Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода О2 / закупуване / втора употреба


kabura_m

Recommended Posts

  • Отговори 70
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • todsttod

    9

  • anikolov

    7

  • kabura_m

    6

  • santa123

    5

Най-много писали в темата

Колеги, какво мислите за тази кола? На мен ми изглежда добре, но мотора ме притеснява малко? Някой гледал ли я е? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11447705858112998&slink=brmp0y

Някой да изрази мнение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ти си го написал - колата изглежда добре, но просто този мотор си има някой "особенности".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих я читава е откъм обслужване в ЕТ, на добра цена, не съм я гледал. Много се замислям да отида да я видя и ако всчко е наред да рискувам. Знам , че задавам глупави въпроси, дали си струва с този мотор. На Супърба, да чукна на дърво, е наред засега.

Редактирано от anikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснява ме двигателя и по-точно проблемите с ангренажната верига. Имаме такъв двигател в семейството, тогава още не се знаеше за проблема, до сега сме нямале проблеми, но една тема на Бегачката ме изплаши направо, че задължително ще има проблем, ако не се смени, а смяната към 1000 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази е от първите с този мотор и най-вероятно е минала гаранционно смяна, ако е имало нужда. Ако не, ти така или иначе ще я смениш, тази верига се сменя по спомен на 120х км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте добри хора,

От известно време оглеждам за надеждна и голяма семейна кола. По препоръка и

собствено впечатление съм се спряла на Октавия, но уви се оказва, че намирането на читава 

такава с моите претенции е трудно. Иска ми се да ви замоля за съдействие и акъл. Търся 

Октавия Комби, бензин, ръчка, след 2005г., може 4х4.
И тук идва следния въпрос, чувам от познати с ТСИ мотори (vw), че харчат като триглави лами.

Има ли такова нещо? Към какъв мотор да се насоча, че да имам удобна градска кола, която 

няма да се притеснявам да изкарам на дълъг път или лек селски офроуд, без да ми изяде главата?

Освен това държа да отбележа, че ако карам сама обичам да я понастъпвам, та ако може да е пъргава.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти всичко се самоизключва - бензин и малък харч - не става тук при тези критерии. На газ - не стават някои бензинови (не знам точно кои не стават - да каже някой с бензинова такава)... За селски офроуд - ако пътя е равен черен път, без бабуни и т.н. - окей, но ако трябва да се кара по бабунки и "вадички" да се прескачат - не стават тия коли, според мен... Трябва да е Octavia Scout (повечето са дизелови, като цяло на VAG колите силата им е в дизела) или да е с пакет за лоши пътища и т.н. Например, като тези скаутчета:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11460173169320399&slink=dnjglj

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11452005453715461&slink=dnjglj

 

Като цяло, това търсене:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=dnjglj&f1=1

 

4х4-то си иска първоначално обгрижване също - добавя се разход и по него.

 

За понастъпване - дизелчето ще харчи по-малко, определено - а тези с повечето коне - вървят си без грижа доста прилично. :)

 

Хората казват, че 1.9TDI 105 коня им идва слабичко - на мен ми беше пределно достатъчно и си вървеше супер. Предполагам, че ако е 4х4 ще е някаква страшна мъка... но не съм карал такава. 2.0 TDI 140 коня, трябва да се гледа за кода на мотора, защото някои пукат глава, други от същите пардити пък не пукат - зависи, но по-добре да няма заспал таралеж в гащите, който ако реши може да се разшава и тогава няма да е хубаво...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор.

Трябва да уточня,че малък харч за мен е различно от общоприетото. 

Фиата ми харчи 12-13/100 г градско и 7-8 извънаградско бензин, което е горе долу границата,

която преглъщам без проблем. Нямам цел да стигна дизеловия харч от 5-6/100 извън града. 

За 4х4 не държа, просто би било приятна екстра, Скаута е много прекрасен, но ми миришат петичките за него.

Дизела не е вариант, по философски съображения. От газ ме е страх, била съм свидетел на единия процент, в който 

газта гърми и не искам повече да го виждам.

Селския ми офроуд е точно това - относително равен черен път, без зорене и бързане. А като се замисля,
напоследък толкова рядко ми се случва да мога да настъпя да продухам машинката, че направо е жалко. А то

моето настъпване едва ли е като на някой доста по-опитен шофьор със свещи в задника. ;)

Забравих да кажа, много ми се иска да се впиша с първоначалното обслужване в 10к парички, че иначе ще има семейни раздори.

 

ПП: Какво е пакет за лоши пътища извън скаута?

И понеже съм мързел, извън софията няма как да ида да гледам, последното търсене е това. Първата ми казаха, че наживо е впечатляваща.

Аз я гледам, че от есента седи и само й свалят цената, започна на 8000лв. Дали някоя от тези си заслужава разходката за гледане?
Идеята с това търсене ми е по-скоро, че ще имам достатъчно пари останали за да я направя от-до.

http://www.mobile.bg/dnggxi

Редактирано от deadsmurf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8Т то май най хубава от последните. Стария модел е, но е по надеждна. Иначе от другите 2.0ФСИ е другия вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да се заиграя с конфигуратора за нова кола. Вече знам какво е защита за лоши пътища. Дали се предлага отделното й поставяне?

Иначе резултата от конфигуратора е това 

http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/83634325

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е така е, и аз всеки път като реша да сменям колата се заигравам с конфигуратора и накрая отивам да си взема кола втора ръка.

 

сега, не знам какво значи мощност и вървеж за теб, но 1.2, 1.4 ТФСИ също са много прилични моторетки, които харчат малко и вървят прилично (по над 100 коня са, че и до 170 някъде стигат).

FSI системата е с директно впръскание като при дизелите, което попринцип предполага по-нисък разход, но все пак не е като на дизела. 

Накратко за бензините, които си изброил:

1.6 мпи - много евтин за поддръжка, здрав и най-слаб мотор. 102 коня, може да се газифицира

1.8 Т - стар модел, но пък прилично мощен, с турбо е и що годе здрав, стига да намериш читав екземпляр, може да се газифицира.

всичко, което е FSI е "нов" мотор, Ако има Т значи има и турбо. Някои от моторите имат проблем с веригите и трябва да се прегледат преди покупка. Не може да се газифицира.

 

Горе-долу всички мотори влизат в разхода, който си подал при нормално каране. Големите FSI мотори, както и 1.8Т може и да го надминат при задраво настъпване, при нормално каране по-малките ще са доста отдолу.

Попринцип на старо търсенето на FSI мотори е слабо, така че може да се пазариш здраво за цената, т.е. това, което виждаш като начална цена може да падне много.

 

и последно, пакет лоши пътища при О2 са: метална кора под двигателя и по-високи пружини и не е никакъв проблем да се добавят винаги.

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Асно, затвърждаваш мнението ми, че 1.8Т е добра идея. Газифицирането не ме интересува.

А пакета лоши пътища май ще е измежду първите неща в обслужването като се спра на някоя.

Чак толкова здраво, че да го надмина, май не настъпвам.

А защо не ги търсят фси на старо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора ръка пазара аз го виждам така:

Феновете на дизела са доста повече.

От останалите, които биха купили бензин, повечето биха взели нещо, което се газифицира.

Махаме и феновете на бензин, които залагат на расов gti, vrs и тн.

И каквото остане, това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото, както казват специалистите, FSI двигателите:

1.Са архаични астматици;

2.Лакоми са и харчат много;

3.Вървят малко, на фона на харченето;

4.Не стават за газифициране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото, както казват специалистите, FSI двигателите:

1.Са архаични астматици;

2.Лакоми са и харчат много;

3.Вървят малко, на фона на харченето;

4.Не стават за газифициране.

 Aхахаха, това с астматиците звучи страхотно :)

Добре, фситата отпадат категорично.

 

Втора ръка пазара аз го виждам така:

Феновете на дизела са доста повече.

От останалите, които биха купили бензин, повечето биха взели нещо, което се газифицира.

Махаме и феновете на бензин, които залагат на расов gti, vrs и тн.

И каквото остане, това е.

 Казваха ми, че vrs е хубав, огледах им се, ама се оказа, че ми миришат петичките за тях :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.