Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ксенони питане, основно на дълги - странна осветеност в ляво


Guest

Recommended Posts

Колеги, днес за по-дълго карах на дълги и на междуградски,направо междуселски пътища. Дъжд. Като цяло доволен,но нещо ме зачуди.

 

Първо казвам - серийно монтиран ксенон на Октавия друг път не съм виждал,като се замисля май и на цялата VAG група, да съм карал за по-дълго.

 

Като ги пусна на къси не 'отрязват' като с лупи, ами седят като две автономни точки, т.е. спрямо фар с лупа и обикновена крушка като че ли свети и в ляво доста по изразено от старите ми. На къси да речем не виждам проблем. Малко разкрачен ми идва от предишната,но може да е така.

 

Но на дълги...като има растителност отстрани се виждаше ясно изразен сноп от левия ксенон да осветява горе долу на 30-40 градуса в страни. Концентриран сноп, определено се различаваше. Иначе си завива в завоите,комфортен е,но като се кара направо ... Ей Богу виждам го в ляво. Чудех се дали е функционалност (тези рефлеторчета в средата да не би те да правя отражение?) или е проблем?

 

Погледнах Болерото, фаровете са настроени за дясно движение, помислих,че нещо е обърнато, защото в ляво е осветено доста повече като акцент отколкото дясно извън пътя. Но са за дясно движение. Уж всеки път се калибрират на авто режима.

 

Споделете впечатления и как да го тествам? Струва ми се, че този сноп трябва да е напред, но може да е заради завиването (макар че напред си е напред) да се опитва да осветява и встрани.

 

Кофти,че валеше и бях ядосан на локви,клони,камиони и не можах да снимам едно клипче да покажа. Преди карах магистрално, там не може да се види, тук си бяха тесни пътищата с растителност близо до пътя или направо на пътя..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам наръчник под ръка,но май системата е интелигентна и е усетила, че карам я дъдж и мъгла и се е настроила сама да бие наляво единия. А и карах бавно т.е. може да е комбинация от модове. Не знаех,че мога да изключа AFS като махна 'Auto' и да бие само напред без да завива. Ето и клипче и линкове. Какъв е вашия опит, покрива ли се с тези? Клипчето е много близко до това, което описвам. Може би трябваше първо да търся,но нв мислех,че е толкова интелигентна да си призная [smilie=hunter.gif]

 

http://www.briskoda.net/forums/topic/303488-adaptive-headlights/page-2

 

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=0GfTwMkHpE4

 

http://www.briskoda.net/forums/topic/338457-vrs-headlights/page-2

 

http://www.briskoda.net/forums/topic/297456-xenons-and-main-beam/?fromsearch=1

 

п.п. ей откачих..сън не ме хвана, а бях супер изморен да си призная

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно не разбрах. Не си доволен от това как работи и свети или си изумен от това как работи и свети. Гледам знаеш англаийски, гледаш клипчета и четеш. Разбрал си как работи AFS. Кажи точно от какво не си доволен барем някой те упъти. Иначе с това колко изумителна и умна е системата предполагам всички сме съгласни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз май намерих отговори на въпросите си, но накратко :

 

1. Харесва ми цялостно как работи

2. Не ми харесва на дълги при дъжд решението

3. Мислех снощи,че е счупено нещо и затова постнах, но не ме хвана сън и реших да не чакам някой да ми отговори и седнах да търся.

4. Намерих && споделих :)

 

Поздрави

Редактирано от Guest
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще изляза някоя вечер да тествам. Изглежда странно този сноп така встрани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще изляза някоя вечер да тествам. Изглежда странно този сноп така встрани.

Според прочетеното от мен и видяното на клипа, трябва да е дъждовно, говорим за дълги. Аз лично карах 80-90 вероятно това също има значение за избора на режим. В града има друг, на магистрала трети. Като цяло нещата са ок, но беше странно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо реших да споделя. Днес нарочно по същото време и път - резултатът е,че ксеноните са перфектни.

 

Дъждът и бавната скорост са ги вкарвали в режим да не свети в центъра и макс напред, както предположихме.

 

Потвърджавам, WAD - works as designed.

 

Много съм впечатлен сега като ги разбирам какво правят, всъщност се държат умно и сигурно. Харесват ми толкова,че остават на auto, не на ръчен режим.

 

Скорост, обстановка,дъжд,завой направих си няколко постановки по пътя и евала.

 

Препоръчвам ксеноните на бъдещи питащи колеги по темата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.