тука един майстор който и българските роми и местните гърци казват, че бил читав. Утре ще му карам колата, пък да видим какво ще каже той. Сервиза му се намира на около 50 км от мен, надявам се колата да стигне на собствен ход до там и да не я повредя много допълнително, че като гледам как вибрира тази ролка на празен ход, ме е страх малко да не разбия леглата на болтовете с който се захваща за двигателят.

Точно преди да тръгна, дадох колата за смяна на ролки,ремъци, филтри и масло на един майстор който уж е добър според  доста хора (дори и съвсем непознати), пък ми е и приятел. Казах му да прави всичко каквото трябва за една кола на 173,000 км, да я гледа,да струва, аз я искам годна за каране. Не съм му давал акъл какво да прави, защото според мен всеки трябва да прави това за което е учил и разбира. Обадих му се днеска, обясних му проблемите, той също като теб каза, че най-вероятно причината е от алтернатора….но ми каза, че като я е правил преди три дни, тествали алтернатора, всичко било наред, въртял се само в една посока (каквото и да значи това) и нямало никакви индикации, че проблема ще е от там…Според него причината е някъде другаде, но докато не видел колата не можел да каже.

Както и да е, станалото станало, като се върна ще се оправям с него. Утре да видим какво ще каже гръцкия майстор и колко кожи ще ми одере все пак, че съм си патил веднъж в друга братска държава….Отделно си направих „асистант в чужбина“ което се оказа голямо дърво, но това е друга тема.

Отново едно голямо благодаря за мнението и ако ти е интересно какъв е развоят на събитията ще ти пиша пак.

С пожелание за една лека и спокойна неделна вечер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,това ми е мн.странно,сервиза сменя някаква част,като дава гаранция за ремонта,само ако той я е закупил.Е ако аз я купя същата и той само ми я смени,защо да не ми даде гаранция?Нали майстор я сменя,би трябвало да си даде гаранция на труда не само заради самия чарколяк,който и той няма как да знае дали не се е паднал дефектен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами много е просто бе,то си е за ваша гаранция.Като се счупи колата,заради частта,майстора ще каже такава си донесъл,топката е в тебе.Ти си случил на дефектната част.

Иначе си има цялата отговорност сервиза и си поема ремонта.

Да не говорим,че поне в магазина с който работя,за сервизите се дават само най качествените и изпитани части.Защото им пука,ако сервиза е недоволен от частите,ще загубят голям клиент.Има на едни и същи фирми,различни производители и опаковки и разлика драстична в качеството.Сервиза има опит практически и избира най доброто.Както и да е ,не ми се обяснява повече,всеки постъпва както си иска.

Съгласи си,че ако сервиза е осигурил частта,ще е по-внимателен при монтажа и.Ще внимава да не я повреди,да я сложи така,че да издържи максимално дълго....

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е ясно...гаранции и т.н. Но един въпрос мен ме гложди. Защо сервиза след като купи частта с отстъпка - след това я препродава на клиента с надцента (т.е. начислява си отстъпката) ??? Реално това е сервиз - и би било логично да се взимат пари и сервиза да печели от труда и от сервизните дейности които е извършил. А излиза че сервиза е и магазин....от който ние си купуваме частите. Нищо лично - просто това са ми наблюденията за нашите сервизи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза не продава на по-високи цени от тези в магазина.Просто като голям потребител и правещ доста и основен оборот на магазина за авточасти ползва отстъпка.Така е в цял свят.Вие все гледате в паничката на другия обаче :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не гледа в чуждите панички...особено пък аз. Нека всеки си изкарва както може и счита за добре. Просто ми е интересно защо се прави това нещо. Защо реално сервиза задължава един вид клиента - ако иска гаранция - да му продаде той частта...Излиза един вид монопол - ако искаш гаранция (каквато е редно да се дава винаги) - ще ти го продам аз - и ще спечеля от това. 

А ако примерно аз искам да си донеса частта - и да ми я смени сервиза - и покажа с касов бон или ф-ра че съм закупил частта от същия магазин от който е щял и сервиза да я купи - защо и тогава се прави разлика ??? Може просто продавача да ми е приятел или познат - и да иска и на мен да ми направи отстъпката !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ти е познат,остава да си намериш и познат като мене и да ти я смени.Или сам. Не може да се сърдиш на сервизите бе Венко.

 

Българина все гледа да е най ефтино и да е на далавера.Ето в случая горе.Сега човека ще отиде и ще каже,абе защо се счупи колата,те ще му отговорят:Ами ние ти сменихме ангренажния комплект,то това е обтегач успокоител,дето не сме го сменяли.Не сме виновни духай.Ама той човека не знае какво трябва да се сменя,че това което се е счупило и е остана на пътя в друга държава,СЕ СМЕНЯ КОГАТО СЕ СМЕНЯ И АНГРЕНАЖА-ЗАЩОТО ЖИВОТА МУ/РЕСУРСА/ Е КОЛКОТО НА АНГРЕНАЖА. Но тези от въпросния сервиз,за да го зарибят с евтиния,не му казват цялата истина,кое и какво трябва да се смени.Сервиза трябва да е този,който трябва да каже на клиента какво трябва да се смени и какво ако не се смени на определения пробег,какво може да последва.

За това ще има такива случаи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак да кажа - мен реално не ме бърка и не се сърдя на сервизите :) Просто дискутираме .....

 

Пак да кажа - не говорим в случая толкова за тази отстъпка, колкото за гаранцията....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време имаше подобна тема в автобилд (може би преди 2 години даже) за части донеси от клиента и монтирани в сервиз, обаче за Германия. И там законово е уредено така, магазина носи гаранция за частта, сервиза за монтажа. Това го прилагат ив България но съвестни сервизи и майстори.

Иначе в България да чакаш гаранция от "сервизче" ... :D :D :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз работя във фирма за авточасти. Отстъпките които се дават на сервизите е за да се привлекат да пазаруват от конкретната фирма, а не от някоя друга. Това е борбата между доставчиците (цената и качеството).

Сервиза може да ви продаде частите на каквато си иска цена. Но нали тук е мястото на темата "Бял списък", за да си прецените вие кой сервиз е готин и кой не.

От гледна точка на сервиза, защо да ви даде гаранция, за част която вие сте си занесли и после, дори и само труда да е за негова сметка. За времето, което ще загуби за да ви демонтира и монтира дефектиралата гаранционна част, той може да направи друг ремонт и да изкара пари. Но когато частта си е от него, всичко това ще си е за негова сметка.

 

Пример: Ако аз си оставя колата в сервиз с един шарнир за смяна, който аз съм занесъл и сервиза поеме гаранция, като се прецака шарнира сервиза ще ми го смени ли без пари с друг, или ще го демонтира без пари и после ще монтира новия отново безплатно. Другото е че аз още един ден ще съм без кола докато сменявам (или заменям) шарнира в магазина от който съм си го купил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво,то пък от магазина ОЩЕ ПО-МАЛКО ОЧАКВАЙ ГАРАНЦИЯ.Ще ти кажат -НЕПРАВИЛЕН МОНТАЖ. И започваш обиколки от сервиза до магазина и обратно.За това магазина и сервиза си изграждат взаимоотношения на партньори и заедно решават проблемите.

Иво,миналия месец,сложихме 4 диска на един клиент и се изкривиха.Аз съм ги носил да се разправям.От магазина се обаждат на доставчика,доставчика организираха комисия в друг сервиз,сваляха дисковете,не им мина първоначалния номер че не са монтирани коректно,не е изчистено отдолу.Гледаха окачването -тампони накрайници и т.н.,чудят се за какво да се хванат.Няма-плащаме си за това!После слагаха дисковете на струг с микромер часовник мериха и установиха ,че няма изкривяване и толкова.Духайте супата.

Кка да им обясня,че те на струга дисковете ги мерят студени и са прави,но на колата като ги стиснат накладките и ги стоплят започват вибрации.Те не могат да ги загреят и замерят коректно........не ми се разправяше,купихме за наша сметка нови и така нататък......

Такива примери и истории,мога цял ден да разказвам.

За това е важно сервиза да носи отговорността за всичко. Иначе го яде клиента. За това си избирайте внимателно сервизите,да са коректни и с човечност да се отнасят към клиента,а не да им гледате отстъпките...

отива да работя вече.....че изтървах 200 марки вече до сега да се обяснявам :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, твоята репутация е извън съмнение. Просто така както написах, аз ги виждам нещата.

 

И пак, ако частта е дефектна, как сервиза да носи гаранция за замяната? Естествено, че ще се плаща за смяната.

И другия аспект, за опитите за извъртане и прочие сервизи - издават констативен протокол и вече по съдебен ред обжалване, но при нивото на съдебната ни сситема, всеки (и с право) тегли една майна, пие една студена вода и продължава напред.

 

Лично мение: проучвам и избирам определен сервиз и само в него се пипа по колата, желателно и при определн майстор. Първо, знае че се му станал редовен клиент и внимава какво и как сменя. Второ, дори и ти да му донесеш части още като я види ще ти каже дали да я връщаш или ще я монтира без мрънкане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво,то пък от магазина ОЩЕ ПО-МАЛКО ОЧАКВАЙ ГАРАНЦИЯ.Ще ти кажат -НЕПРАВИЛЕН МОНТАЖ. И започваш обиколки от сервиза до магазина и обратно.За това магазина и сервиза си изграждат взаимоотношения на партньори и заедно решават проблемите.

Иво,миналия месец,сложихме 4 диска на един клиент и се изкривиха.Аз съм ги носил да се разправям.От магазина се обаждат на доставчика,доставчика организираха комисия в друг сервиз,сваляха дисковете,не им мина първоначалния номер че не са монтирани коректно,не е изчистено отдолу.Гледаха окачването -тампони накрайници и т.н.,чудят се за какво да се хванат.Няма-плащаме си за това!После слагаха дисковете на струг с микромер часовник мериха и установиха ,че няма изкривяване и толкова.Духайте супата.

Кка да им обясня,че те на струга дисковете ги мерят студени и са прави,но на колата като ги стиснат накладките и ги стоплят започват вибрации.Те не могат да ги загреят и замерят коректно........не ми се разправяше,купихме за наша сметка нови и така нататък......

Такива примери и истории,мога цял ден да разказвам.

За това е важно сервиза да носи отговорността за всичко. Иначе го яде клиента. За това си избирайте внимателно сервизите,да са коректни и с човечност да се отнасят към клиента,а не да им гледате отстъпките...

отива да работя вече.....че изтървах 200 марки вече до сега да се обяснявам :P

Подкрепям с две ръце. Точно това се случва всеки ден по 100 пъти. За магазините и складовете е важно да продават и един път излязла стоката от магазина почти няма връщане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки, че темата се изчерпи, странно ми е, че все още българинът не е изкоренил "пенкилер" мисленето си. Интересен остана въпросът защо сервиза продава на краен потребител частта, която е монтирал с отстъпката си от доставчика, който използва! Истината се прокрадна някъде из постовете - купете си го от приятел (служител в такъв магазин/ склад) и си го монтирайте сам, поне да знаете, че изборът и отговорността си е изцяло Ваша (това с приятелите ми е любимо .........). Не разбирам защо трябва да се прескача функцията на сервиза като сигурен доставчик на необходимото за конкретния автомобил част/ аксесоар, след преглед, диагностика и т.н. Но нали ние разбираме от всичко - ще изберем най-правилната част за елементарните ни (вече) автомобили, нищо че основното ни занимание е  хоризонтален и вертикален финансов анализ на счетоводен баланс (примерно) :D . Консултантския бизнес е този, който струва скъпо, а вие искате автомобилът Ви да е сте диагностициран (най-често безплатно) , отремонтиран (срещу скромни цифри) и да получите необходимата част на доставна цена.  Това не го разбирам?

 

Не визирам никой от колегите по-горе и моля никой да не приема поста ми лично, въпреки че е леко емоционален.

Редактирано от Gerdjikov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.