Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia Scout TDI 2012


Recommended Posts

 Здравейте, имам Шкода Октавия Скаут  незнам как се води 2 или 3 маи е 3 от 6 месеца несъм запознат с колите 4х4 на Шкода но автомобила ми харасва много в България имам Шкода Октавия 1 2001 година 2000 116 к.с и съм много доволен от нея.Реших и тук да си купя Шкода и много ме грабна Скаута,бях се спрял на постария модел но женами се заинати и взехме модел 2012 година производство.Та малко ми е интересно струва ми се че буксува съединителя на 5 и 6 когато ускорява между 2000-2500 оборота как мога да проверя дали е тъка.Ходих в сервиз на Шкода но неможах да обясна какъв е проблема пробвах на дръпната ръча спира4ка и на 5 и 6 колата угасна и сега незнам как да проверя.Иначе колата е супер и съм много доволен от нея дава ми разход 5,5-6 извънградско е със скорост 113 км/ч толкова е тук ограничението.

който мойе да даде съвет или идея как да проверя.

   Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подпираш предните колела на бордюр, подаваш газ до около 2500 оборота и почваш бавно да отпускаш съединителя. Ако успееш да отпуснеш съединителя без да загасне и без да се качи на бордюра - сменяй съединител.

 

Другия, по-безопасен вариант, е да се качиш на магистралата, засилваш колата до към 100-110, включваш на 6та, надискаш съединителя, даваш газ до към 3000 оборота и бързо отпускаш съединителя, като същевременно донатискаш газта. Ако оборотите се задържат високи си за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-принцип почват да "залепват" и да не искат да влизат или излизат скоросттите. Имаш ли такива симптоми? На баир с ниска скорост(40-50кмч) и обороти(малко над 1000) на висока предавка -4та, 5та подай газ. Виж тресе ли, приплъзва ли!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-принцип почват да "залепват" и да не искат да влизат или излизат скоросттите. Имаш ли такива симптоми? На баир с ниска скорост(40-50кмч) и обороти(малко над 1000) на висока предавка -4та, 5та подай газ. Виж тресе ли, приплъзва ли!

Не нямам проблем с влизането на скоростите.Трябва да пробвам това сбаира.

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подпираш предните колела на бордюр, подаваш газ до около 2500 оборота и почваш бавно да отпускаш съединителя. Ако успееш да отпуснеш съединителя без да загасне и без да се качи на бордюра - сменяй съединител.

 

Другия, по-безопасен вариант, е да се качиш на магистралата, засилваш колата до към 100-110, включваш на 6та, надискаш съединителя, даваш газ до към 3000 оборота и бързо отпускаш съединителя, като същевременно донатискаш газта. Ако оборотите се задържат високи си за смяна.

Ще трябва да го пробвам  и това на магистралата в събота

благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.