Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Високи обороти на Фела 1.3MPi


momcho2000

Recommended Posts

Стига се филмирахте ... ако не го мързи колегата да свали главата ще види какво е ... варианти много.

Нема мърза, важно е шкодака да върви, утре ще се сваля главата и ще се види кво е що е, ще поръчам гарнитура за главата за капака на клапаните и за колектора (ще го сваля да го измия от вътре, че за 320 хилки е майка плаче) термостатче едно ще и взема да го сменя и него и после сглобяване. Гумички мумички няма да пипам, че нито гори масло нито пуши. Да питам помна, че нещо ризите бяха плаващи или как там имаше нещо да не се пипат някой да ме подсети и друго да питам на колко килограма трябва да се стегне после, а и ако има нещо някой да добави ако пропускам по цялата процедура. Благодаря предварително :)

Редактирано от momcho2000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 kg плюс два пъти по 90 градуса и не пипаш повече. Ризите трябва да се подават на 0.1 мм над блока . Клапаните 0.25/0.20 и друго май няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалиха главата, и както и се очакваше изгоряла е гарнитурата на първи цилиндър и на четвърти е била тръгнала към горене (над 300 хил без ремонт е все пак) Утре поръчвам гарнитури ще се шлайфа и главата смяна на термостат и в други ден се започва сглобяване, за ризите разбрах за килограмите на натягане също само за хлабината клапаните не разбрах 0.25 за кой и 0.20 за кой (изпускателни-всмукателни)? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всмукателните пръти трябва да са алуминиеви и са с хлабина 0.25 , а изпускателните стоманени и са 0.20.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги и честито на всички за новия облик на форума,супер е станал  :banana_dancing_1:

А сега по темата, та поръчах гарнитури, нова капачка, нов термостат, нов датчик (до термостата дето отчита колко е темп, на таблото). шлайф на главата измиване на всичко идеално, сглобихме я, реглаж клапани и заспа работи като часовник дори и оборотите паднаха и всичко е ОК, вече не надува в разширителния съд, но пак на два три пъти изчезна парното мисля, че не бе обезвъздушена системата, а да споделя прецака се и датчика на радиатора дето е за перката, говорих с Стоян от Люси Шкода и той ме посъветва да си взема един от магазина на Лада, който да работи на температура 83-88 градуса така и направих и сега всичко е ок, после пък се прецака вентилатора на парното та го свалихме и него, направихме му нова втулка и сега отново е в играта, та общо взето е това а и да попитам, стрелката на температурата ми седи малко (около един милиметър) над средната черта, а перката се включва когато стрелката е малко преди 110 (два милиметра под нея) къде е нормално да седи стрелката и към колко е нормално да включва перката (не знам как се качват снимки не мога да се оправя нещо..... :ranting:  :ranting:  :ranting: за това обяснявам като тъпак) и друго дали е имало въздух в системата та е губеше парно от време на време?  

Редактирано от momcho2000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти изстива при работа на празен ход и втора и нагоре степен на вентилатора не е проблем (това е , което съм забелязал) ... двойната турбина на моторчето охлажда радиаторчето бързо и водата няма дебит да го стопли и като повишиш оборотите на мотора идва топлата вода и се появява парното ... не е от въздух това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стрелката на температурата ми седи малко (около един милиметър) над средната черта, а перката се включва когато стрелката е малко преди 110 (два милиметра под нея) къде е нормално да седи стрелката и към колко е нормално да включва перката

Благодаря колега, а по тоя въпрос, къде трябва нормално да е стрелката и към колко като показва на таблото трябва да включва перката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много вероятно да са ти дали несъответстващ  датчик ... по спомен перката се включва над средната чертичка , а на дълъг път нормално държи на таз дето е в средата между синьото и средната чертичка , а тоз датчик от Жигула мога да те посъветвам да го подмениш с шкодов , защото лятото това няма да изключи въобще .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото лятото това няма да изключи въобще .

Имаш предвид, че перката, ще върти постоянно ли? А от къде да поръчам шкодов и каква му е цената?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.