Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Забавяне на чистачките при О3


yanko78

Recommended Posts

Прави ми впечатление, че когато искам да измия предното стъкло, след като дръпна лостчето да изпръска течност, има едно забавяне 2-3 сек. не, че е фатално, но малко ме дразни. Дали при всички е така и има ли някакво решение да реагират чистачките мигновенно след като им се подаде команда?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е направено, защото иначе чистачките ще работят на сухо, докато водата стигне от резервоара до стъклото.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам и аз. Мен това ме кефи много, пък. Също и че ако са на втора бърза стенен, когато спре колата и те минават на бавен режим, а като тръгне пак включват на бърз.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам и аз. Мен това ме кефи много, пък. Също и че ако са на втора бърза стенен, когато спре колата и те минават на бавен режим, а като тръгне пак включват на бърз.

 

Поздрави

 

:doubleup: Не случайно така са го направили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забавянето на чистачките не е така при всички съвременни автомобили. Дръпваш лостчето, чистачките тръгват веднага, но и дюзите пръскат вода веднага, като за последното за да се случи има възвратен клапан в маркучето от казанчето към дюзите. Лично мнение, такъв вариант е за предпочитане, ако например в сухо време "скочите" ненадейно в някаква голяма кална локва, които не липсват в милата ни татковина. В такава ситуация 2-3 сек. може да се окажат фатални от гледна точка на безопасност. Като че ли, описаната комбинация в О2 и О3 е за "по-бели държави", с по-добри пътища и това забавяне да не е критично.

Редактирано от mike88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забавянето на чистачките не е така при всички съвременни автомобили. Дръпваш лостчето, чистачките тръгват веднага, но и дюзите пръскат вода веднага, като за последното за да се случи има възвратен клапан в маркучето от казанчето към дюзите. Лично мнение, такъв вариант е за предпочитане, ако например в сухо време "скочите" ненадейно в някаква голяма кална локва, които не липсват в милата ни татковина. В такава ситуация 2-3 сек. може да се окажат фатални от гледна точка на безопасност. Като че ли, описаната комбинация в О2 и О3 е за "по-бели държави", с по-добри пътища и това забавяне да не е критично.

 

Абсолютно подкрепям!!! Не ми харесва по начина по който е в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава вариантът е да монтираш обратни клапани, за да не се изпразват тръбопроводите.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен също много ми допада начина по който работят чистачките на О2. Случаите с калните локви никога не са били проблем, понеже аз лично инстинктивно натискам лоста надолу за да тръгнат моментално чистачките, а когато го задържа в долно положение дори работят на най-бързата степен. След това ако има нужда си пръскам течност, но при наличието на локви, често това е в комбинация с дъжд, а при дъжд да пръскам течност е безмислено.  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Методиев ми взе думите... абсолютно същото щях да напиша. Просто трябва да се научим да си ползваме екстрите. Аз ползвам чистачките по абсолютно същия начин.

 

Относно калната локва: за 7 години с книжка ми се е случвало два или три пъти и винаги съм бил с много ниска скорост.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава вариантът е да монтираш обратни клапани, за да не се изпразват тръбопроводите.

 

Илко, не толкова е проблема в бавното идване на водата, даже тя си идва доста бързо и мокри доста стъклото преди да тръгнат чистачките. Може би е въпрос на навик, но ми е странно по този начин с това забавяне.

 

Мен също много ми допада начина по който работят чистачките на О2. Случаите с калните локви никога не са били проблем, понеже аз лично инстинктивно натискам лоста надолу за да тръгнат моментално чистачките, а когато го задържа в долно положение дори работят на най-бързата степен. След това ако има нужда си пръскам течност, но при наличието на локви, често това е в комбинация с дъжд, а при дъжд да пръскам течност е безмислено.  :)

 

Методиев, и аз съм нямал точно такъв случай със супер кална локва, след която да трябва веднага да има вода за да отмие. По същия начин и аз веднага реагирам с лостчето надоло. Най често, когато отсреща кола мине и внезапно ти метне от някоя локва или преспа нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.