Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с двигател на 1,6 д


Stoichkov_

Recommended Posts

Здравейте, имам един проблем и се надявам някой да ми помогне с малко инфо. Имам Октавиа 3 от 01. 2014 1,6 д. До момента не съм имал проблеми никакви. Но от едно известно време като запаля сутрин и седя на едно място след около 3-4 мин. се получава едно претрисане и пак си продължава нормално. След малко пак работи си супер и изведнъж пак претресе, и така докато не стигне около 70 градуса. После вече се оправя и няма проблем работи супер . Не съм имал никакви забележки до сега. Колата е на 40 000 х.км. Карах я в Шкода и от там немогат да разберат какво е. Мислеха за инжектори но се оказа че не  това или поне така казват. 

Дали някои е имал същия приблем, ако може да сподели ще съм много благодарен тъй като колата е в чужбина а тиа тука са малко неграмотни и за един тампон на стабилизиращата щанга я карах три пъти докато им кажа накрая какво да сменят.

 

МНОГО благодаря за отделеното време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята го прави същото от първата зима, когато е била на десетина хиляди км. При температури около 5-10 градуса над нулата започва да претриса докато не загрее. И на мен в ЕТ не можаха да кажат от какво е. За мен не е голям проблем, защото почти никога не пали студена, защото има автономно отопление и реално само аз си знам, че ако не е подгрята ще тресе. В интерес на истината се наложи онзи ден да я запаля студена на минус 10 градуса и не тресеше, докато при плюс 5 го прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е обратното. На топло време няма проблем. В понеделник беше 16 графуса и го нямяше. Абаче преди това го имаше. На 8ми трябва да я оставя и ще пиша какво ще ми кажат.

Редактирано от Stoichkov_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна тема. Моята е 1.6д от юни 2014, ръчни скорости на скандинавски студ. Забелязвам, че само сутрин 1-2 сек след като запали при температура -5 градуса за един момент чати от секундата спадат оборотите, но веднага се корегират. Немога да гогопределя като притърсване, проско лек спад, който може да се дължи на сработване и настройка на работния режим на мотора. Потрисания не съм наблюдавал при положение че я паля и при минус 25 градуса. За добавките в книжката пише че силно не се препоръчват.

Аз бих сменил бензиностанцията, че ако ти продават гърмяща смес за зимна нафта може да се получи нещо подобно както е казал колегата по-горе. Ако нафтата ти е лятна е обяснимо - парафина да става на топка по филтрите и горивопровода и т.н. или пък да провериш дали не се е събрала вода в горивният филтър (някога ако си карал с нафта с вода тя би следвало да си остава във филтъра).

Пиши ако имаш развитие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених няколко бензиностанции. Колата е купена от Белгия и тук я карам. Още е в гаранция. Надявам се тук не са чак такива мошенницикато при нас на бензиностанциите.

При мен е същото както казваш за секунда и после е нормално. След няколко секунди или минути пак и така до 70 градуса. Както писах на 8ми ще им я остава и ако не ще искам да ми сменят мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, чак смяна на мотора! Моята въпреки че е бензинова също има вибрации понякога, но това си е в реда на нещата! Малките двигатели винаги вибрират повече в сравнение с v6 и v8, защото инерционните сили са по-малки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, ако им кажеш в България да сменят мотора, сигурно ще ти се изсмеят, но виж Белгия е бяла държава и там като нищо могат и да ти го сменят или поне да ти сложат 4-ри чистак нови дюзи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Бг ще те обвинят, че не си сложил "оригинална" течност за чистачки и затова се е развалил мотора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите ги смениха но не е от тях проблема. Не си мислете че запада е по добре. И тука се пробват да те прекарат, тъй като 90% от тях са технически неграмотни.

Ще пробвам до последно пък каквото стане.

При нас по сервизите са много по грамотни на 100%. Друк е въпроса вече че манталитета е друг. Тук поне не ти развалят друго за да идеш по късно пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на мотор е малко пресилено... и ще се разочароваш защото ще ти откажат, ако ще и в завода в Чехия да отидеш. Да си пуснат едно запитване до чехите като не могат да се справят сами.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само като неангажиращо мнение: дали има 1.6д подгрев на нафтата във горивния филтър? ако той не се включва и подава прекалено студена нафта към дюзите ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега погледнах - според документацията има и двата варианта: със и без подгрев в горивният филтър. Немога да коментирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте. Взех колата от сервиза миналата седмица след поредните 4 дни. Казаха, че немогат да установят от каде идва това претрисане. Явно, че има нещо но немогат да разберат от каде е или неискат да кажат. На тестовете и на компютъра нямало нищо.

 

И най-интересното, още няколко дни го имаше проблема и изведнъж изчезна и започна да си работи нормално дори и студена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.