Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda 120 l (5 speed)


Recommended Posts

Здравейте колеги, идва ред и аз да се представя. Разглеждам форума от много време, а вече и посещавах няколко от клубните срещи на НИМ, и чета с интерес за всяка Шкода, но най-вече се интересувам от 120-ките. Горд притежател съм на Шкода 120 л  с 5 степенна кутия. Колата е купувана от Мототехника 89 или 90 година, но не знам със сигурност. При мен е вече от началото на септември тази година. Колата преди мен е имала само един собственик. От както я взех я вкарах в гаража за малко изкърпване, стягане, ревизия и доработки. Нямам много снимки от процеса на работа, дори нямам и много нейни снимки. Ще я наснимам и ще ги пусна когато мога.(а пък и не знам как да качвам снимки)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл в клуба! :)Да,няма да е зле да пуснеш снимки и да дадеш повече информация за нейното състояние...на колко километра си я взел..в какво състояние е била...какво си отремонтирал..:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех количката в добро състояние, единствено болните вътрешни прагове и малко беше одрана през десните врати. С перфектни оригинални седалки, кори на вратите ( неподвити по краищата ). С хубавия мокет е, този с гумата от долната страна, тристепенното парно и подгрева на задното стъкло. Понеже беше само с едно огледало, но от последните, прибавих още едно ново за дясно. Всички пластмасови части по колата са боядисани със структура. Единствено ламарините са бити от градушка, но имам всичко налично за подмяната им. В момента колата се кара в София и София-Плевен (на газ, все пак съм студент) само е изкърпена и запечатана с боя навсякъде и в бъдеще един слънчев и топъл ден и предстой цялостно кърпене, разглабяне и боя. Подгатвям и един 130-ков мост( придобит благодарение на колегата Ангел, който работи в магазина на В. Левски), но той ще се слага в близкото бъдеще когато е изцяло ревизиран, боядисан и сглобен само за смяна. Предните седалки са подменени с рекаро седалки от Форд Проб, които много наподобяват рапидовите. Това е направено с цел удобство на дълъг път. Имам голямото желание да се сдобия с надставки за врати от 130 или поне с такива, от които да взема само калъп и да изработя. Също така ще търся и двигател 136, който да подменя. Имам големи планове за колата, но всичко с времето си. От опит знам че хубавите неща стават бавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.