Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнение относно двигател 2.0FSI 150 кн


vas4e

Recommended Posts

 jaden никой не се е засегнал. Поне аз не. Написал съм горното с усмивка. Няма смисъл да пишеш "лично мнение", щом си го написал значи е твоето мнение. Цитатите се слагат в кавички. Човека пита за 2.0 ФСИ 150к.с , а ти как му помогна? Като написа, че всички фси и тси са боклук и е безмислено да се купуват. То поне ти да караше бензинова кола, че да кажем да споделиш "лично мнение от опит". И за да не е пълен спам и моя отговор като твоите, и понеже ме подканяш ще кажа, че карам тси мотор който ми доставя наслада всеки път когато завъртя ключа. И него и скоростната кутия ще си ги "ремонтирам" с кеф защото ми предлагат безкрайно удоволствие от шофирането.

 

Поздрави!

Първо, би ли ми показал къде точно написах, че въпросните двигатели са боклук!?!?

Второ, АКО проследиш хронологията на разговора, ще забележиш, че се включих ЕДВА когато колегата пуснал темата поиска да му препоръчат удачен мотор, БЕЗ да уточнява дали става дума за дизел или бензин! И първо други колеги му казаха за TDI!!! Тогава се включих аз с личното си мнение, с което подчертах, че не съм професионалист в тази област и това са само мой наблюдения!!!

Трето, изхождайки от гореизказаното, ще се окаже,че не аз спамя в случая и с право предположих,че си може би обиден,защото никъде в написаното от теб няма емотикон показващ, че е с усмивка, а аз не те познавам и няма как да разбера, че го пишеш с усмивка!!

Четвърто, повече от година търсих бензинов двигател и стигнах до извода, че за мен последния заслужаващ си такъв двигател на ВАГ групата е турбинирания 1.8 литровия, 163 к.с., с многоточков инжекцион, но твърде рядко се среща в БГ!Затова личното ми мнение е, че по-добрия избор измежду TDI и бензиновите двигатели с директно впръскване е в полза на дизела - затова взех дизел! И написах лично мнение, точно за да бъда разбран правилно и някой да не си помисли, че се правя на разбирач,без да съм запознат в детайли  и да реши,че започвам отново темата бензин или дизел! И аз, докато обясних защо смятам,че мисля така, ти първо саркастично обясни как ще си продадеш колата, а след това обясни, че ще си "ремонтираш"  с кеф, защото ти доставяла удоволствие!Е с това какво помогна на колегата да избере тозидвигател!? Никъде не съм споменавал,че бензиновите двигатели не доставят удоволствие, както казах аз 1 година търсих бензинов автомобил!!

Четвърто, ако не съм се заблудил си купил чисто нов автомобил, който най-вероятно няма 100-150 хил. км,! Ако това е така, то е логично да си очарован от колата! Но предполагам,че колегата пуснал темата не пита за чисто нова кола? И тук колегата bega4kata, детайлно обясни проблемите на не един такъв двигател и то при положение,че и той самият кара такъв автомобил!

 

Нямаше как да не обясня тези неща след определено язвителния ти пост!

 

Поздрави

Редактирано от jaden
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    12

  • jaden

    10

  • vas4e

    10

  • georgi_sirakov

    6

Най-много писали в темата

fhman,ако си сменяш маслото на 30 000 -100%.

2011 са модифицирани 1.8тси

Първото на 9000км при когото трябва и с масло както бях посъветван ;) По нататък продължавам по същата схема, пак както бях посъветван, за което съм благодарен естествено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

От бензините - 1.8T мисля се слага до доста късно на B6, че и на B7 мисля, че го има. Т.е. доста след 2000 година отиваш при А4 и без да се налага да взимаш FSI/TFSI.

 

Колегата е прав, 1.8Т, 163 к.с., с многоточков инжекцион се монтира и на Ауди В7! Това е доста сериозен и здрав двигател,но точно поради тази причина трудно се намира! На Шкода не съм го виждал,за съжаление!

Редактирано от jaden
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това казах,че за съжаление не съм го виждал :) Но си прав,не се изразих достатъчно точно ;)

Редактирано от jaden
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то при Шкода си има 1.8T и май не е по-лош от тоя на Ауди. Но това е встрани от разговора, мисълта ми беше, че ако колегата иска по-нова кола, може да мине и без TSI/TFSI/FSI, която и от марките да избере.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то бензиновите не стават,2.0 дизел също остава 1.9 -105  ,който се слага на Октавия и Пасат и все пак е вариант и за А4 1.8т   и 1.9 -116

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исках да кажа ,че стават като варианти 1.9 -105  , 1.8т и  1.9 -116 Даже много казват ,че  2.5 -163 от 2005 е 100 пъти по добър вариант от 2.0дизела

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 тди си е перфектен мотор!

Първите екземпляри пукат глави,а и има много модели с 8 клапанови глави!!!-всички които са с дпф примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де 8 клапановия пука ли глави ? Има ли проблем с шестограма на маслената помпа? Как са задвижва тя? Можеш ли да ми кажеш горе долу колко струва глава ,помпа дюза и маслена помпа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен проблем с главите има и с дюзите!Всички 16 клапанови са с дюзи "Сименс". Всички 8 клапанови са с "Бош". Кодове на проблемните са BKP, BMR, BVD, BVE! BMP е 8 клапанова глава и e общо взето безпроблемен. BXE e също здрав двигател.Принципно тези с 16 клапана пукат глави...Доколкото знам "Сименс" дюзите ги избягвай, защото умират внезапно без предизвестие и това е доста скъпо за оправяне,въпреки,че имаше сервизна акция за подмяната им и ако са сменени няма да имаш проблеми! От  2008+ всички дизели са комън рейл и нямат проблеми с дюзите. Кодовете на тези мотори са вече с по 4 букви - CBBB, CBAB и т.н., но и самите автомобили са по-висока цена! 8 клапановите са за предпочитане, защото при тях няма balance shaft модул в картера,който създава много сериозни проблеми ако се счупи.Но доколкото си спомням не беше скъп за смяна. Надявам се,че съм бил изчерпателен и ще помоля ако съм сгрешил нещо да бъда поправн от колегите! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм съгласен с всичко, което пише колегата jaden относно подходящите двигатели за автомобил ВТОРА употреба. В горният пост има малка грешка-не всички 16v дизели са с проблемни дюзи Сименс. Аз преди 2г също търсих Ауди около 2007г 1,8т 163кс, но хубавите (с 4 ел стъкла, хубави седалки, джанти, музика и ксенон) бяха на цената на нова шкода и това ме отказа - иначе мотора е доказан през многото години които се произвежда преди това. Взех си най-скапания 2,0тди но пък колата има всичко което ми трябва + по-голям багажник от а4ката! Риска с главата си го има, но за сметка на това няма проблемни дюзи, балансиращи валове, проблемни шестограми и т.н. Понеже карам и служебно Кади с 1,9тди 105кс - мисля, че много добре върви за конете си и е малко по тих в сравнение с 2,0 тди. По-малко оплаквания има от 1,9 и ако не е на половин милион е по-добрия избор - тегли доволно и при пълен товар от 700-800кг.

 

Колега fhman - не се заяждам ама и аз не виждам никакъв смисъл и помощ от първият ти пост в темата - не става въпрос за нова кола, като твоята :) Какъвто и двигател да си беше избрал винаги удоволствието с завъртането на ключа ще ти е такова - все пак ти си конфигурирал и избирал всичко според собствените си нужди - дай боже всеки му!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де 8 клапановия пука ли глави ? Има ли проблем с шестограма на маслената помпа? Как са задвижва тя? Можеш ли да ми кажеш горе долу колко струва глава ,помпа дюза и маслена помпа?

Много има де се обеснява.Различните години и модификачиии имат различни комбинации от проблемни неща.

Като си харесаш нещо ,ще пишеш и ще ти кажа точно това което си избрал с каква клава,дюзи,дали износват разпред вал,дали разбиват леглата на дюзите в главата,балансиращи валове/с какво задвижване са-верига,шестостен дълъг или къс и т.н.

Има и вечни,дано да уцелиш.Като ориентир -2005до-20010 1.9 пд-105 к.с.

2008-20010 2.0-140 16v

2005-20010-2.0 8v с дпф

при Шкода октавия са вечните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега fhman - не се заяждам ама и аз не виждам никакъв смисъл и помощ от първият ти пост в темата - не става въпрос за нова кола, като твоята :) Какъвто и двигател да си беше избрал винаги удоволствието с завъртането на ключа ще ти е такова - все пак ти си конфигурирал и избирал всичко според собствените си нужди - дай боже всеки му!

 

Цонко, той първия ми пост си е спам от всякаде :) :sorry: Ама Самуил като написа колко недостатъци имат бензинките и не издържах да не се пошегувам. Не мисля обаче, че има значение за каква кола става дума. Представяш ли си ако юни.2013-та бях написъл в тоя форум, че ще поръчам 1,4тси 7дсг, колко хора щяха, меко казано, да се опитат да ме разубедят. Щеше да има "ама ти знаеш ли този двг колко е проблемен, проблеми с веригата (нищо че се оказа, че този няма верига), проблеми с това с онова, ами 7дсг то тая кутия е по чуплива от рохко яйце и т.н". (няма гаранция, че те няма пак да се счупят де ;) ) И какво щеше да стане или щях да извадя пари за 2.0тди, или да се примиря с 1.6тди (не че са лоши). Говоря само като потребител и пълен невежа, но не мога да повярвам, че от 2005 до 2010 или даже от 2000 до 2010 да кажем, ВАГ нямат читав бензинов двигател (или имат само един, който няма намиране) който да се монтира на ауди, пасат или октавия. И друго, ако на прима виста кажа, че 80% и повече от пишещите във форума карат дизели мисля няма да сбъркам много. И ако някой пита нещо за бензин второто мнение е "що не вземеш дизел" :)  Всъщност това май не ми е проблем. Предлагам и едно извинение на jaden , ако нещо съм написъл не както трябва. И млъквам!

Поздрави.

Редактирано от fhman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jaden чакай че има неточности, да почнем по отдалече. Първо 2.0 TDI се среща като напречен мотор и като надлъжен. Второ и конкретно в Шкода Октавия е с напречни мотори,най-често се среща 2.0 TDI 16V BKD мотора, който най-често пука глави:

image-F9B1_5437EF48.jpg

Той няма дюзи сименс, а дюзите му са БОШ. Октавията и А3-ката ми са с такива мотори, няма драми с маслени помпи.

По-горе ти бях пуснал една обява, там тая Швейцарка е с мотор BMM поне на Ауди А3 е такъв кода, който трябва да е c DPF, но може и да не е, но глава не пука, доколкото съм чел и разбрал - http://www.mobile.bg/11411232350374776 последната снимка от обявата, също няма драми с маслени помпи.

 

Както е писано, добре е да избягваш 170 к.с. версиите, защото са със Сименс дюзи, но дори и за тях беше пусната някаква сервизна акция и ги подменяха. Най-смотания мотор доколкото съм разбрал от всичко, което съм прочел е небезизвестния пасаторски BKP - там е страшно, за това някой пасати оборудвани с него и с много екстри, направо ги подаряват като цена.

Редактирано от Cvetomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цонко, той първия ми пост си е спам от всякаде :) :sorry: Ама Самуил като написа колко недостатъци имат бензинките и не издържах да не се пошегувам. Не мисля обаче, че има значение за каква кола става дума. Представяш ли си ако юни.2013-та бях написъл в тоя форум, че ще поръчам 1,4тси 7дсг, колко хора щяха, меко казано, да се опитат да ме разубедят. Щеше да има "ама ти знаеш ли този двг колко е проблемен, проблеми с веригата (нищо че се оказа, че този няма верига), проблеми с това с онова, ами 7дсг то тая кутия е по чуплива от рохко яйце и т.н". (няма гаранция, че те няма пак да се счупят де ;) ) И какво щеше да стане или щях да извадя пари за 2.0тди, или да се примиря с 1.6тди (не че са лоши). Говоря само като потребител и пълен невежа, но не мога да повярвам, че от 2005 до 2010 или даже от 2000 до 2010 да кажем, ВАГ нямат читав бензинов двигател (или имат само един, който няма намиране) който да се монтира на ауди, пасат или октавия. И друго, ако на прима виста кажа, че 80% и повече от пишещите във форума карат дизели мисля няма да сбъркам много. И ако някой пита нещо за бензин второто мнение е "що не вземеш дизел" :)  Всъщност това май не ми е проблем. Предлагам и едно извинение на jaden , ако нещо съм написъл не както трябва. И млъквам!

Поздрави.

Ха ха - за недостатъците изброени от Сами, да му мислят или сервизите или собствениците на коли с доста пробег - затова Сами го е написал така, понеже той тия проблеми на неговата кола няма да ги изпита, но като механик ще има какво да лекува в бъдеще. Най-добрият и изпитан бензинов мотор е 1,8т, но го спират 2008г и е много труден за намиране - точно по тая причина другите потребители предлагат като алтернатива и дизел. Най-важното според мен е състоянието, реалните километри и отношението на предишния собственик към колата - дори и вечния 1,9тди може да разори собственика си.

Няма толкова много възможни проблеми на една кола в гаранция от магазина - най често фабричните дефекти се появяват първата година от експлоатацията. Не са лоши новите бензинови мотори, но са прекалено сложни и който не може да си позволи кола от магазина, ще ги избягва като търси малко поостарели, но изпитани технологии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Октавията и А3-ката ми са с такива мотори, няма драми с маслени помпи.

 

БКД НЯМАТ никакви проблеми с маслената помпа! 

 НИКОЙ не може да каже какъв е % на спуканите глави, но Лека-полека се наслагва мнението, че всички БКД от тъй наречената "проблемна " серия пукат глави, а това всъщност е голяма глупост. С годините и километрите вероятността да си купиш БКД, чиято глава тепърва ще се спука драстично намалява - демек каквото е имало да пука отдавна е изпукало.

 

Не става въпрос за конструктивен, а за фабричен дефект! Фабричният дефект има доста ограничено време за да се прояви - във всички случаи по-малко от 8-10 г. и 200-500 хиляди км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Предлагам и едно извинение на jaden , ако нещо съм написъл не както трябва....

Поздрави.

От моя страна няма никакъв проблем, жив и здрав да си  :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jaden чакай че има неточности, да почнем по отдалече. Първо 2.0 TDI се среща като напречен мотор и като надлъжен. Второ и конкретно в Шкода Октавия е с напречни мотори,най-често се среща 2.0 TDI 16V BKD мотора, който най-често пука глави:

image-F9B1_5437EF48.jpg

Той няма дюзи сименс, а дюзите му са БОШ. Октавията и А3-ката ми са с такива мотори, няма драми с маслени помпи.

По-горе ти бях пуснал една обява, там тая Швейцарка е с мотор BMM поне на Ауди А3 е такъв кода, който трябва да е c DPF, но може и да не е, но глава не пука, доколкото съм чел и разбрал - http://www.mobile.bg/11411232350374776 последната снимка от обявата, също няма драми с маслени помпи.

 

Както е писано, добре е да избягваш 170 к.с. версиите, защото са със Сименс дюзи, но дори и за тях беше пусната някаква сервизна акция и ги подменяха. Най-смотания мотор доколкото съм разбрал от всичко, което съм прочел е небезизвестния пасаторски BKP - там е страшно, за това някой пасати оборудвани с него и с много екстри, направо ги подаряват като цена.

Ето,точно това ценя на форума - конструктивната критика,която води до научаването на нещо ново ! :)  Да,за БКП :D /BKP/  двигателя се носят УЖАСНИ легенди, а по отношение на сервизната акция и аз писах,но не знам дали тече още!Доста колеги се възползваха и замениха безплатно тези дюзи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jaden чакай че има неточности, да почнем по отдалече. Първо 2.0 TDI се среща като напречен мотор и като надлъжен. Второ и конкретно в Шкода Октавия е с напречни мотори,най-често се среща 2.0 TDI 16V BKD мотора, който най-често пука глави:

image-F9B1_5437EF48.jpg

Той няма дюзи сименс, а дюзите му са БОШ. Октавията и А3-ката ми са с такива мотори, няма драми с маслени помпи.

По-горе ти бях пуснал една обява, там тая Швейцарка е с мотор BMM поне на Ауди А3 е такъв кода, който трябва да е c DPF, но може и да не е, но глава не пука, доколкото съм чел и разбрал - http://www.mobile.bg/11411232350374776 последната снимка от обявата, също няма драми с маслени помпи.

 

Както е писано, добре е да избягваш 170 к.с. версиите, защото са със Сименс дюзи, но дори и за тях беше пусната някаква сервизна акция и ги подменяха. Най-смотания мотор доколкото съм разбрал от всичко, което съм прочел е небезизвестния пасаторски BKP - там е страшно, за това някой пасати оборудвани с него и с много екстри, направо ги подаряват като цена.

Това от линка не пуши,не пука глави и върви прилично.Само трака :) Няма проблеми с дюзи и маслени помпи и баланс.валове....от вечните е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи гледаш да изглежда така мотора давам ти 3 различни марки автомобили с този 2.0 TDI помпа-дюза дизел мотор

 

http://www.mobile.bg/11411232350374776

http://www.mobile.bg/11412434375347236

http://www.mobile.bg/11413138136074741

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де аз може ли също да попипатам нещо. Имам силна непоносимост към миризмата на нафта (това сериозно) и ако са толко келяви тез нови двигатели ТСИ , а пък искам да си взема нова Шкода какъв е избора ми ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.