Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Евентуален проблем с DQ200 7DSG


mordo

Recommended Posts

DSG-то има т.нар. механичен parking lock. Има хиляди снимки в нета и всеки може да види как изглежда. Когато при спиране по наклон не се дръпне ръчната, трансмисията остава блокирана от тоя "лок", като се упражнява усилие върху зъба, пружината, лостовия механизъм (жило). И така един ден механизме не издържа и се чупи и толкова. Без да съм специалист като гледам схемите ми се струва, че колата може да си се кара съвсем спокойно и със счупен "паркинг лок". Аз лично и на ръчката, и на автомата ръчната я вдигам винаги. Като втора природа ми е. Само в гаража не. 

 

п.п. При спиране на много стръмно метода на Izolini ми се струва доста правилен и бих го използвал.

Редактирано от fhman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • mordo

    20

  • Илко Такев

    13

  • Izolini

    7

  • fhman

    6

Най-много писали в темата

На тази кутия сменя ли се маслото? В нета се твърди ,че е пълна до живот. Побира 1,7 литра масло. Какво пише в сервизните ви книжки?

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новите DGS скоростни кутии след 2012 са заредени заводски с минерално масло. По принцип ги дават без обслужване, но да видим дали ще е така. То, и за ангренажния ремък пише, че не се сменя ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това имаше сервизна кампания по безплатна смяна на маслото на произведени преди началото на 2013 7степенни кутии. На моята кола, въпреки че ми смениха кутията с нова януари 2014та, ме привикаха и ми смениха маслото ноември месец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз питам за Сеат Леон 1,6 тди от края на 2011? На около 56000 км, на брат ми в Англия. Кутията си работи нормално.

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тази кутия сменя ли се маслото? В нета се твърди ,че е пълна до живот. Побира 1,7 литра масло. Какво пише в сервизните ви книжки?

 

 

Новите DGS скоростни кутии след 2012 са заредени заводски с минерално масло. По принцип ги дават без обслужване, но да видим дали ще е така. То, и за ангренажния ремък пише, че не се сменя ;).

Значи това според мен е тънкия момент. Дали на 60к или да кажем на 100к км. да не отиде човек в ЕТ и да каже: Пичове знам, че не се сменя, обаче аз искам да ми го смените. Плащам си. Сигурно зависи много и от експлоатацията. Едно е 100к км на магистрала, друго е същото разстояние в софийските задръствания. Така, че всеки най-вероятно ще си прецени сам за себе си. Най-добре е 5г. караш и после нова ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако Сеат попадат в обхвата на сервизната кампания ще го привикат. Ако не - той си решава, по принцип не се сменя. Аз обаче като направя 80 000 (сменяно ми е на 20к) мисля да си го сменя - не вярвам да ми откаже някой да ми вземе парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво съм намерил за 7DSG  в нета:

" I don't know how Cyprus spec their vehicles but I am assuming that your gearbox is the 7 speed DSG. If that is so then there is NO dipstick as the gearbox is filled for life. According to VAG, there is no checking oil levels and NO changing the fluids. If the gearbox is opened for repairs then the fluid is completely changed then. If the gearbox is just removed from the vehicle then all the breather vent holes (gearbox and mechatronics) are to be capped tightly to prevent fluid loss. The volume for the gearbox is precisely 1.7 litres.
The mechatronics unit is filled with precisely 1 litre of hydraulic fluid in its own circuit. There is absolutely no checking/refilling the mechatronics. VAG notes say if any fluid is spilt from the mechatronics then the whole unit MUST be replaced completely...o-u-c-h!
If you do want to change the gearbox fluid at some stage then there is a drain hole underneath the gearbox, with refilling accomplished through the breather vent hole at the rear of the box. The gearbox fluid for the 7 speed DSG is not the same as the 6 speed DSG as it has a different part number."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, само Ауди А3 е с DSG. Останалите са или мултитроник, или конвенционален автоматик, в зависимост от двигателя.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, само Ауди А3 е с DSG. Останалите са или мултитроник, или конвенционален автоматик, в зависимост от двигателя.

 

Водят ги s-tronic, но са с два съединителя /DSG-та/. Не им знам кодовете и двете са 7 степенни и си пише в книжките, че маслото се сменя на 60 000км. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе на Ауди 7DSG не е като другите 7DSG. Има и 7 степенни DSG, за по голям въртящ момент(не са DQ200 , за 250Нм)

. Те са с мокри съединители като 6DSG. Кода на кутията на Ауди е Audi DL501 или OB5. Наречени S tronic. А1 и А3 също ползват DQ200, a по големите модели на Ауди , ползват други по-яки кутии.

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   До 250Nm въртящ момент и на Ауди слагат DQ200. Другата седемстепенна е DQ500 - до 600Nm: http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/themes/2010/01/dsg_the_new_dq500.htmlКарайте смело и това е. Все пак имаме 5 г. гаранция.

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.