Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нов бензинов двигател 1,0 TSI 115 hp.


Stann

Recommended Posts

Здравейте колеги,

От тази година Skoda Octavia О3 няма да се предлага с четири цилиндрови двигатели 1,2 TSI (с изключение на най-ниското ниво на оборудване Актив) , а ще бъде заменен с нов три цилиндров турбо двигател 1,0 TSI , 115 hp. За сега това е единствения модел на Шкода , но тенденцията е постепенно да се монтира и в другите модели.Такъв двигател вече се монтира в VW Golf MK7 и някой модели на SEAT. Като параметри и разход на гориво може би е по-добър от стария,но като го покараш се усеща нещо по различно.

Това е снимка на новия двигател:

 

http://i.auto-bild.de/ir_img/1/6/4/9/7/5/1/Skoda-Octavia-Combi-1-0-TSI-2016-im-Test-Fahrbericht-Preis-1200x800-5c280cde5874b78a.jpg

 

Какво е Вашето мнение за тези новости и бихте ли си взели такъв автомобил? Конкурентите Peugeot 308 и Ford Mondeo също вече се предлагат с такива три цилиндрови турбо двигатели .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си спомням стария 1.2хтп 64, много проблемен и харчещ като 1.4 75кс. Голямо наказание ми беше да карам тва ХТП хем гореше и хем не вървеше. Едвам го изтраях едно лято. Скептичен съм към 3 цилиндровите. Май имаха до скоро и 86кс 3цилиндъра - пак проблемен, бавен и харчещ мотор. Мисля тоя няма да е по-добър.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен в този двигател биха ме притеснили вибрациите. До колкото съм чел, при 3 цилиндровите е трудно да се докара рафинирана/тиха работа на място.  Иначе предполагам, че както всеки друг двигател, ще е кофти първите няколко ревизии, докато не му оправят проблемите. Ако цената е подходяща със сигурност ще има успех. Така или иначе той е апелиращ към стриктно практични хора, а не към мото ентусиасти. Екобууст-а на форд се оказа, че не е зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На събора провах 3-цилиндров 1.4 TDI във Ф3 - доста мудничък, шумен, а вибрациите на място могат да ти докарат паркинсон - цялата кола се тресеше осезаемо. Може бензинът да е малко по-добър, ама едва ли ще е фрапиращо.

Редактирано от Lachezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо мрънкане, обаче това е бъдещето. Трицилиндровия екобуст на форд няколко години вече печели награди за двигател на годината и върви супер. Маджо доколкото знам си е купил два такива служебни и е много доволен включително и от динамиката и от разхода. Пък и колите никой не ги предвижда да се карат 20 години. Аз съм сигурен, че няма да е по-лош от 1.2 тси, а и все пак това е базов двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е чудесен. 200Нм въртящ момент, това е много за малък бензинов двигател. Октавия с такъв двигател ще е 1211 кг. Според тестовете двигателят е много тих и спокоен ,без вибрации. Има много негови тестове:

https://www.youtube.com/watch?v=m571nKOh6ao

До 100км/ч за 10 секунди. Двигателя бил много по спокоен от Еко Буста на Форд. Аз бих взел кола с такъв двигател 100%. И сега карам такъв(3 цилиндъра)  и си го обичам. Нищо, че е шумен и неспокоен, но пък е икономичен.

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък чакам да пуснат дву цилиндров и тогава ще си взема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък чакам да пуснат дву цилиндров и тогава ще си взема.

:) :) Бая ще почакаш, понеже 2020 от 1,0 ще го намалят на 0,650 - ще бъде 140-150кс 250нм и страшно икономичен. Като остаре той, наследника ще е двуцилинров - параментрите няма да ги разкривам... Редактирано от t5onko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава 4 цилиндровия ще го предлагат, като "Двигателя на дядо". Ще бъде атракция. Изключително скъп и само за баровци.

...и естествено най-добрия. Като разните ми сега био, мио и не знам си кви продукти. То едно време всичко беше био.

Ми тя 120ката стана мн. яка кола. Цели 1200см3. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, направо мисля да архивирам Съби - тъкмо на 6 двигателя от "новите" ще се равнява...

Майтапа си е майтап, но миксера на Форд, 5-та година е двигател на годината !!!

Явно ги бива - в 100 хиляди километровия тест на АутоБилд, не беше мръднал, корава машинка се оказа!

Е, надали ще стане милионник, ама няма и в какво - сегашните купета, след 1 милион км., ще са за Надин и прочие...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези двигатели не са предвидени да надживеят гордия собственик, ами просто да му свършат прилична работа, старата ми октавия като е 1.6 с 102те магарета да не би да е нещо невероятно? не! но за тези 160 хиляди километра, които измина, свърши чудна работа и продължава да го прави. даунсайзинга не е нещо лошо, особено за ежедневни (и базови) коли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.