Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Търся Octavia 2 (2005-2009) дизел


Recommended Posts

Колеги, търся си Octavia комби с багажник! 1.9 tdi 105 е за предпочитане , 2.0 140 има определени модификации на двигателя,които ставали.Някой знае ли как да ги различа освен по номера 8v от 16v

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук прочетох, че е BMP. Бил 8 клапана и бил безпроблемен.Другият е BXE.Н някакви отличителни белези освен в документите на самата кола, че ме гледат лошо, като питам за кодове на двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 клапана:

2.0 TDI DPF 1968 cc 8v SOHC BMM PD (Pumpe Düse - Unit Injector) 140 PS (103 kW; 138 bhp)  at 4,000 320 N·m (236 lbf·ft)  at 1,750  2007–

 

16 клапана:

2.0 TDI (4) 1968 cc 16v DOHC BKD PD (Pumpe Düse - Unit Injector) 140 PS (103 kW; 138 bhp) at 4,000 320 N·m (236 lbf·ft) at 1,750 2004–2008
 
8 клапана:
1.9 TDI (3) 1896 cc 8v SOHC  BJB, BKC, BXE, BLS PD (Pumpe Düse - Unit Injector) 105 PS (77 kW; 104 bhp) at 4,000 250 N·m (184 lbf·ft) at 1,900  2004–2010
 
BXE е 105 коня и е 1.9, BMM, BKD и т.н. са 2.0 и са 140 коня - 8 и 16 клапана. Единия си пука главата (BKD), защото не е измислено хубаво - понякога, не винаги се проявява.
 
1.9TDI BXE е най-добре - най-здраво е.

 

BMP мисля, че са при Passat... при шкода не съм чувал за такъв двигател да се монтира (може да греша).

 

Визуално изглеждат така:

 

BXE 1.9TDI:

maxresdefault.jpg

maxresdefault.jpg

 

 

 

BLS 1.9:

hqdefault.jpg

 

BJB 1.9:

skoda-octavia-19-tdi-105-ch-bjb.jpg

 

BKC 1.9:

maxresdefault.jpg

 

 

 

Двойките:

 

BMM 2.0:

hqdefault.jpg

hqdefault.jpg

27843413_8.jpg

 

Пръчката на маслото е малко изнесена извън кората/капака - има и други белези...

 

 

BKD 2.0 (най-разпространения 2.0 дизел):

maxresdefault.jpg

maxresdefault.jpg

25737763_8.jpg

7707.jpg

 

Общо взето... трудно  се намират снимките... пък и BMM е рядко да намериш, но намериш ли - това е добро също :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMM се среща доста рядко трябва да е scout мисля че всички са с него също съм виждал и в 4x4 версията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е разликата между BJB,BKC,BXE BLC

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои имат по-голяма компресия от другите. Даже виж как BLS, например, много прилича на BMM - все едно BMM-то е престъргано и подсилено BLS, примерно :)

 

Поздрави

 

ПП:

 

CODE (PS)   Displacement   Valves          CR               Bore x Stroke                  ECU                   Injectors       Power(KW)      Turbo

 

BDK (75)              2.0                8              18.5:1        81.0mm x 95.5mm        Bosch EDC16           Bosch                55                N/A

 

BXF (90)              1.9                 8             19.0:1        79.5mm x 95.5mm        Bosch EDC16            Bosch                66             Turbo

 

BRU (90)              1.9                 8             19.0:1        79.5mm x 95.5mm        Bosch EDC16            Bosch                66             Turbo

 

BJB (105)             1.9                 8             19.0:1        79.5mm x 95.5mm        Bosch EDC16            Bosch                77            GT1749V

 

BKC (105)            1.9                 8             19.0:1        79.5mm x 95.5mm        Bosch EDC16            Bosch                77            GT1749V

 

BXE (105)            1.9                 8             18.5:1        79.5mm x 95.5mm        Bosch EDC16             Bosch               77            GT1749V

 

BLS (105)            1.9                 8             18.5:1        79.5mm x 95.5mm        Bosch EDC16             Bosch               77               KKK

 

AZV (136)            2.0                16            18.5:1        81.0mm x 95.5mm        Bosch EDC16             Bosch             100           GT1646V

 

BKD (140)           2.0                16            18.5:1        81.0mm x 95.5mm        Bosch EDC16             Bosch              103          GT1749VA

 

BMN (170)          2.0                16             18.5:1        81.0mm x 95.5mm            Seimens                 Peizo                125          GT1749VC

 

NON GOLF VW ENGINES!

 

BMM (136)          2.0                8             18.5:1        81.0mm x 95.5mm        Bosch EDC16              Bosch              100            GT1646V

 

BMM is in EOS

 

BHW is 2.0 8v passat

 

 

 

Копирах го от тук:

http://uk-mkivs.net/topic/15877-engine-codes-and-specs-for-mk-v-tdis/

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм резервиран към 1.9 BXE за него съм чел мнения че понякога става това http://www.audi-sport.net/xf/threads/bxe-engine.146231/имаше и колеги от форума,който се оплакаха от същия проблем кода на двг беше BXE може да е някакво съвпадение или стечение на обстоятелствата но аз не бих взел кола с този код на двг

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И във фв форума колега се оплакваше от голф 5 bxe на 180 к км, реални с излезнала през блока биела. Може би дефектна партида биели, знам ли.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох сега вече си .... ма..та! http://m.mobile.bg/details/11468437772934279тази изглежда добре.Някой да изригне с мнение.Или някой от Пловдив да я погледне пък ще почерпя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Izolini locked this тема
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.