Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Турбото на Октавия 1,9 TDI 110 hp. продължава да ме побърква


sostin

Recommended Posts

И ако още в началото беше взел мерки както трябва,а не да си играете със софтуерно раздвижване,нямаше да ти е разлуфтено турбото и щеше само с едно почистване за 200 лв да минеш.

Ама тогава ,реши че трябвало да се пробва по най лекия начин първо...ала бала. Тогава ти бях казал още ,че не така ,а разглобяване му е майката.

Както и да е,ако си при Делян отишъл,в добри ръце си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , там съм при Делян , и да колега най- вероятно си прав , но пак казвам , аз ако рабирах от турбини и проблемите им  щах да се занимавам с това :))) , но както и да е . Докарал съм го до това положение и сега ще си платя като поп и те така те :))) Искренно се надявам след това изтръскване да се решат проблемите и да и стопа лагерите на Октавията. Като я взема и я подкарам ще споделя кво е положението .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

За да не отварям друга тема:
 

Възползвах се от услугите на Делян. Турбото пренадуваше.

Бързо и качествено обслужване! Търпеливо ми обясняваше, на разбираем език, какъв е проблема и възможностите за неговото решаване.

 

Също така искам да благодаря на бегачката за неговото съдействие за решаването на проблема!

:doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Да , турбото е сменено с рециклирано , поради тежкото му състояние, отваряха и двигателя и смениха и повдигачите на клапаните и за сега колата се движи по коренно различен начин и съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Здравейте колеги  :)
 
За да не отварям нова тема, искам да потърся помощ и съвет тука, защото проблемът е сходен.
Та и аз вече се сдобих с проблем на турбината. Започна да забива при ускоряване и изкачване на лек наклон. Преди ми се е случвало да забива веднъж на 2-3 месеца, но проблема се решаваше след някое по-дълго извънградско пътуване.
От известно време обаче задължително забива при изкачване на наклона от бул. България към Бояна. Забиването се получава някъде около 2000-2200 оборота, независимо дали съм на 4-та или на 5-та. И разбира се, скоростта и мощността спадат драстично. Колата е Ок1, 1.9 ТДИ 74 КВТ помпа дюза, мотор ATD, 4x4.
Колицата е много пъргава и е с поставен в Австрия пауър бокс. За скептицигте, които ще налазят темата - не става въпрос за менте с два резистора, а за изделие на Стейнбауер, които са реномирана германска фирма и устройството си е голямшка алуминиева кутия, бъкана с електроника. Ето линк на производителя .
Та молбата към разбирачите е да прегледат приложените логфайлове от ВАГ-КОМ и да дадат мнение. Файловете са правени преди време. Нямам пресни, но записаната грешка е същата.
И молбата ми към бега4ката е да удари едно рамо с препоръка към неговия човек Делян в Княжево, защото ми е много на удобно място в голямата софийска джунгла.
След малко ще опитам и да кача файловете с логовете, че сега не знам още как става.

 

Оффф, още една молба: Някой да помогне със съвет как да прикача към мнението файловете с логовете.

Редактирано от nikivel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и линкове към лог-файловете:

https://www.sendspace.com/file/06slmf

 

https://www.sendspace.com/file/nxt852

 

https://www.sendspace.com/file/268a6v

 

https://www.sendspace.com/file/tmxm0e

 

Предварително благодаря на всички, които помогнат  :plate_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лог се прави с натиснат 100% педал на газта.

Е да, ама като си сам в колата и около теб летят...кое да гледаш по-напред? Компютъра ли, педала на газта, или джигитите около теб?...

От четирите файла няма ли поне един читав?

Ако не, в неделя ще пробвам да направя нов. Дано тогава на околовръстното в София да е по-спокойно.

Неудобно ми е да губя свободното време на колегите и затова се въздържам да моля за помощ някой знаещ и умеещ като Пепино...

Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, ама като си сам в колата и около теб летят...кое да гледаш по-напред? Компютъра ли, педала на газта, или джигитите около теб?...

...

 

1. Какво му гледаш на лаптопа, докато прави лога? Внимавай си на пътя там... лаптопа не го гледай!

2. Отивай към Сливница, като околовръстното е заето... Или след караулката в посока Пловдив - след караулката можеш да я логнеш без грижи и да завъртиш под моста, да се прибереш...

 

Има варианти - околовръстното не е слънце :) Иначе, като не си натиснал до долу газта - не се показват реалните максимални стойности, не се натоварва на пълната мощност... и т.н.

 

Поздрави

 

ПП: Делян отдавна не се намира в Княжево, ами е на ул. Обиколна в Овча Купел срещу Кауфланд или по-точно ул. Лиляче 18. Това му е сайта: http://delservice.bg/- Много е точен!

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за координатите. А лаптопа как да не го гледам - нали някой трябва да направи първо старт и после стоп на програмата за да стане лог-файла. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, ето ги най-пресните лог файлове:

 

https://www.sendspace.com/file/gfrtdo- тука се вижда каква грешка се записва, което мисля означава, че турбото пренадува.

 

https://www.sendspace.com/file/wk3g3w

 

https://www.sendspace.com/file/on44bu

 

Правя уговорка, че и тук не съм натискал педала до край, защото колицата просто забива преди това и съответно и да натискам и да не натискам, все едно и също. След което спирам записа, за да не се трупа излишна информация.

Между другото, досега след забиване излизах с лаптопа за да направя замервания. Но всеки път когато съм с лаптопа, неще и неще да забие и да направя запис на събитието. Следваше забиване чак след около месец. Сега за първи път ми се случи при всяко ускоряване - забиване.

Отново благодаря на всеки, откъснал от времето си за да помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пренадува зверски. Влизай в бокса. Не карай така, за да не пръснеш турбината.

Моята беше така още на 130 000 км - причината беше ръждясал до саморазпад актуатор.

След замяната го регулирахме отново с помощта на лог. 

Други възможни причини - маркучи на вакуума, клапан N75, запекла променлива геометрия.

Пускай и на 11-ти канал следващия път.

Странно - при лога с грешките ми се стори, че двигателят ти е като моя AXR, а ти си писал че е ATD 4x4 - не че има много разлика между двата ДВГ .....

Успех!

:hello:

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би и при мен е ръждясал актуатора. Колата е мома-австрийка и е възможно от техните препарати за третиране на пътищата против замръзване да е. Въпреки, че имам една много здрава и дебела метална кора под двигателя.

А за двигателя, чак сега се загледах и аз във файла с грешката...Наистина е AXR Не знам, защо съм си наумил, че е ATD??? Нещо ми се върти като спомен от австрийските документи. Там номерът на двигателя започваше с ATD...нещо си. Само че при пререгистрацията, заради ръжди по мотора, не можа да се види номера и беше записан в талона "без номер".

Редактирано от nikivel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да е правен ремап.

Няма проблем - двата ДВГ са еднакви.

 

Не знам да е правен ремап, но има поставен паурбокс на немската фирма "Стейнбауер". И с него колата доскоро вървеше много добре, не като за стоков 101 коньов мотор. Карам дизелова служебна "Тоьота" Д4Д 110 коня и моята върви осезаемо по-добре. Особено в ниските обороти. Да не говорим, че на 6-та при скорост 130 и при застигане на ТИР на магистралата, само с натискане на педала качва с лекота до 150 и надминава камиона.

Та току що се връщам от препоръчания сервиз на Делян. Човекът наистина е много отзивчив, прегледа логовете и назначи сряда вечер за прием на пациента за чистене на турбина и т.н. Според него, пауърбакса е много читав и ми препоръча да не го махам.

Благодаря на всички за помощта, ще пиша след това за развитието на проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата вече пуши из софийските улици. Оказа се малкия дявол: ръждясал и блокирал актуатор и в резултат запекла геометрия. А турбината се оказа перфектна и здрава.

Всичко това благодарение на Делян.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.