Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнение и препоръки преди покупка (3,6)


mrmagooo

Recommended Posts

Така това лято съм решил да си купя първата лична кола ......Търся си нещо нестандартно и по-луксозно (бмв,мерцедес и ауди отпадат )

Мнението му хаотави около ц5 2009,стар фаетон (от който хората от вауве форума и държанието им ме отказа),мазда 6 и съпърб.

За сега от страна на съпърба се точа на 3.6 двигателя , Молбата ми е да споделите мнение за поддръжката на този агрегат как стой поддръжката на модела като цяло на дсг-скоростната кутияи като цяло на модела .

И един глупав въпрос защото не мога да намеря в интернет  ремък или верига е двигателя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да добява още едно питане халдекса трябва ли да ме притеснява ?

И какво е постоянното съотношение там ?

Едно време някъде бях изровил за октавия май беше, че е 90 към 10 .

Редактирано от mrmagooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо притеснително в халдекса. Трябва да се обслужва навременно. Аз доста се интересувах преди да се метна на 4х4. Особеното при халдекса, както и ти си разбрал, е че това е автоматична система 4х4 създадена с цел икономия, и да помага в неприятни ситуации. Наистина помага! :running:  При нормални условия, разпределението на въртящият момент е 90/10, предна ос/задна ос. При задействане на системата, върт. момент се разпределя по равно - 50/50, предна ос/задна ос. Някъде бях чел, че при ауди А3 8L, халдекса (Gen. I) сработва при скорости до 50 км/ч. При Ауди S3 8L, халдекса (Gen. I) сработва до 80 км/ч. Но вече не намирам тези данни и нямам референции към  тях, затова не мога да гарантирам с източник.

При мен е Haldex Generation I, При теб, май ще е Haldex Generation IV - по първият ти пост съдя, че ще пазаруваш кола втора употреба.  От модели 2012 година до наши дни намерих, че вече са с Haldex Generaton V.

Халдекси 3, 4 и 5 ги дават, че са много по-интелигентни от 1 и 2 и се задействат, не само при забуксуване (1/4 оборот) на предните колела, ами и при решение на ЕКУ-то, което събира информация от много други датчици - акселерометри, ъгъл на завиване и т.н

В Ауди форума, четох доста за Халдекс 1 и там казват, че спокойно държи до 300 -350 кс. на мотора. Няколко теми за тунинг на А3 1.8Т Quattro изчетох там. 

За мен, вече 4х4 е нещо без което не мога. За ускорение от място на сухо, дъждовно време и на сняг. Да и на сухо, защото в България асфалта, особено по кръстовищата е много гладък. И при един лек дъждец става пързалка!

Основно информацията я черпя от тук. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.