Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Турбо ПРОБЛЕМ 1.9TDI 110к.с.


al3xxx

Recommended Posts

Здравейте колеги,

От скоро съм във форума. Имам Octavia I FL, 1.9TDI 110 ASV.

Купих колата с прословутия "проблем с турбото"(никакво вървене, изумителното е, че се чува силно свирене от турбо от 900rpm до 2500rpm, след 2500 звука на мотора може би измества този на турбото)

 

Автомобилът е без катализатор - някои "майстори ме убеждават, че турбото свири толкова силно заради това, че липсва катализатор, но според мен звука е прекалено силен (не ми е първият такъв мотор - предишния на Passat беше същия). Турбото свири, но имам чувство, че не надува(нагнетява) както трябва или поне КЪДЕТО трябва...

 

Като подкарах автомобила, започнах леко - раздвижване и "регулиране на налягането на турбото механично"(така и не разбрах как става това и мисля, че в това е основния проблем).

 

НО проблемът с вървенето не беше решен, та реших да предприема по-сериозни мерки:

1. Сваляне на турбо и чистене на геометрия. Турбото няма луфт и стана като ново.

2. Нов N75

3. Отпушване на запушения (с ламарина...)  EGR клапан.

4. Чистене на колектори до блясък.

Автомобилът се събуди и тръгна да върви по-добре, но отново турбото вие много силно според мен. Вчера след като закачихме на VAGCOM, установихме, че турбото тръгва с закъснение и надува до някакви огромни налягания - около 2.5 - 2.7 бара...

 

Майсторът, който се зае с чистенето, ми каза да намеря "механичен клапан на турбото". Изобщо нямам представа къде да търся това нещо и как изглежда. До колкото разбрах от него, това била някаква ос, която се регулира с гайки и когато има намеса там, нещата стават зле.

Моля ви за съвет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Актуатор се нарича и при октавиите често е пълен с ръжда, клеясал или с пробит от корозия корпус.

https://www.google.bg/search?q=turbo+actuator&client=ms-android-hms-vf-bg&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=JEUdVZm3Kcu0UeO0hKAI&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=360&bih=615&dpr=3

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми показа и той, когато беше демонтирана турбината. Натисна оста и каза, че ако е наред не би трябвало да се връща сама(забелязах много леко приплъзване). Нов ли да търся или употребяван?

Благодаря много!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Употребяван читав да намериш е трудно, защото на тези коли това е хроничен проблем. Нови пък има китайски, трябва да се внимава. При всички положения, каквото и да вземеш, след това трябва да се настрои от някой, който ги чува тия работи.

 

П.С. Ти си близо до Варна, отваряш белия списък и търсиш Гюнтер. Щом турбото е музикално, е добре да го чуе доктора, че да не стане по-голямата беля.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш втора употреба гледай да е от автомобили с надлъжно разположен двигател ауди а4 и а6 и фв пасат. Иначе ако имаш възможност отивай при д-р Бегачков.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви! :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имах проблем с актуатора на предишната си кола и беше Голф 4 но от червения и форум колегите ми обясниха как да се настрои актуатора. Ако си вземеш пиши на лчни и аз ще ти кажа ка да го настройш! Паздрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.