Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новия Рапид във форума


Recommended Posts

Здравейте. Вече мога да се похваля, че и аз карам Шкода. Вчера си взех Рапида от Пловдив и първите ми наблюдения са смесени. Колата е служебна, но ще и се насладя напълно. С двигател 1,6 дизел, 105 к.с. и е базов модел с почти никакви екстри. Ето няколко снимки:  http://mendeleev80.snimka.bg/automobiles/skoda.857530

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свежарка е, честито! Наслаждавай се, двигателят се е утепал за тази лека кола ненатоварена с екстри. Сигурен съм, че ще върви отлично и ще харчи като запалка :)

 

Интересно ми е доколко и далли са се постарали с обезшумяването?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега "Менделеев" със здраве да си я ползваш! Ще си доста доволен от разхода моята ми показва извън градско 3.5 /3.7/3.9 :fiu:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами първите ми наблюдения са, че е доста обешумено купето. Порядъчно пъргава е, но имам проблем с паркирането - няма никаква видимост отпред и отзад особено. Ако беше моя веднага и слагах един парктроник, но на служебна засега не смея. Страшно "ударно" се минава през неравности и особено през легнали полицаи. Все едно ще падат пломби. Много твърдо ми се струва окачването, но може би защото досега карах френска нова кола...не знам. Относно разхода ще се разбере тепърва, но пак казвам колата е служебна :fiu:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами първите ми наблюдения са, че е доста обешумено купето. Порядъчно пъргава е, но имам проблем с паркирането - няма никаква видимост отпред и отзад особено. Ако беше моя веднага и слагах един парктроник, но на служебна засега не смея. Страшно "ударно" се минава през неравности и особено през легнали полицаи. Все едно ще падат пломби. Много твърдо ми се струва окачването, но може би защото досега карах френска нова кола...не знам. Относно разхода ще се разбере тепърва, но пак казвам колата е служебна :fiu:

:D Е щом е служебна колега тогава гас до ламарината и това е :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

:D Е щом е служебна колега тогава гас до ламарината и това е :D

Само малко да се поразработи, че да не и вземам душицата още на първия ден :)

Редактирано от Mendeleev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Честито и от мене. За обзора отпред - аз съм със Спейсбек и не мога да се съглася, че е лош - ще свикнеш. За обзора отзад - също ще свикнеш, особено, ако си се качил от хечбек/комби на седан. Относно преминавенето през напречни неравности - е, това е положението. Аз поради този недостатък останах с 15" гуми и джанти.

   Карай смело и безаварийно!

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добра кола от служебната няма ;) Миналият ден, и аз карах една служебна Фабиа 1.6 дизел. Много пъргава. На 2 -ра от 2500 нагоре дърпаше много добре и задействаше тракшъна. Твърдото окачване, макар и  неприятно е по-добре от мекото - отнасящо се до прецизност при шофиране. Поздрави за новото возило, и много успехи в работата да ти донесе!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добра кола от служебната няма ;) Миналият ден, и аз карах една служебна Фабиа 1.6 дизел. Много пъргава. На 2 -ра от 2500 нагоре дърпаше много добре и задействаше тракшъна. Твърдото окачване, макар и  неприятно е по-добре от мекото - отнасящо се до прецизност при шофиране. Поздрави за новото возило, и много успехи в работата да ти донесе!

Благодаря. С окачването ще свикна, но с паркирането ще ми трябва малко време да се оправя с габаритите и. Пък може дотогава да ме махнат от тази работа - малко черен хумор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. С окачването ще свикна, но с паркирането ще ми трябва малко време да се оправя с габаритите и. Пък може дотогава да ме махнат от тази работа - малко черен хумор.

Дори и да те махнат колата си остава за теб, като компенсация :jester:  :ball_playing:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Дори и да те махнат колата си остава за теб, като компенсация :jester:  :ball_playing:

А дано, ама надали :nea:

Някой може ли да ми каже колко км трябва да мина докато се поразработи и кога мога да я "натискам" както трябва?

Редактирано от Mendeleev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дано, ама надали :nea:

Някой може ли да ми каже колко км трябва да мина докато се поразработи и кога мога да я "натискам" както трябва?

Моята като си я взех дилъра ми каза поне 2,3 хиляди км. да не я настъпвам! :moto:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така и да не я карам в резерв т.с нафтичката трябва да е повечко,заради филтъра за твърди частици. Поне така ми обясни, но тук вече по-компетентните колеги ще се изкажат по този въпрос :hi:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво може да стане ако от сега я натискам, т.е. да карам бързо без да вдигам големи обороти - примерно с 140 по магистралата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да стане.

 

 Нов двигател

През първите 1500 км двигателят трябва да се разработи
Първите 1000 километри
› Не се движете по-бързо от 3/4 от максимална скорост на съответната предавка, т.е. до 3/4 от най-високите допустими обороти на двигателя.
› Не се движете с пълна газ.
› Избягвайте високи обороти на двигателя.
› Не се движете с ремарке.
От 1000 км до 1500 км
Постепенно можете да увеличавате натоварването на двигателя до максималната скорост за включената предавка, т.е до най-високите допустими обороти на двигателя. През първите часове на експлоатацията на автомобила в двигателя има по-голямо вътрешно триене, отколкото след време, когато всички движещи се части са взаимно сработени. Начинът на шофиране през първите 1500 км има решаващо значение за качеството на разработването на новия двигател.

Първата ми работа като взех колата - беше на около 200 километра - проверих колко може да вдигне на най-висока предавка при горепосоченото ограничение, но на 160 се отказах, а имаше още мегдан. Така че на 140 ще си далеч от въпросните обороти.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ела на някоя среща градски да я покажеш, пък ние да и се порадваме...

Поздрави и честито

Нямам нищо против, но съм адски зает с новата ми работа. Лошото е, че освен през седмицата на работа , събота и неделя съм на едни курсове за няколко часа и след това уча. Ако намеря време ще свиркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...
Публикувано (Редактирано)

След почти една година с Рапида изминах точно 40050 км. Колата е пъргава и ми доставя удоволствие. Среден разход 6-6,5, като повечето е извънградско и то магистрала ( естествено със средна скорост 180 км/ч по магистралата разхода е добър ), но като цяло когато карам много бавно с 100-110 по извънградските пътища разхода пада на 4,8-5, а градско все не мога да я засека, но май е към 7 ( но аз здраво натискам газ-спирачка ).

Не е много стабилна по проходите ( за една година само два-три пъти ми се е включвало esp-то, въпреки лупингите, които съм правил...мисля, че по-скоро е тракшън контрол, отколкото esp ). На сняг и на дъжд непрекъснато свети esp-то и затова мисля, че е тракшън, а не esp.

Голям багажник и доста просторна отвътре ( но заради чакано бебе взех греди за автобокс и скоро самия автобокс, че количка, кошара и багаж идват повече ).

С паркирането се справям вече по-добре - слушам кога ще каже "туп" и спирам :banger_2:

Като цяло се запалих доста по марката и се замислям като ме изгонят от работа да си взема Шкода и за мен, само че автоматик DSG естествено.

Ако беше с всички екстри може би щеше да е доста по-добре, а не сегашната супер орязана модификация.

Горещо препоръчвам модела, особено седан, че на колегата не ми харесва спейсбека.

Постоянно се оглеждам за колеги от форума, но карам доста бързо не мога да видя стикери, а аз самия не мога да слагам такива, но ако някой ме забележи да свирка.

Редактирано от Mendeleev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.