Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Варианти за трансплантация на двигател от друга кола в Skoda 120l


skoda120f

Recommended Posts

Имам горепосочената количка и се очаква да се започва проект реставрация и подобрение та се чудя какъв ще е най-добрия вариант за смяна на двигателя с нещо друго което ще е по ефикасно за всекидневка :).

Засега съм се спрял на японски двигател но се чудя кой точно ще е оптималния вариант мисля си за някоя двувалка VTEC че хем са икономични, хем имат силичка и най-важното не са много тежки та няма да има проблеми с управлението :).
И най-важното че до колкото знам повечето въртят на обратно което е удобно защото мисля да подменя скоростната кутия с такава от Audi в предвид че оригиналната сигурно няма да издържи.
Та кой ще е най-добрия вариант като тегло/мощност за двигателя (по-голямо от 1.6 не мисля че си заслужава), и евентуално да има ресурс за ъпгрейд по-нататък.
Кои скорости понеже не съм запознат много с audi са здрави и ще държат на високи обороти.
Понеже ще са на обратно монтирани скоростите не мисля че ще е проблем в предвид че двигателя си върти в другата посока и ще си е нормално всичко.
Фланеца е ясен без него не може, маховика ще трябва да е от двигателя който ще се ползва, а съединителя да е от ауди като за скоростната кутия?
За полуоските мисля да взема направо с кутията от каквато кола са, и евентуално да подменя оригиналните главини с нещо по добро и на по нормално междуболтово за да не трябват фланци за джантите пък и да мина на дискове отзад.
Предполагам с тези скорости ще трябва да се преработи тунела за скоросния лост, което не е проблем хем може да се вдигне малко нагоре и да го замяза на по спортна количка и лоста да се скъси.
И не на последно място какво ще стане със скоростите ще трябва ли някакъв по-сложен механизъм за да не се променят къде е първа, втора и така нататък..
Задницата най-вероятно ще опитам да я олекотя максимално. подмяна на резервоара, местене на акумолатора отпред, както и релета и разни други такива от инсталацията, която най-вероятно доста ще се промени защото ще има ъпгрейди после и по интериора.

ПС:Ладов двигател няма да се слага, нито VW предвид теглото,
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти каза , че искаш ежедневка а не спортс кар ! Не ти трябва нито кутия от ауди или мотор от Хонда . Фабия мотота е достатъчно здрав и мощен за 120 купе , също и той подлежи на ъпгрейти и добавяне на мощност ... Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то че става става, ама хондовия ще гори същото ако не по-малко и колата ще стане доста по-пъргава и доста по-приятна за каране защото оригиналния колко ъпгрейди да му направя че да го докарам до 70-80 коня? Колко ще е надежден този двигател? И сигурно разхода ще се качи.. Отделно че за да се случи това сигурно ще ми струва колкото другия двигател.
Колата няма да се реставрира до оригинален вид, нямам нищо против това просто съм предвидил доста подобрения които също ще добавят килограми към колата, отделно с това двигателче дали ще насмогва да върти по-голям алтернатор, и компресор за климатик че и това е замислено. Просто предвидил съм нещата просто търся съвет кое е по добрия вариант :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , от опит мога да кажа , че за ежедневен автомобил ти трябва нещо надеждно с евтина поддръжка , за спорт имаш фантазия , развихри се .

Ако искаш ежедневен автомобил вземаш една Фабия 100 коня с климатик примерно , пък 120 -та си я направи по твой вкус ... има правени и с мотор от Хонда и от VW и от Лада , Фиат , пък с 135/136 от Фаворит са още повече ;)

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и друга кола която си ползвам всеки ден шкодата е проект, да стане нещо по-различно и уникално, отделно след като се завърши и стане както я мисля ще си е перфектна за всекидневка :).
То като цяло по-надеждно и евтино за поддръжка от японското кое е?
И най-вече не съм фен на останалите шкоди, само задмоторните :).
Просто понеже има вече направени пуснах темата с цел някой да сподели мнение, тънкости при направата на нещо подобно.
Защото разгледах форума и намерих тема в която имаше направен двигател от хонда с кутия на ауди но имаше само 3 снимки и това беше, пишеше че кутията е от audi 80. Но аз мисля да ползвам от някоя а4-ка 1.8T че уж ще държи повече ама не знам със маховика и съединителя как точно ще се получи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

 

Те тия дето ги чакаш да ти кажат нещо, не пишат тук. Даже не знам дали и влизат във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, еми сам ще си блъскам главата значи :D, пък каквото стане, по-принцип всичко което съм замислил мога да го направя само двигателя ми е трудната част но ще го измисля някак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, при първа възможност ще се обадя, малко неудобно така да звъня дано не е проблем нещо :)
Иначе сега лятото я почвам с разкостването.
Че всичко трябва да се изкара и най-вероятно ел.инсталацията ще я изграждам наново.
Пък и съм и приготвил седалки от mazda 323f че са учудващо удобни но не смея да ги сложа още преди да се види колко ще се дигне тунела за скоростите нагоре (ако се наложи де).

Редактирано от skoda120f
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ще се чувстваш по-спокоен, кажи му от къде имаш тлф. и за темата ти във форума. Няма проблем.

 

Желая успех с проекта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Земи ми звъни , тва дето го мислиш сме го правили не веднъж и не е оферта да откриваш топлата вода 0885906100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.