Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спира да подкачва бензин


drago_bs

Recommended Posts

Колеги проблема е следния, сега зимата карам фелата на бензин че трудно пали на газ като е под 0 градуса, а не ми се обръща постоянно. Преди около седмица пълня догоре бензин тръгвам извънградско към София. След 200 км заби муцуната, все едно и свърши бензина, а имаше  към 25-30л някъде. Помпих известно време с педала на газта по инерция (към 200-300м), но не продължи на бензин и обърнах на газ. Преди да се прибера пробвах пак да обърна на бензин, но отново нищо. Вчера на околовръстното реших пак да пробвам да я обърна (при около 60км/ч с достатъчно инерция) и след малко припомпване обърна на бензин.

Бензиновата помпа е сменяна лятото (то кво ли не смених вече по тая кола де), възможно ли е да е от нея или от филтър или карба трябва да се чисти? Помагайте че почвам да откачам с тая кола.

П.П. Няколко дни преди да ми го направи тоя номер стана същото, пак заби муцуната ама се оправи почти веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали е от помпата или иглата блокира в леглото ?

Пробвай докато работи на газ свали маркуча преди бензиновия клапан и виж дали идва гориво и ако идва отваряй карбуратора и сменяй игла и поплавък.

Ако работи на газ пали я с два чайника вряла вода сутрин и карай спокойно ... и да скапе мембраните присъдата не е толкоз тежка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя сега върви на бензин, въпроса е докога. Не мога да разбера от какво я прави тая дивотия.

П.П. А за коя игла говориш?

Редактирано от drago_bs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали е карбуратор с механична бензинова помпа ...  та в карбуратора има игла със силиконов връх закачена на поплавък и когато се напълни камерата иглата затваря притока на бензин за да не се препълва карбуратора и да дави колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам, ще се прави ревизия на карба значи. Прави ми и впечатление че при студено палене, като я оставя да подгрее леко, малко по малко си вдига оборотите до към 1600-1900 и като загрее след бутване на педала на газта като че ли нещо се освобождава и оборотите падат до 750-850. Ако обаче след палене леко я форсирам това задържане го няма. Не знам дали има връзка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е автоматичния смукач ... правилното палене на тези карбуратори преди да палиш натискаш газта веднъж за да затвори клапата и палиш без газ и като загрее както си забелязал сам си сваля оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.