Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Трудно пали студена Октавия1, 1.9тди


jeksana

Recommended Posts

Здравейте колеги имам проблем с първото палене .. когато колата престои 12 13 часа пали доста трудно това се случва само когато е престояла иначе като я пали през деня няма никакви проблеми пали си отлично... ако някои се е сблъсквал с проблема моля да даде съвет колата е шкода октавиа 1.9 тди 90 коня 2000 година .Ето и едно видео как пали сутрин след престои 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че тя направо е чакмак.Ти ако чуеш моята как запали тази сутрин на -10 в Карнобат, едвам върти, цъкат някви релета под волана, пали един цилиндър, послед вотри....Твоята си пали супер направо....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери подгревните свещи. Може би някоя не ти работи. Ако и те са добре значи нямаш добра компресия.
 

 

Че тя направо е чакмак.Ти ако чуеш моята как запали тази сутрин на -10 в Карнобат, едвам върти, цъкат някви релета под волана, пали един цилиндър, послед вотри....Твоята си пали супер направо....

 

Слабото въртене е от слаб акумулатор. От там не може и да подгрее добре и затова пали трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилича и на липса на компресия,но в комбинация с лоша центровка и не работещи свещи, може би става по-трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че тя направо е чакмак.Ти ако чуеш моята как запали тази сутрин на -10 в Карнобат, едвам върти, цъкат някви релета под волана, пали един цилиндър, послед вот

Каква е причината за симптомите споменати от колегата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж хранещия с нафта маркуч преди филтъра има ли нафта, когато не си я палил по-дълго време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какъв смисъл не е това начина? Проблема в 90% от случаите е от износването на мотора и помпата, като много често от лошата нафта помпата се износва по-бързо. Софтуерното решение за мен не е решение.

Редактирано от Zinoto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 10 месеци по-късно...

Здравейте! Колега " jeksana"  в край на сметка реши ли си проблема? И аз имам същия проблем като теб и вече ми писна - смених датчика, купих акумулатор, свещите са наред, а майсторите общо взето налучкват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ставаме 2ма. При мене проблема е малкооо по различен модела на колата е същия след като запаля колата в студено време след 5 - 7 секунди след това ми светва лампичката за прегрял двигател (аз си го обяснявам че е леден) започва да си мига и след около 1 км спира да свети и всичко си е наред. Предполагам че има нещо не мисля че трябва така да си свети?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, първо закачи на VAG-COM след което ще се види какво е. Провери си замасването към купето!

Редактирано от bakalovag
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен "чека" светва само като върти сутрин повече време, а заедно с него и индикацията за подгрев също почва да мига нонстоп. Карам я на така наречените майстори и даде грешка за датчик на колянов вал, изтриха я и не я даде повече. На следващата сутрин пак светна и я закарах пак, този път даде проблем с " can - шина", а майстора веднага побърза да каже, че ако е тя е много разправия. Иначе сутрин ако първия път само завърти леко и върна ключа от втория път си пали от четвърт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може би лампите светват защото пада напрежението на акумулатора от продължителното въртене проверили ли сте за утечка ? и как зарежда алтернатора ? стартера добре ли върти ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Иначе сутрин ако първия път само завърти леко и върна ключа от втория път си пали от четвърт.

 

За другото не знам, но това е от стартера - четки, втулки.... и при мен го имаше това и след смяната им си пали веднага от първия път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За другото не знам, но това е от стартера - четки, втулки.... и при мен го имаше това и след смяната им си пали веднага от първия път.

Мерси колега !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.