Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнение относно двигател 2.0FSI 150 кн


vas4e

Recommended Posts

Нема избор Гена...не веднъж съм го мислил това, някой ден като дойде ред да сменям буркановоза, каква ще е следващата?? За себе си съм намерил отговора за сега и не е важно какъв е, неприятното за мен е, че няма да е ВАГ (щото дизел и аз нещем )

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    12

  • jaden

    10

  • vas4e

    10

  • georgi_sirakov

    6

Най-много писали в темата

Колега Cvetomir ,ако ти е удобно извади кодовете интересуваме за Октавия,Пасат и а4. За Пасата мисля ,че беше ВМР ,Октавия BKD.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де аз може ли също да попипатам нещо. Имам силна непоносимост към миризмата на нафта (това сериозно) и ако са толко келяви тез нови двигатели ТСИ , а пък искам да си взема нова Шкода какъв е избора ми ?

 

Като взимаш нова, кво ти дреме? Като е нова, при твойте годишни километри, едва ли ще успееш да изтъркаш мотора с каране.

 

Дизела здравината му лъсва след 150-200к километра, за нова кола това не е фактор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно бензиновите двигатели с директно впръскване или не са от най-измислените или може би защото са по-скъпи като цяло за изработване, но японците /визирам Тойота/ върнаха на най-новите си модели  двигателите с многоточков инжекцион! Това надали е случайно при положение,че японеца не прави нищо просто така ! За малко бях да взема Мазда или Тойота именно поради тази причина! Но ВАГ манията си оказа влияние,независимо,че е пак дизел ;)

Редактирано от jaden
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и ВАГ се връщат към стандартния инжекцион ,лека полека :D  Новия мотор на РС-ката е МПИ и ФСИ едновременно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гената и Ники май ще свалят клубните стикери и ще подават молба за членство в Тойота Приус клуб за един свят без дизели и tsi-ки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще карам електрокар , ще изкормя Фаворита и ще му забода ел. двигател пред таз грозотия Приус -а :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...май ще свалят клубните стикери и ще подават молба за членство в Тойота Приус клуб...

Да не дърпам дявола за дръжката, ама това си мисля, че няма как да се случи :D

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Много има де се обеснява.Различните години и модификачиии имат различни комбинации от проблемни неща.

Като си харесаш нещо ,ще пишеш и ще ти кажа точно това което си избрал с каква клава,дюзи,дали износват разпред вал,дали разбиват леглата на дюзите в главата,балансиращи валове/с какво задвижване са-верига,шестостен дълъг или къс и т.н.

Има и вечни,дано да уцелиш.Като ориентир -2005до-20010 1.9 пд-105 к.с.

2008-20010 2.0-140 16v

2005-20010-2.0 8v с дпф

при Шкода октавия са вечните

 

Аз съм фен на бензина, но от толкова критики за тях се разколебавам за шкода бензин или няма да е октавия или може да се смисля за дизел.

Ако ще е дизел ще търся всички глезотиики, който ми се иска. Именно хечбек, автоматик (DSG 6 скорости), 140 коня и колкото може повече екстри (ако може без кожа). И да е с доказуем произход до колкото е възможно (чатно лице). Бюджет до към 15к надявам се.

 

Как да разпозная, кой са тези добри двигатели 2.0ТДИ 140 коня? След 2010 година са комън рейл нали така (тук няма избор, а и май са 20к+), а преди 2010 г.?

 

Тази по конкретно на пръв поглед не са зле, но не е в сф да я видя:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11439305796705668&slink=cd5jof

 

И още две от търговци където ми е съмнителен проблега и поддърката:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11418931966044403&slink=cd5gum

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11451324411339926&slink=cd5gum

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не нужен vin става и кода на мотора има го на лепенка в багажника при резервната гума или в талона ако е 3 буквен е PD пример (BMM той е за предпочитане няма проблем с главата) ако е 4 буквен е къмън рейл пример CEGA

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото. Малко ме изненада с още един код различен от изброените :)

 

 

... Кодове на проблемните са BKP, BMR, BVD, BVE! BMP е 8 клапанова глава и e общо взето безпроблемен. BXE e също здрав двигател........... От  2008+ всички дизели са комън рейл и нямат проблеми с дюзите. Кодовете на тези мотори са вече с по 4 букви - CBBB, CBAB и т.н.,.........

 

Има го все пак кода и на VIN номера нали? За него по-лесно ще попитам и ще ми го кажат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, значи в края на всички краища мотора 2.0 FSI не си струва дори да се погледне? Извода е по-добре дизел отколкото 2.0 бензин? ...плаче ми се :(

Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, значи в края на всички краища мотора 2.0 FSI не си струва дори да се погледне? Извода е по-добре дизел отколкото 2.0 бензин? ...плаче ми се :(

 

Имай предвид, че и за продаване след това е тегава тая кола!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=6&subact=1&actions=h13994646052280772&f1=1&f2=1&f3=1&f4=%D1&f5=%E3%F0%E0%E4+%D1%EB%E8%E2%E5%ED&f6=%C2%F1%E8%F7%EA%E8&f7=2&f8

 

Бат Драго ще ги носи май тая седмица, все една читава ще има, цените са на промоция и търпят договаряне ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=6&subact=1&actions=h13994646052280772&f1=1&f2=1&f3=1&f4=%D1&f5=%E3%F0%E0%E4+%D1%EB%E8%E2%E5%ED&f6=%C2%F1%E8%F7%EA%E8&f7=2&f8

 

Бат Драго ще ги носи май тая седмица, все една читава ще има, цените са на промоция и търпят договаряне ;)

 

Бре те всички са чисто нови на по 120-130к километри, също както S класата от 2014 година карана и тя 115к.

Някой знаен ли е този Драго или само за базик пусна обявите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е от 11 + 1 регистрирана октавия, ако не харесаш поне половин кола, не знам. Човека постоянно внася, тези 11 явно му са пакет, както виждаш всички още са в Италия, явно и там здраво връщат километрите, но според мен преди представителството, защото виждам няколко снимани и километражите им показват странни за вътрешното състояние на салона цифри, за което едва ли е виновен търгаша от България, той ги взима на пакет...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нито една хечбек.

 

Търся нещо по-ново, по-запазено и надявам се по-добро. Бюджет 12-13к (може и повече ако си заслужава и много ми хареса) автоматик, хечбек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

не нужен vin става и кода на мотора има го на лепенка в багажника при резервната гума или в талона ако е 3 буквен е PD пример (BMM той е за предпочитане няма проблем с главата) ако е 4 буквен е къмън рейл пример CEGA

 

 

Все пак по VIN номера може ли да се разбере кода на двигателя или трябва да се гледа при резервната гума?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Колеги малко помощ за тази http://m.mobile.bg/details/11467914762470930

Много добре изглежда според снимките. Цената е хубава. Но, едва ли е на тези километри. Десет годишен дизел предполагам ще е поне на 300-400хил.км. Ако е добре поддържан не е никакъв проблем. На мен ми харесва, но бих я закарал в свестен сервиз за пълен преглед!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.