Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем със Superb 2 - електроника?


Braho

Recommended Posts

Баща ми имаше същия проблем с горене на масло при Пасат Б7 1.8тси. Появи се още на 10000-15000км и с много отлагания на 50000 му смениха целия двигател по гаранция. С новия мотор няма проблеми.

Ако твоята кола е сервизирана само в оторизиран сервиз, т.е. в ЕТ и не си пропускал обслужване досега, можеш да претендираш за Kulanz или кулантна гаранция. Това е масов дефект и в зависимост от годините на автомобила и пробега Skoda трябва поемат определен процент от цената на ремонта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Braho

    14

  • b3lq7a

    10

  • skodko

    7

  • Undisputed_

    3

Най-много писали в темата

@skodko, да ти кажа, като я запаля и в началото има леко нетипично вибриране на мотора. Ще проверим и въпросния клапан.

 

@Filipov, преди да я купя я провериха и сега като почна да ми прави този проблем я закарах отново. В началото нямаше никакви проблеми и 3 месеца си я карах с кеф. Сервизна акция е имало при предишния собственик за смяна на ангренажната верига. За друга акция нямам представа, но за бутала май е нямало.

 

@Драгомир, само в ЕТ съм я поддържал, като изключим една смяна на масло в квартален сервиз (с мои филтри и масло). Иначе всичко друго е правено в ЕТ. Вече дали предишния собственик я е поддържал само там (уж е така) е друг въпрос. Мерси за информацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при положение, че е фабричен дефект пробвай да си търсиш правата и от VW все пак е техен мотора.

 

Кулантцията е за автомобили до 5год...

 

Не беше ли до 7 години, знам за 6-7 годишни VW-ни, на който са им сменяни дюзи и хората са платили само труда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, аз миналата година на тая схема смених съединител и маховик на Йетито и изрично ми казаха до 5та год... Може за различните възли, да дават различен пробег или срок. Не искам никой да подвеждам, най-добре от Шкода или ЕТ да кажат... Успех на колегата, дано изхода на ситуацията е в негова полза!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги,

 

Закарах Шкодата при моя майстор и той откри теч на масло под капака на ангренажния ремък, като самия капак бил изкривен и незапечатан като хората. Интересното е, че преди 2 седмици бях в ЕТ точно да ми огледат двигателя за течове, но те нищо не откриха и ми взеха 18 лв за огледа, след което ми искаха 7 бона за буталата. Ремонтът ми излезе 120 лв. и спестих 6880 лв благодарение на Еуратек, които ме отказаха от своите услуги. Живи и здрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги,

 

Закарах Шкодата при моя майстор и той откри теч на масло под капака на ангренажния ремък, като самия капак бил изкривен и незапечатан като хората. Интересното е, че преди 2 седмици бях в ЕТ точно да ми огледат двигателя за течове, но те нищо не откриха и ми взеха 18 лв за огледа, след което ми искаха 7 бона за буталата. Ремонтът ми излезе 120 лв. и спестих 6880 лв благодарение на Еуратек, които ме отказаха от своите услуги. Живи и здрави

 

Не си първия :) И дано това да ти е всичко, което пипаш вече по колата!!! Честита нова кола и безаварийни само занапред!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги,

 

Закарах Шкодата при моя майстор и той откри теч на масло под капака на ангренажния ремък, като самия капак бил изкривен и незапечатан като хората. Интересното е, че преди 2 седмици бях в ЕТ точно да ми огледат двигателя за течове, но те нищо не откриха и ми взеха 18 лв за огледа, след което ми искаха 7 бона за буталата. Ремонтът ми излезе 120 лв. и спестих 6880 лв благодарение на Еуратек, които ме отказаха от своите услуги. Живи и здрави

Мене ме излъгаха, че при смяна на агренажна верига се сменя тоя капак( и го имам във платената от мен фактура), после почна да тече оттам, свалих го и беше крив(и не беше нов), но си го оправих сам! За пореден път казвам във форума, че от сервиза на ЕТ и чеп за зеле не става! Келеши тотални! И моя кола не стъпвала от година и няма и да стъпи. Дори да взема нова, ще ходя в Благоевград или Гърция на  гаранционен сервиз. 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко, че шефовете им не четат форума да видят колко е зле положението и да затегнат контрола или да сменят персонала направо. Един приятел казваше, че марката се избира според сервиза, а не колата и май се оказа прав. А колите са хубави...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобен електрически проблем се поя и на нашия Супърб. Преди 20 дни, при палене изписа изгоряла крушка на стопа, а светеше. Повече не показа нищо. Днес колятя се зяключи сама с ключ на таблото, няма аларма. После като оключих колата с втория ключ, я запалих и фаровете се вслючиха сами, не е активирана функцията. Така беше цял ден. Тази вечер няма помен от проблема. Ще отида да я закачат в ЕТ, да видим БЦМ ли ще е, какво. Само не знам, ако всичко в този мовент работи, дали ще се покаже на диатностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно би трябвало да им излязат всички грешки при електрониката, така че най-добре си я закарай на диагностика и ги изчисти грешките, поне да не ти се случи това със заключването отново. Най-добре си дръж ключа при теб винаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, този проблем с горенето на масло само при 1.8 двигателя ли се случва от бензиновите за тази генерация Супърб?

 

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То имаше ли други бензини освен 1.8 и 3.6? За 3.6 май няма такава информация, но има доста по-малко бройки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То имаше ли други бензини освен 1.8 и 3.6? За 3.6 май няма такава информация, но има доста по-малко бройки.

 

Имат 1.4, 1.8, 2.0 и 3.6.

Поне съдейки по информацията тук - http://www.autoevolution.com/cars/skoda-superb-2008.html#aeng_skoda-superb-2008-14-tsi-125-hp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 поне в България не е предлаган. 1.4 има проблеми с ангренажните вериги евентуално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 поне в България не е предлаган. 1.4 има проблеми с ангренажните вериги евентуално.

Предлагаше се 200кс, може при ФЛ да е отпаднал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Мене ме излъгаха, че при смяна на агренажна верига се сменя тоя капак( и го имам във платената от мен фактура), после почна да тече оттам, свалих го и беше крив(и не беше нов), но си го оправих сам! За пореден път казвам във форума, че от сервиза на ЕТ и чеп за зеле не става! Келеши тотални! И моя кола не стъпвала от година и няма и да стъпи. Дори да взема нова, ще ходя в Благоевград или Гърция на  гаранционен сервиз. 

Знам, че не е по темата много много за което се извинявам, но може ли да ми кажете на колко км се сменя ангренажната верига тъй като и аз съм със същия двигател, че не намирам информация никъде, а в ЕТ отдавна не ходя по обясними причини?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че не е по темата много много за което се извинявам, но може ли да ми кажете на колко км се сменя ангренажната верига тъй като и аз съм със същия двигател, че не намирам информация никъде, а в ЕТ отдавна не ходя по обясними причини?

Официалните данни за интервала на смяна получих от ЕТ София - 100х км, но както се вижда от коментара на шкодко 150-200х км, явно в различните градове и сервизи на ЕТ е различно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е различно, просто никъде няма написано черно на бяло на колко точно трябва да се сменят веригите. Аз съм писал пробегът, който е нормален за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че тия 100х км за пробег казани на клиент не са официални!?! Поредния случай на професионализъм от страна на сервизите на ЕТ - в София едно, в Бургас друго... Ма вземете се разберете и говорете едно и също на клиентите поне. И без това в 50% от случаите лъжете и само взимате парите на хората без да сменяте части, поне се синхронизирате! За моята кола Пепино се обажда в Благоевград, казаха как може да са ви убедили да смените верига на 55х км, като вашата кола е 2012 и е с новите бутала и с решен проблем с веригата още в завода, това след справка по ВИН, ама в ЕТ София ми мляха колко е важно да дам 1000лв за тая верига като взимах колата(как не са се сетили и за бутала да ме изклатят), а на "специалистите" там труда да чукнат ВИНа на програмата им е голям и може на изуст - 1.8тси ли е, сменяй... Толкова разбирате всички там! Е за тва си правете гаранционни само, служебни...

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.