Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Запушване на всмукателен колектор на sdi


felicialx

Recommended Posts

Колеги, знам, че ако се затлачи въпросния колектор със сажди двигателя който и без това не е бърз, става още по - бавен. Колата за която става дума е фабия 1.9sdi 2006г. На 75000км. 50% от тях минати на градско. Купувана е от ЕТ и километри те са реални. Въпроса е има ли смисъл да се почисти колектора на този етап и сложно ли е разглобяването? Също има ли ефикасен препарат или друго за почистване на нагара без разглобяване? Някъде тук преди доста време съм попадал на такава тема, но тогава не ми трябваше. Купих колата преди няколко дни от приятел, знам я от нова, карал съм я и преди но все ми се струва, че нещо я мъчи.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, знам, че ако се затлачи въпросния колектор със сажди двигателя който и без това не е бърз, става още по - бавен......

 

Как сажди във всмукателния колектор? Там минава чист филтриран въздух. При замърсен въздушен филтър, което е съвсем друго нещо, колата няма ряз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за ЕГРа не го знаех. Как може да го измислят да вкарва изгорели газове в смук. колектор. Там трябва да лъщи от чистота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре , сърди се на евростандартите ... аз съм виждал запушен колектор и на бензинов автомобил ... то всичко след 2000 си пърди в носа :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам това сди има ли егр. Ти има със сигурност. Тук някъде имаше тема в която един колега беше разглобяване и почисти въпросния колектор мисля, че точно на сди, и беше ужасно запушен със сажди. След почистването според него ефекта във вървежа е осезаем, та за това и аз питам може ли на тези километри да е за чистене и какви са вариантите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам това сди има ли егр. Ти има със сигурност. Тук някъде имаше тема в която един колега беше разглобяване и почисти въпросния колектор мисля, че точно на сди, и беше ужасно запушен със сажди. След почистването според него ефекта във вървежа е осезаем, та за това и аз питам може ли на тези километри да е за чистене и какви са вариантите.

Със сигурност няма да стане по-зле , а това дали е или не е запушен никой не може да каже без да го свали ... то е грубо казано запушен , просто е намален диаметъра от налепите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за ЕГРа не го знаех. Как може да го измислят да вкарва изгорели газове в смук. колектор. Там трябва да лъщи от чистота.

това е въведено от преди 20 години бе

и във форума е пълно със снимки на запушени колектори-не си ли ги гледал????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може.

Не съм бе Сами. С вехти дизели съм си имал работа. От сорта на варненски Перкинс и др. Не се бъзикам! Ако карах дизел, личен, сигурно щях да знам повече неща. Ама нали щото тука няма турбо и си викам, че е нещо обикновено. Класическо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пробвай с този продукт:

http://avto-masla.eu/dobavki/pro-tec-diesel-aplicator-spray.html

ПроТек са сериозна немска марка при добавките. Ето описанието му:

"Pro-Tec Diesel Aplicator Spray почиства цялата всмукателна система на дизеловите двигатели.Този уникален продукт се превръща в пара и преминава през цялата всмукателна система, почиствайки входните пътища, интеркулера, EGR, горивната камера и входящите и изходящите клапани.

Приложение:

Преди употреба разклатете добре.При работещ и топъл мотор да се впръсква в всмукателната система на дизеловите двигатели.При спокоен ход на мотора впръсквайте равномерно във всмукателната тръба, а при натоварен ход впръсквайте насечено.Разфасовка: 400ml."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега пробвай с този продукт:

http://avto-masla.eu/dobavki/pro-tec-diesel-aplicator-spray.html

ПроТек са сериозна немска марка при добавките. Ето описанието му:

 

 

Благодаря за адекватния отговор колега. Ще го пробвам. В оф роуд форума има описано нещо подобно но вместо спрей, при отворен филтър и средни обороти изливат на тънка струя и бавно около 50 мл. коресилин. При бавното изливане и от това, че двигателя го засмуква, коресилина се пулвелизира докато влиза в колектора. Казват, че след тази операция колектора става като нов, но колата пуши известно време докато издуха саждите. Аз се питам като се промие нагара от колектора със спрея или коресилина и тези сажди минат през двигателя, не могат ли на излизане да запушат катализатора? Също е интересно ако се откърти по-едро и твърдо парче от нагара и попадне при клапаните, може да стане мазало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го пробвал, просто го видях този продукт преди няколко дни. Но си мисля ,че след третирането с препарата, няма да останат едри и твърди парчета. А каквото влезе в цилиндрите ще изгори!

А това е за почистване на изпускателната система:

http://avto-masla.eu/pro-tec-oxicat.html

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте писали глупости.

Сваля се и се остъргва,накисва се с препарат и с пароструйка.

Не става с никакви спрейчета и кореселини,които се пулвелизирали-ОТ КАКВО ЩЕ СЕ ПУЛВЕЛИЗИРАТ ХАХАХА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като го изчистиш този колектор, не е лошо да помислиш за затапване на въпросния ЕГР.  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.