Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Вторият ми Супърб, този път Hatch


Recommended Posts

Здравейте фенове на Шкода!

От няколко дни вече притежавам Superb hatch, L&K, 4х4., за сметка на комбито. След втората Шкода, вече сигурно мога да се нарека и аз фен на марката... :) 

             Колата има невероятно оборудване и се чувствам вътре като в лимузина направо! Има много добър вид отвън с тези LED отпред и отзад, а двуцветните джанти на L&K са невероятни! И това допълнено с черен металик е страхотно.

             Когато взех първият Супърб ми хареса много като екстериор, интериор и пространството което предлага, но не знаех много за новите Шкоди. Сега вече виждам ясно предимствата, тъй като сравнявах с други марки и дори по-високи класове и премиум марки и вече съм сигурен в тях.

             Ако трябва да бъда честен, мислех да сменям шкодата с някоя премиум марка, като например Ауди А6 или Jaguar XF. Ходих на тест драйв и на двете, но като почнах да сравнявам реших, че ни си заслужава да се дават адски много повече пари заради една емблема и при това и двете марки предлагат доста по-малко екстри и по-малко място! Например ако седнеш отзад в Jaguar и се чувстваш като във Фабия, седалките са неудобни, багажника е смешен, а 200коня дизела като натиснеш за кикдаун нищо не се случва, за разлика от 170 на Шкода! Ауди пък искат пари и за най малката допълнителна екстра, нямат ел.седалки включени в нито едно оборудване! За да достигне А6 екстрите на не на L&K, а на Елеганс на Супърб, трябва да се дадат 10бона отгоре(в паунди!).

           Досега не бях карал 4х4 кола, но ми се случи едно от Аудита които тествах да бъде куатро и усетих кефа да се изстреляш от място без да приплъзва и да не могат да зацепят предните гуми и реших, че ще е 4х4! Сега съм много доволен двойното. Преди мислех, че нямам нужда от такова, при условие, че почти сняг не виждам тук, но не е така, да не влизам в подробности...

           Незнам дали от Шкода са пипнали нещо по окачването(по-точно амортисьорите), но ми се струва една идея по стегнато на фейслифта, което повече ми харесва. Едно от нещата, които не ми харесваше на комбито беше адски мекото окачване и люшкането на моменти. Но това може да е и заради това, че тази е Hatch и 4х4, тежеста е по-ниско, знам ли, може да се лъжа... :rolleyes:

          Имам и още впечатления, но взе да става дълго... ;) , та ще се спра до тук.

По-късно ще пробвам да кача и снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, Супърб с пакет L&K е възможно най-добрата комбинация от Шкода. Много радост да ти носи колата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и двете ли си ги взимал чисто нови или първата е била втора ръка? малко ми е тъп въпроса ама ми е интересно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, Супърб с пакет L&K е възможно най-добрата комбинация от Шкода. Много радост да ти носи колата :)

 

Благодаря!

А и двете ли си ги взимал чисто нови или първата е била втора ръка? малко ми е тъп въпроса ама ми е интересно

И двете съм ги взел на около 5мес. от Шкода директно, т.е. не са били чисто нови. На мнение съм, че няма смисъл да давам повече от 8000£ за чисто нова..., тази например я взех на около 10х.км като е била демонстративна. Вече разработена... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интериора е малко тъмен, доста тъмно кафяво, Предпочитам да беше нещо по светло или червено, но пък е доста практичен. Който има малки деца ще разбере за какво говоря... :D

w0oeYnX.jpg

kTVNpC6.jpg

I0SgrMn.jpg

0woHFVr.jpg

izGQ0MD.jpg

gDnKlsk.jpg

NuZyMaJ.jpg

Редактирано от DIGIGI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ауди А6 или Jaguar XF. Ходих на тест драйв и на двете, но като почнах да сравнявам реших, че ни си заслужава да се дават адски много повече пари заради една емблема и при това и двете марки предлагат доста по-малко екстри и по-малко място! Например ако седнеш отзад в Jaguar и се чувстваш като във Фабия, седалките са неудобни, багажника е смешен, а 200коня дизела като натиснеш за кикдаун нищо не се случва, за разлика от 170 на Шкода!
 
Това с ягуара, извинявай колега, ама сигурно си карал някъв доста странен или изстрадал ексземпляр....
Имал съм възможността да карам Ягуар XF от 2013, 2,2 дизел и трябва да ти кажа, че комбинацията с 8-степенната му скоростна кутия, прави нещата доста интересни... разбира се, не омаловажавам 170-те коня на супърба, ама там слагат 6 степенна кутия
Редактирано от padrino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 
Това с ягуара, извинявай колега, ама сигурно си карал някъв доста странен или изстрадал ексземпляр....
Имал съм възможността да карам Ягуар XF от 2013, 2,2 дизел и трябва да ти кажа, че комбинацията с 8-степенната му скоростна кутия, прави нещата доста интересни... разбира се, не омаловажавам 170-те коня на супърба, ама там слагат 6 степенна кутия

 

Ягуара беше на по-малко от 10к мили, тестов, 2014г.  Казаха ми е че е 200коня а не този който е 163 дизел. Ягуара е с повече от 200кг по тежък от Суперба.

Кутията беше наистина 8ст. авто на ZF. Наистина ми направи впечатление, че като карам с около 50-60км/ч и натисна педала до дупка(за кикдаун), почти нищо не се случваше. просто почваше да си ускорява плавно, но нищо общо с Шкодата където тя сваля две надолу и те заляпя.

А това, че е 8 степенен автоматик въобще не го мисля за плюс пред от 6ст.

Преди да ходя да гледам Ягуар четох форума им и имаше оплаквания, че скоростната кутия изпадала в някаква дупка понякога и се чудела на коя да превключи. Или пък постоянно сменяла нагоре надолу...

Иначе споделих тези ми впечатления за кутията на ZF с приятел който е карал БМВ с такава кутия и той се учуди много, че това се случва с тази на Ягуар...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесен избор. Ягуара по нищо не може да се сравнява с Суперба. По-тежък, неикономичен, по-бавен, по-тесен. За Ягуара плащаш повече , а получаваш по-малко!! С това трудно ще хванат някой българин. Англичаните може и да се излъжат. Ама и те вече не се хващат на тия номера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесен избор. Ягуара по нищо не може да се сравнява с Суперба. 

:BangHead:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесен избор. Ягуара по нищо не може да се сравнява с Суперба. По-тежък, неикономичен, по-бавен, по-тесен. За Ягуара плащаш повече , а получаваш по-малко!! С това трудно ще хванат някой българин. Англичаните може и да се излъжат. Ама и те вече не се хващат на тия номера.

 

За доста от нещата си прав! Ягуара е 200кг по-тежък, доста по-малък, нефункционален, но е голяма класа в материалите вътре и много красив отвън. Но както с него така и с Ауди, плащаш доста повече, а получаваш доста по малко в сравнение с Шкода. И разликата става огромна в полза на Шкода!

А и вече се убедих, че данните от книжките, които ги пишат повечето от производителите, са някакви ориентировъчни, дори и Шкода. Важното е да пробваш колата и да видиш как я усещаш на вървеж. Ягуар пишат, че ускорява за почти секунда по-бързо 0-100, но реално се усеща доста по бавен. Въпреки, че е 200коня.

Шкода например пишат, че фейслифтовия Супърб е една идея(0.2л) по-икономичен и една идея по бърз(0.2сек)от стария(същия ДВГ), но реално въонще не е така. Сега имам база за сравнение между стария и този поне.

Този тъй като е 4х4 се усеща, че е по бавен в изтеглянето от нормалния с предното само, но пък на хлъзгав терен при рязко потегляне от място, се изстрелва без никакво приплъзване, докато предното започва да бият гумите в земята да се включват разни тракшъни и се забавя доста повече.

Като цяло 4х4 ми харесва доста, много добро поведение има колата не само на хлъзгави участъци, а и на завои. Разхода мисля, че е малко по голям, но раликата е много малка.

Досега само един път го карах на магистрала в дъжд и имах чувството, че изгоря литър повече от стария, но не съм правил засечка точна. Може би ако условията са хлъзгави се включва халдекса доста често ако не постоянно на висока скорост и оттам и по високия разход. На градско при нормално каране, може би разхода е подобен.

Засега съм много доволен, а сигурността и поведението на 4х4 на пътя цена нямат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Били споделил какъв ти е разхода?

Мога да кажа за комбито тъй като досега тази само един път съм я пълнил до пълно и разхода й беше 8.8, като около 120км извън и окло 380км в града.

Незнам дали може да се съпостави градското в Лондон, тъй като тука може да ми варира средно от 7 до 11, в зависимост дали съм я карал в много големи задръствания или в по спокойни часове. Така също като я карам на кратки разстояния често(до около 5км), разхода стига до 10. Иначе едно голямо осреднено е около 9.

Извънградско, последния път до БГ ми даде средно 7.3, но с уговорката, че не карам бавно. В Германия например редовно стигам 8-8,5, но е разбираемо защо... :lol:  Пробвал съм да карам по бавно(~120-130), но пада макс до 6-6.2, пък и е опасно за мен на магистралата, започвам да се унасям с малки скорости :lol:

Колега би ли споделил, какъв ти е разхода на 4х4, особено ако си забелязал извънградско при дъжд например, дали се качва или си въобразявам само., че се вдига при такива условия.

Редактирано от DIGIGI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук можеш да видиш моят разход по детайлно. Само градско ми е около 8-9/100 извънградско/магистрала 6,5-7,5/100 като аз си мислех, че карам нормално, но според приятелите ми си карам бързичко :D 

Според мен постоянно предава някакъв въртящ момент към задния мост. Случвало ми се е да влизам в снежна буря /130км/ч на круиз/ на магистралата и колата беше стабилна, като я сравнявам с Outlander, на който след 100 4х4 се изключваше и при подобни обстоятелства се усещаше. В двата случая гумите бяха еднакви Vredestein Xtreme.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето подобен разход. Аз само за ползването на круиза незнам дали помага или влошава разхода. Аз когато мога винаги го ползвам, но чета много различни мнения по форумите за това дали намалява или увеличава разхода. Според мен би трябвало да го намалява, но има и мнения, че го увеличава, тъй като компа постоянно се опитвал да коригира газта и така се увеличавал разхода... :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На равен участък сигурно е по-нисък, но при пресечен терен е по-висок. И накрая за едни 5-10 лева за мен не си заслужава да се отказвам от удобството му, даже следващата кола ще я поръчам с адаптивен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз нямам намерение да се отказвам да го използвам дори да вдига разхода.

А за адаптивен круиз, не съм се заглеждал дали Супърб и Шкода изобщо го предлагат...

Мисля, че не са го сложили още в оборудването, но може да бъркам, имаче е хубаво, съвсем мързелешката... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от мен честито за колата, много е bling :)

 

Да те радва и да е безаварийна. Относно вътрешното пространство единствено Е-класа може да се конкурира :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от мен честито за колата, много е bling :)

 

Да те радва и да е безаварийна. Относно вътрешното пространство единствено Е-класа може да се конкурира :)

Благодаря колега!

За вътрешното пронстранство в купето Е-класата се съмнявам да превъзхожда, но багажника на комбито им е огромен..., не случайно ги предлагат с опция за 7места :o;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.