Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Няколко въпроса, относно закупуване на Супърб 2


Brazer

Recommended Posts

Здравейте,

казвам се Вълчо Тюркеджиев. Отдавна следя Форумът , тъй като винаги съм имал симпатии към Шкода.

Търся си голяма кола и избора ми беше между Супърб 2 и Ауди А6 4F.

Сегашната ми кола също е А6, но в по-старата модификация - C5 1.8T

Следя и участвам в Ауди Форум, но колкото повече чета за проблемите, скъпата и сложна поддръжка, и най-вече масовите кражби на 4ф се отказах от Ауди.

 

Покарах един Супърб 2.0 ТДИ 170 4х4 , ръчна скоростна кутия и съм приятно изненадан от вървежа и разхода на гориво.

Харесал съм две Шкоди в Прага, в Skoda Center Plus и Das Weltauto на под 120000 км с пълна сервизна история и 1 годишна европейска гаранция.

Двигателите и на двете са CBBB. Съществува ли още този проблем с маслената помпа като при по-старите 2.0 ТДИ?

Знам,че при CR проблема с пукането на глави е отстранен.

Вторият ми въпрос е лаишки : Знам,че купето на Ауди е поцинковано с алуминиеви елементи, но как стои въпрос при Супърб с ръждата? Достатъчно надеждно ли е защитено купето?

И последният ми въпрос : Вечната дилема - ръчна скоростна кутия или автоматик ? Знам,че DSG след 2010 е с отстранени детски болести от първите DSG , но все пак достатъчно надеджно ли е при редовна смяна на масло?

При ръчната скоростна кутия - маховик и съединител е около 2000 лв , но пък ти гарантират поне един 100-120 000 км пробег.

Карам в 95% от времето извънградско, така че това също трябва да се отчете като фактор.

 

Благодаря Ви предварително и се надавям скоро да стана и аз част от Шкода семейството.

Поздрви!

Редактирано от Brazer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма алуминиеви елементи по купето. Няма и ръжди. Мотора няма проблемите ,за които си писал. Единственото, което не му харесвам е, че са го направили с 3 ел. клапи- една за гасене, една за егр-а и една която движи клапите на всм. колектор, всяка от които си е цифра при евентуален проблем, а тази на колектора върви с целия колектор и е 700 лв. в ет. Ако караш предимно извънградско ти препоръчвам да е с ръчна кутия, щом караш основно извънградско почти няма да можещ да се възползваш от предимствата на дсг-то. И все пак се насочи към по запазената кола, независимо дали е ръчка или дсг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Раздвижване по темата. Бях харесал два Супърба в Прага. Един в Das WeltAuto, a втори в Skoda Plus.

Вторият беше може би с 95% от всички възможни екстри , но се оказа,че имал тежък удар отпред и ясно си личеше,че не е съвсем оправен.

Първият беше изключително постен откъм екстри, а и искаха 1000 евро за да го регистрират на мое име.

 

Ходих до Еуратек, покарах Супърб 3, направиха приятна оферта и се замислям сериозно дали да не сменя леко концепцията и да скоча на новият Супърб.

Благодаря на skodko за изключително компетентния отговор.

Поздрави!

Мисля,че темата се изчерпи и ако преценят модераторите да я заключат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за скока в новия, много е красив. Комбито е просто великлепно за мен. Каква оферта предложиха?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офертата е за 2.0 ТДИ 150 4х4 , ръчна скоростна кутия.

Иначе намерих един ИЗКЛЮЧИТЕЛНО запазен Супърб 2 2014 година , на гарантирани 47000 километра, L&K изпълнение. Цената е много добра, но питанката тук е дали DSG кутията е правилен избор? Честно да Ви кажа, чета много хора се оплакват от DSG и то, още от съвсем минимални километри. Не знам дали да скачам в дълбокото с тази кола, или да заложа на Супърб 3 и на 5 годишен лизинг...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кое ниво на оборудване е оферфа от ЕТ?

С2 ФЛ с кой мотор е?

Аз лично бих си купил С3, новото си е ново :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С2, с тази конфигурация, е уникален автомобил.

ДСГ е безпроблемно, особенно на толкова километри.

Цената е поне 1/2 от тази на С3 Бизнес, а си с поне 2 /два/ пъти, полезни "екстри".

Аз бих взел С2.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бизнеса е малкочпостем от към екстри, но пък е нов модел и при продажба ще е с по-висока цена.

Но и L&K си заслужава,а след едно посещение при Pepino ще стане приказка.

Труден избор имаш, успех!

Която и да вземеш няма да съжаляваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бизнеса е малкочпостем от към екстри, но пък е нов модел и при продажба ще е с по-висока цена.

 

Цената хубаво че би била по-висока, но загубата на стойност ще е много по-голяма, спрямо това да вземе 2ра ръка L&K на добра цена и да го продаде после.

 

Колега Brazer, на твое място бих взел L&K-то веднага на тия километри щом е и е добра оферта. 

Що нямаше такива оферти, когато аз взимах моята ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.