Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нова Окатавия срещу...


DDimitrov

Recommended Posts

И аз ще се престраша да дам акъл, с малкото си каране на Октавия :

 

1. Щит под двигателя, ако е бензин

2. Минимум Болеро, препоръчвам Кантон, ако си аудиофил

3. Cruise control

4. Xenon завиващ (в нета има много оплаквания от стандартните фарове, ако поне бяха лупи бих ги загледал)

5. Полукожа

 

Уточнение т.5 я нямам,но е добра, Кантон също нямам. И двете бих поръчал, ако имах възможност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • DDimitrov

    14

  • shaft

    7

  • legaltk

    4

  • Thunderbolt

    3

Най-много писали в темата

според мен задължителните екстри са Болеро-то, двузоновия климатроник, круиз-контрол-а (но не активния, за мен е ненужно оскъпяване), защита лоши пътища, Crew Protect Assistant, LED стопове, подово осветление, затъмнени стъкла и хром пакет.

 

в списъка с нещата, с които е гот, но може и без тях попадат: ксенонови фарове (тестовия скаут, който карах не ме впечатли достатъчно за да додам 2к лв.), панорамен покрив, паркинг асистент, подгрев на предното стъкло, подгрев на седалки (ако не е кожа де, тогава това е задлъжително) и безключово палене.

 

колкото до самата кола, това е оптималното решение, ако се гледа фактора цена/качество. по-добро използване на обема надали има в друга кола от този клас, кеф ти багажник, кеф ти много място на задните седалки.

 

след 6 бири надали съм достатъчно прецизен, но поне може да съм дал някаква насока

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

 

Благодаря за горните мнение за екстрите. Днес направихме бърза обиколко в шоурумовете в квартала, като успяхме да разгледаме Октавия, Астра комби, Мерива, Витара. Като общо за всички мога да кажа, че отвъм са превъзходни, но интериорите не толкова. Най-зле беше Меривата, ужасна сглобка, скърцаше още от нова, но е доста практична и евтина 24 000лв Космо пакет. Астрата не беше толкова зле, но не е моята кола. Витарата не мога да повярвам, че са направили толкова ужасен интериор, а и на задните седалки е доста тясно, жена ми едвам седна зад мен. Най-хубава беше Октавията, страхотен външен вид, 14см клиренс, което си е добре за бг. Интериора на мен не ми допадна много, личат си немските жилки, всичко е доста практично и подредено, но тази мода с пияно лака не е за мен. Като цена е около 40 000лв. Все още има да огледаме 5-6 марки ще пиша пак :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега DDimitrov,

 

Защо не обърнеш внимание и на Супърб. Смятам, че би се доближил до аудито и най-вече като пространство. Особено супърб комби си е сериозен "параход".

Имаме дете на два месеца (представям си като порастне) и пространството, което ми предлага супърба, макар да не е комби е незаменимо на задните седалки. Ако правилно разбирам търсиш чисто нова кола, което тук би те отказало, заради цената му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно клиренса днес (за мое голямо нещастие!) се наложи да карам Октавията по кълдаръм с ниска тревичка в средата. Там ме навря човек дето пътува с мен и GPS, близо 1 км. Карах много бавно вероятно с 5 км/ч да я пазя, но усещах, че опира отдолу тревата. Предишната ми имаше 15 см клиренс и не съм имал подобно усещане, нещо не ми се връзва...

 

п.п. виж Корола имат големи намаления, за 35к вземаш топ спецификация + подарък гуми. Само идея.

Редактирано от Guest
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Королата и за 30 да я дават пак е пръчка. Много евтина сглобка. Няма нищо общо с Авенсис ( това пък е най-стерилната кола, която съм карал).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/11469540106654001като нова като я гледам е струвала около 55 - 60 хиляди лева 

Не мога да си обясня защо тази кола няма остатъчна гаранция - явно е била с 2 години и изтекла януари 2016.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

ще купувам Октавия 1.6 ТДИ/110 к.с .DSG пакет Селекшън+ двузонов климатроник цвят сив кварц металик.Комби.

 

Не съм я видял още,но  я има налична.

 

Някой да има наблюдение върху това оборудване?

 

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново колеги,

 

Днес бяха вторите и последни огледи по шоурумите и ми се иска да ви дам рапорт :)

 

Започвам с местата на които не съм бил, защото не мисля, че има подходяща кола в бюджета ми(над 50к има 1-2 подходящи модела, но е твърде скъпо) - Ситрон, Пежо, Нисан, Дачия, Мазда, Great Wall, Subaru, Chevrolet, ако все пак греша поправете ме. 

 

Kia - предположиха ми Киа Сиид комби, никак не беше лоша колата, малко тясна вътре за шофьора, но достатъчно място в багажника и на задните седалки.

 

Toyota - вариатна е само Аурис комби, цените бяха поносими, но както някой колега по-горе каза, интериора е много зле откъм материали, багажника е недостатъчен, а на задните седалки дори е тясно. Погледнах и хибрид варианта, там мястото е още по-зле.

 

Ford - гледахме Б-макс, не е лоша колата, цената е поносима, малко ми е наблъскано всичко по таблото, но предполагам е въпрос на вкус. Начина на отваряне на задните врати е много удобен.

 

Opel -  за него писах в предишния пост, но накратко. Meriva, конкуренция на Б-макс, по-евтина, но много лоша сглобка.

 

Hyundai - гледахме i30, за жалост е малка, иначе ми допадна, нямат комби вариант още, догодина ще дойде. Иначе се качих и в i40, с най-високо ниво на оборудване, мнооого ми хареса, по-удобни седалки нямаше никоя от другите марки, предостатъчно място и комфорт. 

 

VW - там гледахме само байбек Пасати, нямаше много хубави предложение, всички бяха на доста километри.

 

 

Като обобщение в бюджет 25-40к лева избора за нова кола не е много голям и сега разбирам, че неслучайно много хора казват, че Октавията е перфектния компромис между цена/качество. В крайна сметка, ако ще се взима чисто нова кола ще е Октавия.

 

От тук обаче следва въпроса. Октавия срещу байбек автомобил? Като вариантите са Passat. Superb, i40, Mazda 6, Outback:

 

Passat - тези дни намерих един точно какъвто искам, но го изтървах - 44 000км. бензин комби. Ще продължа да следа в обявите.

 

Superb - тази ми хареса http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11460374084011406&slink=ezegus, малко километри, купуван от БГ. Малко ме дразни, че са написали ''Всички екстри за модела'' , като ясно се вижда, че е най-ниското ниво на оборудване.

 

i40 - http://usedcars.motopfohe.bg/mp_auto_details.php?id=5449&make=61&price_to=225000&year_after=1969&year_before=2016, тази много ми допада като опция. Малко километри, поносима цена. Виждам, че няма много екстри, но не ме дразни и е с по-слабия двигател, което също не ми е такъв проблем. За жалост не можахме да я видим и да разберем, защо е с транзитни номера, ще се разбере другата седмица, принципно трябва да е в гаранция, защото от Хюндай дават европейска гаранция 5г.  

 

Outback - принципно ми харесва като концепция. Най близко е до това, която искам да бъде колата - голяма, удобна, сигурна и в случея проходима. Трудно обаче се намират хубави оферти. Следя ги и ако изкочи нещо подходящо ще гледам.

 

Mazda 6 - най-малкия ми фаворт, много малко знам за Мазда, на снимки изглежда достатъчно просторна, но трябва да направя 1-2 огледа преди да си направя някаква преценка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е в този случай виж Суперб-а на колегата Ковърдейл от съседната тема. Аз лично всички тези шоуруми бих ги пропуснал. От 2003 ходя само в Надежда на Хан Кубрат :)

Един познат има проста схема - коли немски,(ако нямаш пари за английска - ягуар,рейндж роувър, ленд роувър и т.н), техника японска (сони,панасоник, тошиба, фуджитсу,митсубиши)и много добре работи :)

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

Видях и съседната тема, в която го хвалят, но цената ми се вижда доста висока за кола на 6г. и 100 000км. , в колкото и добро състояние да е. Ще следя обявата и ако подлежи на коментар ще си помисля.

Редактирано от DDimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

За Хюндаите ти написах мнението. За нова Кия - избегни опцията заради дилъра, по-добре ИНД комерс от тея в Кия. Те са същите собственици и на Субару дилъра.

 

Мазда,ако е нова дилъра отиди на Арсеналски при Петков мисля се казваше. На летището продавачите не ми се коментират. Ако е 6ца на старо аз бих гледал бензин, дизела е на Форд 2.2 може да го проучиш също. Като цяло по-спортни като усещане,но не са за всеки вкус,трябва да си падаш по японска философия и мислене,инак ще си разочарован ;)

 

Outback е много функционален,но в този бюджет ще е на старо.

 

Успех && късмет

 

П.п. за 35-40к гледай нова било то по-базова,почти нова може да ти излезе през носа също както и нов внос. Аз бих гледал Октавия дори по-ниско оборудване и двигател, след това евентуално Корола или най-нисък Авенсис, с натиск може да го свалиш за 40к,но пак е голям компромис с 1.6 атмосферния и базов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки купувач иска да вземе страшно гледана кола, която няма нито една забележка, да е по-нова и да държи цена дълго време, за да може после, когато се продава пак, да не е много голяма загубата... Сега разбирам, какво им е на хората, които продават нещо много хубаво и качествено, защото и аз продадох такова...човекът ми е приятел, покрай колата станахме приятели... Както и да е. Поуката е: кола на 6 години, страхотна, качествена, все още 2010 имаше някакво хубаво качество, гледана и пазена, но за без пари, ако може. :) нищо лично към никого. Просто и за моята кола излезнаха такива коментари, че била стара, скъпа, ала-бала, нов внос или на съвсем нормален човек “обикновен ползвател“ била по-евтина, но дали е по-добра...

 

Успех с каквото и да си вземеш. Само се интересувай и не бързай, защото нещо с бензиновите имало някакви проблеми на някои... Не ги знам кои бяха, не са ми интересни особено...

 

Който, около мен, скочи от дизел на бензин казва, че харчи много, върви много, но на въпроса “дали пак ще купиш бензин“ - “сега, ако трябва да купя - 100% не“. Това са мнения на хора, които са карали дизел (личен или служебен) и купуват бензин (говоря за пасат, голф, пежо, ленд ровър, тойота), “за да видят как е“. Ако караш малко - става.

 

Успех!

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

В никакъв случей не сравнявам нов внос с тази кола. Просто висока цена(за мен) 100 000км., няма гаранция, кожен салон, тези неща ме дърпат като купувач. Сигурен съм, че ще си намери новия собственик скоро защото колата наистина изглежда много добре!

 

shaft - както писах и преди аз от 1.8Т скочих на 2.5TDI и сега пак търся бензин. Карам по максимум 10 000км. на година. Усещането на бензина за мен е многократно по-приятно от дизела без значение коя година сравнявате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shaft - както писах и преди аз от 1.8Т скочих на 2.5TDI и сега пак търся бензин. Карам по максимум 10 000км. на година. Усещането на бензина за мен е многократно по-приятно от дизела без значение коя година сравнявате

Напълно съм съгласен. Ако караш малко километри годишно, няма абсолютно никакъв смисъл от печка. Ако пък караш много, тогава е наложен от рационалното мислене компромис. Дизелът не дава същото удоволствие от карането - казвам го като човек, заменил дизелова кола с бензинова. Колкото ще да е икономичен, просто не е същото. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всеки влак си има пътници.... Бих се въздържал от гръмко звучащи обобщения.. Въпрос на личен избор е.

1.8 Турбо и аз бих показал, да!

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тук обаче следва въпроса. Октавия срещу байбек автомобил? Като вариантите са Passat. Superb, i40, Mazda 6, Outback:

 

Щом си стигнал до тук, значи до края на месеца ще поръчаш Октавията или ще пуснеш тема за възможните екстри и нива на оборудване  :) 

Неминуемо е! Сега търсиш 5 годишна гаранция а след година ще ти се иска да си нямал гаранция и т.н и т.н. През всичко това се минава рано или късно след като веднъж си видял на живо Октавия 3 и имаш възможност да си я позволиш.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бензина е турбо и аз съм съгласен, че е оферта.

 

За продаването на пазена кола в БГ е ад, минах и аз два месеца, кой ли не я гледа, накрая трима след месец обикаляне се върнаха и не се пязариха и за пари, защото видяха пазара и ги достраша. Но е страшна работа - "ама защо я продаваш като е толкова добра, ама да няма нещо скрито, ама..." Ужас и идва и иска 20% отстъпка след като ми е загубил един час от моето време да гледа какво ли не.

 

Аз ти препоръчвам да стесниш малко бройката на марки и модели и да се съсредоточиш в търсенето, инак трудно.

 

Успех отново,

Коли има читави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото аз все още не мога да преценя примерно 1.4TSI vs 1.8TSI дали е толкова осезаема разликата в реални условия, при все че и двата са лимитирани на 250нм , на 1.8 в малко по-широк диапазон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих отговорил че,ако си карал и свикнал преди това с по-мощен автомобил от рода на 200 и нагоре к.с се усеща разликата.Ако слизаш от автомобил от рода на 100 к.с трудно ще я забележиш.Между другото новия 1.8 е 280нм и 180 кс.и перфектно пасва на купето на Октавия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Попрочетох, поогледах се и в крайна сметка сметките са или нова Окатавия или втора ръка Superb, Passat или i40. Регистрирал съм се в мобилето ще почакам да изкочи нещо, ако не ще мина през Еуротек, така или иначе няма да чакам за кола по поръчка ще е нещо на склад. 

 

Благодаря на всички за включването, ще обновявам информацията, ако има нова :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен. Ако караш малко километри годишно, няма абсолютно никакъв смисъл от печка. Ако пък караш много, тогава е наложен от рационалното мислене компромис. Дизелът не дава същото удоволствие от карането - казвам го като човек, заменил дизелова кола с бензинова. Колкото ще да е икономичен, просто не е същото. :)

Като човек каращ последните години основно няколко автомобила,бензинови 115 к.с. ,150 к.с.,170 к.с., 430 к.с. , 500к.с./700Nm/,

хибрид 299кс.и дизели 82 и 90 кс.

немога да кажа категорично ,че едното гориво е по-хубаво от другото ,всяко си има собствен чар и всяко ми харесва по различен начин за да го отхвърля.

Извинявам се за спама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.