Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Евентуален проблем с DQ200 7DSG


mordo

Recommended Posts

mordo , виж какво открих в мрежата (може да си го чел вече) ЦЪК ... може да минеш със смяна на масло .

   Не знам, доколкото имам информация, смятано от 01.01.2014 г. DQ200 има сериозни конструктивни промени - нов мехатроник и по-здрави съединители. Ще си запиша час за сервиз за другата седмица.

    Благодаря на всички за помощта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • mordo

    20

  • Илко Такев

    13

  • Izolini

    7

  • fhman

    6

Най-много писали в темата

   Е, разбира се, иска ли напомняне? Записах час за другата седмица.

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Здравейте. След извършен преглед в ЕТ се оказа, че "ми се смяха". Вибрациите са нормални за дизелов агрегат, проблем с DSG няма. Беше висене цял ден....Покрай сервизната инспекция се оборудвах с гумени стелки (80 лв. комплект 4 бр.), 1 л. масло Castrol LongLife III 5W30 О.Е., демек такова слагат в завода (на промоция е в момента - 30 лв./л.) и 1 л. антифриз G13 (отново на промоция - 10 лв./л.). Регулираха ми вратите и те тва е. :)

   Поздрави.

Редактирано от mordo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, добре де, нормални, нормални, но ти досега не си ги усещал. Какво се е променило сега? Нали скоро ги установи?

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   В началото определено нямаше такива вибрации, Илко. Възможно е с времето да са се проверили и да са нормални. Все пак ще следя работата на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега стискането на палци помогна :eusa_clap:  Дано и за в бъдеще всичко да е ок и да оправят нафтата, че да си се движат колиците безпроблемно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   То на нафтата нищо ѝ няма, ако зареждаме от големите вериги. Лъжат в количеството, обаче. Дано и при вас няма проблеми с DSG, че....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята драма с кутията започна по абсолюно същия описан от теб начин.

Еуратек София се опитват да отложат ремонта , но много добре знаят, че реално проблем има. Оправя се само със смяна на съединителите. Никакви софтуерни ъпдейти не помагат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Дано не си прав. Все пак имам достатъчно време да реагирам. А такива тарикатлъци как ги обичам....на батя сладурите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Мордо, има ли някаква промяна в поведението на скоростната кутия, било към по-лошо или към по-добро?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еуратек София се опитват да отложат ремонта , но много добре знаят, че реално проблем има.

 

Колко вярно и тъжно....! Важи за всички оторизирани сервизи в БГ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мордо, има ли някаква промяна в поведението на скоростната кутия, било към по-лошо или към по-добро?

      Илко, извинявай, не съм видял въпроса ти. Не, не виждам промяна в работата на кутията. Определено при студен двигател, когато "галя" педала на газта има едно задържане между 2-ра и 3-та до 2000 об./минута и чак тогава превключва. Когато я "настъпя" превключва перфектно. Вибрацията в педала си стои дори и когато е на 7-ма скорост. Отделно, когато карам на заден ход с леко задържане на педала на спирачката (аха да спра преди да стигна препятствието отзад, как да го обясня? :D ) понякога има едно придърпване или претръсване, но смятам, че идва от пустото окачване. Нощувам на паркинг, чиято настилка е отврат - има много камъни малки и големи. А окачването е изключително чувствително. Добре че не поръчах 16" джанти.

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

        Може би, не съвсем по темата, тъй като аз съм с 6DSG, но все пак.

Мордо, имам аналогични симптоми като твоите. Примерно, когато наближа светофар и вече се движа съвсем бавно, като се опитам да намаля със съвсем леееко натискане на спирачката /дето се казва - едвам да захапе/, или пък като искам да се придвижа 2-3 метра до колата пред мен, и пак съвсем лееко натисна газта /едва ли не галя педала/, се получава точно както ти го описваш - нещо средно, между придърпване и претрисане, сякаш колата се чуди, дали иска да тръгне или да спре... Изключително дразнещо е. Най-интересното е, че го прави от време-навреме, не винаги, и не се влияе от това дали е студена или в работна температура. Също така, мисля че не е свързано по никакъв начин с настилката, защото се случва на всякакви, поне при мен. Следващите 2 до 4 седмици, ще правя обслужвне на скоростната кутия и на халдекса - масла, филтри и т.н., и ще споделя дали нещо се е променило. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Аз пък не мога да си обясня как не ги изчистиха тези проблеми със 7 степенното-уж нови модели,на един приятел пък 2,0 TDI CR му гори доволно антифриз и то от чисто нова-ще се окаже май че и глави пукат....Голям фен съм на марката ама това си е в минус за купувачите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Боре, mordo, някакви ъпдейти има ли?

 

Аз като купувах колата в ЕТ ме посъветваха за DSG -то като запаля да оставям половин-една минута преди да потегля - че имало масло вътре и все пак да се нагрее малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, mordo, някакви ъпдейти има ли?

 

Аз като купувах колата в ЕТ ме посъветваха за DSG -то като запаля да оставям половин-една минута преди да потегля - че имало масло вътре и все пак да се нагрее малко.

Мен пък пропуснаха да ме посъветват, но със сигурност от както е студено в началото кутията "рита" при сваляне на предавките. Това със загряването не ми беше хрумвало. Но след поредното бърникане по скоростите преди две седмици (имало предписание от завода да сменят маслото на 7 DSG произведени преди края на 2013) работи по-гладко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Никакви ъпдейти няма, Puf-Paf. Определено на студен автомобил DSG, при лек натиск върху педала на газта (все пак гледам да не я напъвам, защото двигателното масло не е с оптимална температура), превключва с напрежение между 2-ра и 3-та предавка. Което може и да е нормално, с оглед това, че маслото в скоростната кутия не е загряло. Izolini, при мене също има "удари", но те се появяват при наклонен надолу път, когато се движа с ниска скорост без газ и без да използвам спирачката. При превключване от 4-та на 3-та и т.н. има удари, но те са от повишаването на оборотите, не мисля, че са от работата на DSG, тъй като не усещам превключването. Определено при мене DSG7 превключва най-добре между 1500 и 2000 об./минута.

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Да използвам темата за допълнителни съвети, които получих за DSG-то :)

 

Значи при паркиране е по-добре първо да се дръпне ръчната и после да се сложи лоста на Р. При тръгване в обратен ред - първо слагаш лоста на D и след това отпускаш ръчната. Така не следва да се товари скоростната кутия, особено при паркиране/спиране на наклони. При равна настилка би трябвало да не оказва ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Този съвет го знам, но честно казано не го спазвам. Всеки автоматик, без значение дали е класически хидротрансформатор или като нашите, лашка на наклон. Не ми е ясно (може и поради незнание) с какво се товари автоматика. Вярно е, че после при палене има вибрации, които изчезват, когато превключа от P на D, но това не ме притеснява. Няма да ѝ робувам на колата, тя трябва да ми служи. ;)

   Казват, че било противопоказно да превключваш на светофар от D на P, в което не виждам логика. Когато паркираш правиш същото. Аз лично, когато червената вълна е повече от минута превключвам на P.

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ много пространно ми обясняваха, че не се напрягала толкова кутията, защото на Р включвала едновременно две предавки и нямало как да тръгне, но на мен ми е гадно да дърпам с всичка сила лоста от Р.  

Павка, само с една разлика (може и да прекалявам), но аз при спиране първо слагам на N, дърпам ръчната, отпускам спирачката да запъне и тогава слагам на Р. При тръгване отпускам ръчната когато съм на N и после слагам на предавка.

 

ПС: А на тъпата ММТ на Ауриса хич не й дреме дали съм дръпнал ръчната или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе 10 предавки включва на П

Точно толкова повярвах, за това си я пазя. Пък ако иска всичките 8 да включи. Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.