Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Айде стига съм се крил, да похваля и аз пичовете в Надежда - Свалиха ми колата от репатрака, лично Стефан Хаджиев, вкараха я вътре, заведоха ме да си избера нови галоши, много любезни бяха и в магазина, веднага занесоха Барумките в гумаджийницата, след няма и 10 минути Стефан Хаджиев ми връчи ключовете и документите, обясни ми какво да правя, записа ми личния си телефон и ми каза - Бягай се оправяй с полицията и Алианц, после ела тука, да финализираме нещата. Евала на ЕТ София, на Алианц и на 4-то РПУ също.

  • Отговори 144
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • gogata

    10

  • PRR

    7

  • pastorino

    7

  • РусенскоВарено

    5

Най-много писали в темата

Публикувано
....

 

Ице, какво е станало ?!?!?

Публикувано

Някоя блага душица ми беше нарязала с назъбен нож бордовете и на 4-те гуми на 7-ми срещу 8-ми март. Колата беше спряна пред нас, до вратата на ресторанта.

Публикувано

Ей, аман. Такива да ги хванеш та smile150 , smile150 , е...не и сръбска музика!

Публикувано
Ходих отново до ЕТ за смяна на накладки,раради някакво стържене.Оказа се че има накладки за поне 50 000км.Имало насабрани ''боклуци''и от това било стърженето.За цялата работа ми взеха 50лв

 

Това като ДОБРО обслужване ли се тълкува?

Да ти махнат 2те задни гуми, да остържат боклуците и да ти вземат 50лв?Ти с барабани ли си?

 

На мен за същата процедура на Пежо партнер-невероятните майстори от Пежо Добрич-дето са ХАЛ-ХАБЕР ми взеха 0 лева.(колата беше за смяна на масла и филтри и ги помолих да ми проверят барабаните,че стържеше отзад)

Публикувано

кажете нещо заварненския клон как е че ние там ще ходим с фабианката като му дойде времето де

Публикувано
кажете нещо заварненския клон как е че ние там ще ходим с фабианката като му дойде времето де

 

Ето мненията на двама уважавани членове на форума ;) - viewtopic.php?f=2&t=6011

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Ами и аз да поговоря положително за Еуратек - мойто детско сърце реши, че 23-24 000 км не е лошо време да се сменят накладки.... които в Еуратек с отстъпката са около 100лв и още около 30лв работа - та 130лв. Тъй като имам и едно друго оплакване - писано във форума като "Вибрации между 2000-2200 оборота" - се оплаках и от него.

 

За накладките ми се обадиха по-късно през деня и ми казаха, че не са за смяна, добре са, на малко километри и смятат да ги оставят. Понеже логични доводи (пак детското у мен надмогна) да ги сменят нямах, се съгласих - зер 130лв ако няма нужда - няма нужда ;)

 

Виж, с вибрациите за втори път ми казват, че е естествен ефект от клапан на турбото (което хич не кара да се чувствам добре) и не могат да го преборят.

 

В крайна сметка не ми взеха и стотинка... Смятам, че за накладките постъпиха коректно - вместо да се полакомят да ги сменят ме информираха и по колата не са правени интервенции. И пари не са ми искани.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Айде още едно мнение от мен като доволен от ЕТ София. Днес ходих да ми сменят механизма на едно от огледалата и уплътнението на пасажерската врата - и двете гаранционно(което се оказа, че ще го чакам 3 седмици да пристигне :? ). Благодаря на Миро за бързото и любезното обслужване и на момчетата от сервиза - вече си имам работещо огледало :D ! :smt017

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

И аз искам да благодаря на Стефан и Миро, наскоро пак опрях до сервиза и с тяхна помощ проблемът е решен. Добре е, че има такива, като тях, да подхождат с внимание и разбиране към клиента и най-вече да дават правилна диагностика и решение. Такова отношение към клиента трябва да се поощрява!

Публикувано

аз тези дни също трябваше да посетя ЕураТек за козметични ремонти (лек удар отпред) и отново съм доволен от работата в сервиза.

 

 

но все пак се надявам да не ги посещавам често :D

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

Е намазал си значи Blackpearl. Един приятел си закара колата в горубляне за диагностика, майстора проверил , казал ми аз няма кво да сменям , моя човек го питал "колко ви дължа" за диагностиката-оня казал нищо щото реално нищо не съм работил по автомобила:):D

Dereal какви са тези отстъпки, мислех че за ЕТ-надежда колкото и да са добри (поне за сега) думата отстъпка е табу? Въпреки всичко благодарности към инж. Стефан Христов и момчето дето ми оправи климатика, не знам как се казва :)

Поздрави

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Червена точка и от мен за Еуратек - София като обслужване, приемане, предаване. Приемчик ми беше хваления по-горе Мирослав Филипов. Обяснява човека, надълго, нашироко, че и повече..

Единственото, което не ми хареса беше, че след отваряне на колата ми калкулираха работи, материали и труд за 660,-лв., а преди взимането се оказа, че сумата, която дължа е 870,- . В смисъл, явно са направили някакви допълнителни работи, но не ме предупредиха или питаха, а за мен беше кофти 200 кинта над очакваното.

Но все пак, като цяло, ЕТ е по-скоро за плюс.

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано
И аз искам да благодаря на Стефан и Миро, наскоро пак опрях до сервиза и с тяхна помощ проблемът е решен. Добре е, че има такива, като тях, да подхождат с внимание и разбиране към клиента и най-вече да дават правилна диагностика и решение. Такова отношение към клиента трябва да се поощрява!

 

Да и аз така мисля.Без да ги поущриш с 20лв никаква работа няма да ти сваршат!

=D>

Публикувано
Да и аз така мисля.Без да ги поущриш с 20лв никаква работа няма да ти сваршат!

=D>

 

Айде стига глупости бе! Колко пъти точно тия момчета дори са ти намекнали за пари!?!? Аман от глупости! Еле па точно тия момчета дето колкото пъти съм отишъл с въпрос са ми обърнали внимание, че и работа за без пари са ми свършили!

Публикувано

Не знам колега с тебе явно се отнасят по друг начин! Втази фирма кадето аз работя Галчев Инжинеринг имаме много Шкоди,та мълвата която се носи между нас шофьорите е ,че не дадеш ли пари или някаква почерпка ще те мотаят цял ден!Имам колеги които са им давали пари ате не са им ги отказвали,така че извода е ясен,аз ако не съм сигурен няма да твърдя такова нещо! :-k

Публикувано

Ти давал ли си? Присъствал ли си на даване? Иначе разни от типа "Един познат ми каза, че чул от един, че той познавал тип дето бил дал пари един път ... май" са, меко казано, несериозни!

 

А относно отношението - каквото повикало, такова се обадило! Винаги съм бил разбран с тях и приятелски настроен - това и получавам!

Публикувано

Ми виж ти много добра идея ми даде,ще пробвам да им дам пари и ще видя дали ще ги вземат,ако ги вземат ще пусна цяла тема! \:D/

Тия дни и без това ще докарам моята личната кола и ще пробвам!

 

PRR: Раздела е бял списък! Има съответната тема в черен където да продължите.

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

Момчета темата си е за бял списък , само че тук се включи някакъв пишман ...../да запазим добрия тон/. :idea:

Понеже познавам част от екипа който работи там, но по стечение на обстоятелствата познавам и човека който отговаря за автопарка на посочената фирма Галчев Инженеринг и си направих труда да му се обадя и да попитам дали това е истина.....

Освен ,че човека не потвърди глупостите по горе спомна че няма практика шофьорите да карат колите в сервиза ,а той или някой от "Австрийците"/някави началници/ :D

А това което каза,че разтакават колите ако не дадеш пари .... съвсем не е така.

Причината е мудността на част от механиците им..... лично съм виждал на един от подемниците-този , който е точно срещу вх. врата.... едно якично момче как сменя масло и филтър за 2часа smile175

Така ,че първо помисли преди да наговориш куп лъжи smile150

Публикувано

По последни впечетления- много съм доволен от работата на сервиза Еуратек-София и от приемчика П. Божилов-личи си че е компетентен. И дано и останалите колеги от този форум и каращи шкода да имат основание да са доволни. :)

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

искам още веднъж да изкажа голяма благодарност за точноста и бързината на свършената услуга в ЕураТек.

вярно, не беше грандиозен ремонт но все пак в сряда я приеха, а в петък си я взех smile126

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Имам Октавия 2 от 05.2008

Оттогава съм посещавал четири пъти сервиза на Еуратек София и винаги съм бил изключително доволен. Първия път на 15000 за смяна на масло, когато без да се налага да питам ми обясниха за удължените интервали на смяна. Втория път, след като се ударих в блок :oops: Оправиха колата за един ден - следващия, без никакво чакане, без забележки по ремонта, включващ тенекеджийски работи и нови елементи. Третия път - протече ми радиатора. Този път срамът е за производителя - вентилаторът е бил монтиран прекалено близо и е притискал радиатора. Гаранционен ремонт, смяна с нов радиатор, смяна на антифриз - всичко за около 3 часа, без предварително записан час. Накрая отидох да сменя зимните гуми при акцията им тази есен - два броя Континентал на супер цена, плюс смяна на две мои Мишленки от миналия сезон, цената за монтаж-демонтаж, баланс беше по-ниска отколкото при кварталния майстор, чакането по-малко, отново без записан час.

Голямо благодаря на сервиза. Надявам се да не ме разочароват за в бъдеще. smile159

Публикувано

След всичките мнения прочетени от мен, по-скоро не ми се ходеше в ЕТ. Но така се случи, че времето ме притисна, а пък от други места ми обявиха много големи цени. Когато отидох в ЕТ попаднах и на промоция 20% от цената до края на месеца при смяна на консумативи. Да ви кажа останах доволен! Спрямо това, което ми бяха казали от другите места в ЕТ беше много прилична цената. А и помолих да ми направят баланс на четирите гуми, тъй като си изпатих от едни гумаджии. Надявам се и занапред да е така!

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано
Имам Октавия 2 от 05.2008

Оттогава съм посещавал четири пъти сервиза на Еуратек София и винаги съм бил изключително доволен. Първия път на 15000 за смяна на масло, когато без да се налага да питам ми обясниха за удължените интервали на смяна. Втория път, след като се ударих в блок :oops: Оправиха колата за един ден - следващия, без никакво чакане, без забележки по ремонта, включващ тенекеджийски работи и нови елементи. Третия път - протече ми радиатора. Този път срамът е за производителя - вентилаторът е бил монтиран прекалено близо и е притискал радиатора. Гаранционен ремонт, смяна с нов радиатор, смяна на антифриз - всичко за около 3 часа, без предварително записан час. Накрая отидох да сменя зимните гуми при акцията им тази есен - два броя Континентал на супер цена, плюс смяна на две мои Мишленки от миналия сезон, цената за монтаж-демонтаж, баланс беше по-ниска отколкото при кварталния майстор, чакането по-малко, отново без записан час.

Голямо благодаря на сервиза. Надявам се да не ме разочароват за в бъдеще. smile159

 

А дали след като си се ударил в блок ( :oops: ) не си си изкривил радиатора и ЕТ за да не са набутват са хванали бат Митко да подскочи с двата крака отгоре му за да се изправи, и в последствие да е потекал , а ? За това помисли ли ?

То за теб няма значение, щото застрахователя плаща . На чужд гръб и 100 тояги са малко . =D>

 

"срам за производителя"- как така пък ти се случи след удара , а не 1 г преди това ? Блажени са верующите . Значи 1 г перката е стъргала по радиатора заради "гадния" производител и точно след удара в блока и още малко радиатора реши да потече !!! ХЕ-Хе-хе smile091

Публикувано

Е, може със задницата да се е ударил в блока колегата, нека не бъдем резки без да знаем...аз в кво съм се ударил тогава като ми замина питата на климатика и я сменях. То писано ли е да се скапе нещо и без въздействие ще стане. Акцента на написаното мисля е че добре са работили хората ;

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.