Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Също искам да изкажа благодарности на г-н Филипов.Преди няколко месеца взехме румстър върнат от лизинг.Всички в  ЕТ Надежда бяха много любезни и колата беше супер,но след няколко дни жена ми ми се обажда и ми казва че лмпата за маслото мига.Това се случва докато тя беше отишла по работа в Хасково.Казах и да отиде в сервиза на ЕТ в Хасково а аз се обадих на г-н Филипов.Човека се отнесе супер отговорно с проблема и се свърза с колегите си в Хасково.Оказа се ,че последната смяна на маслото не е правена в ЕТ и е поставен неоригинален филтър на който имало някакъв клапан за налягане и от там дошъл проблема.Смениха ми и филтъра и маслото безплатно и проблема се оправи.Късмет ,че това стана на метри от сервиза на ЕТ в Хасково и ,че има хора като г-н Филипов.

P.S. Искам да изкажа благодрност и на целия екип който работи в ЕТ Надежда по-специално на г-жа Живкова и г-жа Лулчева(сажалявам че не споменавам други имена но знам само на тях).Преди няколко дни един завеян ми здъвка калника и ми направи колата неприятна за гледане.Колата е с каско,но имаше малък проблем при завеждането на щетата и благодарение на екипа в Надежда сега очаквам да ми ремонтират колата.

Благодаря ви.

  • Отговори 144
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • gogata

    10

  • PRR

    7

  • pastorino

    7

  • РусенскоВарено

    5

Най-много писали в темата

Публикувано

Супер за реакцията на г-н Филипов. Но ... Едно голямо НО. Как така ЕТ продава автомобил с гаранция който не е обслужен при тях !?!??! Как могат да знаят състоянието на автомобила при това положение? Лично аз намирам повече негативи отколкото позитиви в тази случка  :doubledown:

 

PS: Аз лично бих направил пълно обслужване веднага (масла, филтри, ангренажи и т.н.). 

Публикувано

Автомобилът не е в гаранция а се води че е проверен.Той е върнат от лизинг

Публикувано

Е, явно "много старателно" е проверен ;) Дано и останалите проверки не са били толкова "щателни". 

Публикувано

Твърде некоректно отношение от страна на ЕТ, факт. Ако е върнат от лизинг, то собственика (май) е задължен да го обслужва в ЕТ. Друг е въпроса как те не са видяли или разбрали това отначало(нали са го проверили?), пък като е изникнал проблем веднага са казали от какво е.  :sorry: Хубаво поне, че всичко е свършило добре. 

Публикувано

Е да,трябвало е да обърнат внимание на тази малка подробност,която за мен се оказа проблемна ,но съгласете се че реакцията им заслужава адмирации.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Факт е че в Еуратек колите се преглеждат като се изкупуват но това не значи че след това проблемите се отстраняват.Просто цената им се надува доста и се пускат за продажба,а хората си мислят че като е от Шкода купуват супер кола.

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Не исках да отварям нова тема - но да си кажа.

В четвъртък звъннах в Еуратек... Пое ме Петър Вангелов - впечатлен съм от експедитивността и най-вече от желанието му да помогне. Човекът щеше да почива в събота и вместо да ме хвърли на колегите ме попита дали ми е удобно да мина през седмицата, за да може той лично да се занимае с проблема.

Съответно - отидох в петък, беше изключително вежлив и компетентен. Същото мога да кажа и за момчетата в сервиза...

 

Свършиха си работата добре и бързо. Петър Вангелов реагира бързо и при следващото ми обаждане днес с въпрос за термостата... 

Въобще, особено като сравнявам с киселите гъзари от другите оторизирани сервизи, в които съм влизал - до момента 6+ за Еуратек, дано не им е уроки... 

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

И аз да ги похваля малко ЕТ,

днес им закарах, колата за обслужване както и  да прегледат няколко проблема, скоростна кутия най-съществения, климатика, окачването и спирачките.

Въпреки, че сутринта ми обясняваха, че най-вероятно си въобразявам, после ми се обадиха и ми обясниха, че наистина не си въобразявам. 

Всичките ремонти, които днес са правили ги поеха гаранционно /нещо по скоростната кутия, доливане на фреон и подмяна на фитинги/, като ми се обадиха да ми обяснят, че в накладките има още няколко хиляди километра и няма нужда от тяхната смяна още, въпреки, че им бях казал да прегледат и оправят каквото е необходимо.

Публикувано

EТ вдигат нивото.Това е доста радостно.Както и на дилърско ниво.

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано

Днес бяхме на тест драйв 3-ма човека, много добра организация, бързо, точно, почерпиха ни хората. С една дума - супер

Публикувано

Вчера Мица премина поредното си обслужване - 150к км. Смених ангренаж (за втори път), водна помпа (за първи път - дефакто причината за интервенцията с ангренажа), тампони на предното окачване, спирачна течност, всички филтри и т.н. Ако не мине котка път следващите 50к трябва само масла да се сменят. Всичко беше ОК с една забележка. Обадих се миналата седмица да запазя час и специално натъртих на смяната на ремък и помпа. Изненадата дойде към 2h след като оставих колата (към 10:30) когато ми се обадиха да ми кажат, че нямали помпата, а и в Порше нямали  :o Вариант бил от АутоПлюс. Другия беше да сглобяват и да чакам Х време да дойде новата. В крайна сметка реших да е с помпата от АутоПлюс (немска между другото). Гаранцията е 2 години. Надявам се да изкара 90к км и да я сменя със следващата смяна на ремък. Останалото беше на ниво - седалките бяха покрити с найлон, в краката имаше сложен лист, лоста за скоростите беше омотан и той с найлон. Прегледаха всичко, смениха изгоряла крушка на задния номер (чрез махане на задната кора - фасунгата беше заминала), оглед на фарове (заминал ксенон на десния фар) и други.

 

Като цяло доволен, но и с лек горчив привкус :(

 

PS: Сега си погледнах записките. С този разход сумата която съм дал за поддръжка на колата (гориво, обслужване и т.н.) премина покупната и цена. Това се случи след 8 години и 150к км.

Публикувано (Редактирано)

И при мен се получи точно същата ситуация с помпата миналата година. Само, че тогава не ми предложиха варианта за помпа от Ауто+ и чаках да дойде оригинална. Но в крайна сметка бях доволен от ЕТ.

Редактирано от Alexandar
  • 1 месец по-късно...
Публикувано (Редактирано)

   Здравейте.

   Щетите от градушката по моето бяло пате бяха малко - 4-5, от които две по-дълбоки вдлъбнатини - на покрива и на предния капак. В четвъртък сутринта автомобилът беше оставен в ЕТ, в петък следобед го получих в отлично състояние. Вдлъбнатините бяха ремонтирани посредством студено изсмукване, каквото и да означава това. Предадоха ми го измит отвън и облизан отвътре, заедно с монета от един лев на една от задните стелки. :D Специални благодарности на г-жа Никол Гайдова. 

   Поздрави.

Редактирано от mordo
Публикувано

И аз съм доволен от годишното обслужване. Масло, филтри, свещи и то само за 1 час :eusa_clap:

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано

          Здравейте, искам да споделя положителните си впечатления от ЕТ-София. Първо, относно смяна на масло и маслен филтър /по Програма "4+"/, преди около 2 месеца. Обадих се, запазих си час за смяна, и след не повече от 1 час, Шкодето беше обслужено перфектно - крайна цена - 127 лева и стотинки. Днес, в 15.40 ч., се обадих да попитам за евентуален час и ден, за инсталиране и ъпдейт на картите за навигацията - "Колумбус". Поканиха ме да дойда до 40 минути, ако ми е възможно. Имах свободно време и след 15 мин. бях там. Около 1 час по-късно, имах инсталирани нови /последния ъпдейт с който разполагаха/ карти на ЕС и РБ. Всичко това, за смешната сума от 68 лева и стотинки. Специални благодарности на г-н Мирослав Филипов - Приемчик "Общи ремонти". Много приятен, усмихнат и услужлив човек. Нямам идея, как е било обслужването преди време /прочетох и доста негативни коментари/, но аз съм доста доволен от ЕТ - имал съм общо 4 пъти взаимоотношения с тях, 2 два пъти с магазина и 2 пъти със сервиза, мога само да ги похваля.  

Публикувано

Миро наистина е много точен!  :doubleup:

Публикувано

Миро наистина е много точен!  :doubleup:

       Напълно съм съгласен с теб, а освен това е "дърт" моторджия, а ние се надушваме :D , нищо, че вече карам "тролей" - Yamaha Majesty 400, ама с годините е така - търсим "на баницата мекото" :P

  • 6 месеци по-късно...
Публикувано

Благодарности на момчетата от сервиза на ЕТ-София,и по-специално на приемчика-Стефан Христов за любезното отношение и коректно свършената

работа по отстраняване на проблем по ел.инталацията на колата ми.

Вече десет години съм им клиент и специално от отношението на приемчиците съм с прекрасни впечетления,разбират си от работата и не гледат да отбиват номера.

Поздрави на Стефан,Миро и останалите от екипа.Да са живи и здрави и Весели празници!

Публикувано

От два дена все си мисля да напиша два реда и все не ми оставаше време.

Когато отидох, за обслужване си носех едно лисче /да не забравя нещо/ с оплаквания. До вечерта всичко беше оправено, даже ми смениха маслото на скоростите гаранционно :)

  • 1 месец по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Миналата седмица в Еуратек не успяха да "уловят" един лек проблем, който имам напоследък с колата, но съм изключително доволен от положените усилия, старанието и отличното отношение.

Оставих колата в четвъртък сутринта. След като се оказа, че диагностиката и тестовото каране не са показали нищо нередно, ми предложиха да я задържат още ден. Около обяд в петък ме уведомиха, че колата все така не дава индикации за проблеми, но ще продължат да опитват да я накарат направи някоя магария. Впоследствие казаха "Колата е отлична", но вместо да ме подканят да си платя сметката и да си я взема, ме поканиха в удобен за мен час в петък или събота да покарам колата където поискам, колкото поискам с техник на дясната седалка.

 

Впечатлен съм от това, че след 2 дни "човъркане" по моята кола и навъртяни от тях 25 тестови километра, бяха готови да продължат опитите да уловят проблема, при това с мое участие. Също впечатляваща беше готовността на приемчика Петър Вангелов и техника, който се повози с мен, да отговорят на всеки мой въпрос.

Редактирано от FCB4Life
Публикувано

Какво и имаше на колата в крайна сметка, сподели за проблема.

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Онзи ден си взех колата от боя. Като цяло съм супер доволен - сравнително бързо я направиха, добре напаснати детайли, нацелили са цвета и 1-2 мноооого, ама много дребни забележчици по боята. Така и не разбрах при кой подизпълнител е правена, но поздравления за добре свършената работа! ;)

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Вчера, Съби бе в ЕТ, за нещо рутинно и елементарно - смяна на масло /макар и на едва 9000 км/, маслен филтър, пробка и уплътнение.

С вездесъщия си късмет, попаднах на нов, пресен приемчик - много усмихнат, любезен и приветлив момък, на който уви - не запомних името :(

Оставих Съби два часа преди запазения час, да може да изстине и т.н.

След един час, ми се обадиха - Съби е готов, дължите Н лева...

Да, ама не - цената бе с 50 лева надолу...

Отидох да си го прибера и изненада - 10W40, вместо 5W30 !!! Грешка, на новия приемчик.

Тук /специални благодарности на Пепи Вангелов - страшен пич/, се разтича, и след 40 минути, Съби беше промит и със сменено правилното масло и филтър.

Евала на момчетата, за честността, коректността и бързата реакция - грешки се случват, Хора не останаха!

Поздрави на целия екип!

 

П.С. Толкова Шкоди пред и в ЕТ, не бях виждал от миналото лято /градушката/ - изключително натоварване, момчетата буквално "летяха"!

Редактирано от Боре

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.