Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Коментари по защитна кора под двигателя


Levcho

Recommended Posts

Някой от форума да е слагал защитна кора под двигателя и да има някакви забележки като дезавантажи? Колко по ниска става височината с кората?

Не немарих във форума коментари за защитна кора под двигателя.

Един приятел който работи като експерт по ликвидация на щети в сервиза на Шкода, ми препоръча да сложа защитна кора под двигателя.

Аз предимно не карам по развалени пътища, но от време на време се случва да влизаме за пикник или по местности за отдих и се случва да поотъртим долните части на колата.

Миналата година посетихме местност КовачЪ (Бургас), ужким пътя беше добър, но по една малка хлопка чукнах прага под вратата. Баджанака караше подир мене с Джета-2013 и той попаднал в същата дупка и чукнал точно същото място на колата както и на моята Октавиа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах на о2-та, сега съм поръчал и за новата също. Не съм забелязал да е осезаемо по-ниска. Ходил съм и по палатки с нея и не съм опирал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз поръчах кора под двигателя ... осезаемо не е много по ниска, закачал съм 2,3 пъти на бордюри. Не му мисли толкова слагай!

Редактирано от b0b0lin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , може ли да спделите малко информация за тази защитна кора за О 3 ?Колко струва и от къде е най изгодно да де поръча? До колкото знам е същата като за Vw Golf 7.И другия въпрос е как се закрепя задната част за носача?Трябва ли да се взимат допълнителни крепежи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , може ли да спделите малко информация за тази защитна кора за О 3 ?Колко струва и от къде е най изгодно да де поръча? До колкото знам е същата като за Vw Golf 7.И другия въпрос е как се закрепя задната част за носача?Трябва ли да се взимат допълнителни крепежи?

В Еуратек струва 114 лв. - ОЕ номер 5Q0 825 236 P. За крепежите не съм сигурен, но мисля, че трябва да се вземат допълнително.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, пластмасова е. Има и вата за изолация. Не мисля, че предлагат оригинална метална.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защитата за цялата долна част + лекото повдигане мисля че беше под 300 лв. И като се има предвид за какви глупости (като екстри) можеш да си изхарчиш парите мисля че не е толкова драматично скъпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Перник имаше едно момче, което правеше метални защити имаше тема и във форума, но не мога да я намеря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече не прави, емигрирал е в Германия, доколкото разбрах. Аз имам такава и е много добра, но вече няма как да се снабди човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

На Октавия 1 имах фабрична метална кора - супер доволен. Само при смяна на масло беше малко тегаво понеже кората е тежка и малко неудобна за демонтаж.

Сега на Суперб-а отново сложих метлна кора. Купих я от  Irritating - колегата от VW форума. Кората принципно е за Пасат 5.5, но и при мен пасна с леко преправяне.

 

Преди металната кора на Суперб-а имах пластмасова, купена от един от големите online търговци - счупи се още първата зима. Пластмасата е много твърда. Поради липса на гъвкавост и в комбинация с ниски температури се троши лесно дори при най-малко натискане. Ако не се счупи от натиск, то рано или късно ще провисне от температурата на двигателя.

 

Оригиналната пластмасова кора също върши добра работа и няма нищо общо с пластмасовите, които се продават афтърмаркет по сайтовете. 

 

Наско от Перник е в Германия и няма наследник, който да продължава дейноста му - потвърждавам.

 

Според мен металната кора е голям плюс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за коментарите.

Аз се отказах от монтажа на кората. Научих че при всеки периодичен преглед било нужно тази кора да се демонтира.

Аз си мислех че в кората има пролуки от където може да се източи маслото и да се смени филтъра.

В града в който живея има оторизиран сервис на Шкода, обаче майсторите не са много кадърни. И като си представя че всеки път ще свалят кората ...... се отказах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

За да не повдигам нова тема, искам да кажа, че колегата който цитират по-горе (IRRITATING) е изключително точен и коректен, вчера си взех метална кора от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.