Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Начини за надигане на предницата


niker26

Recommended Posts

Здравейте,

От Април съм  с Шкода Октавия 1 -2004та 1.9тди - 131к.с. - комби .

За сега съм много доволен , едниственият проблем е, че предницата е много ниска .

Един приятел с голф 4 комби смени тампоните над предните амортесьори и колата му се вдигна с 4 пръста разстояние .

Някой от вас може ли да ме посъветва как да надигна предницата ? През зимата с коловозите ще е проблем .

Забелязал съм че шкодите 4х4 са по високи .

 

 

Благодаря предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Аз си сложих втулки за повдигане на предницата. Взех си ги от Еуратек, макар че някой си ги правят по поръчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези втулки , къде се слагат и как се водят точно , за да знам за какво да питтам :) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези втулки , къде се слагат и как се водят точно , за да знам за какво да питтам :) ?

Алуминиеви за да не ръждясват,продават се около 21лв/бр.и се слагат между стъблото на амортисьора и където ляга лагера на тампона на амортисьора.

Във форума имаше подробно описание и схема на цялата процедура.

Не е нищо сложно ,успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел с голф 4 комби смени тампоните над предните амортесьори и колата му се вдигна с 4 пръста разстояние .

Временно явление,след като се смачкат ще си стане постарому.

Като повдигнеш предницата разваляш аеродинамиката.Стабилността на автомобила също се променя.

Купи си една метална кора под картера и си свиркай,докато караш смело.

П.П.С всички кори на място разхода на автомобила спадна,не с много,но спадна.

Аз си го обяснявам с подобрена аеродинамика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз го имам същият проблем в сервиза ми казаха да си сменя пружините купих чисто нови монтираха ми ги на колата но за 2 месеца брадясаха за нищо не стават и преди една седмица си ударих картера разбира се и както си му е редът сваляне заваряне монтаж и ново масло общо 110-120лв.

И сега почвам на ново пружини втора ръка  цяла предница за по-сигурно а в една авто морга ми извадиха пружини от пасат 2ка 92-93г по високи са с една намотка по дебели са не много но се забелязва но горния край който ляга на тампона е с по голям диаметър от този на октавията и се чудя да ли ще станат или да взема от октавия за по сигурно ако някой е слагал такива от пасат нека сподели ще е голяма помощ за нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работната харектеристика на амортисьора е пряко свързана с тази на пружината и обратното. Ако двата компонента не са съвместими (нямам предвид монтажа им), 100% ще има негатив в поведението на автомобила. Имай го предвид при избора на пружини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих по-твърди пружини, след като счупих старите и махнах втулките. Сега колата е висока колкото беше с втулките. Пружините ако не се лъжа са 159 lb /inch

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек да се чуди къде и как ги карате тези коли та успявате да счупите нещо по тях...

Аз съм с нови пружини/не оригинал, но пък са за модела/ и втулки и съм супер доволен. Преди това със спортните пружини отпред бях като старо приклекнало бмв и не съм чупил нищо... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ударих картера на бул. Цар Борис III. Проблема, поне при моята О1, не е толкова във височината, колкото в големия ход надолу. Съответно при слизане от бордюр и/или при преминаване през неравност предницата лягаше прекалено много и така успях да ударя картера на булевард (друг е въпроса в какво състояние беше този булвард...)

 

По темата - повдигането на предницата - материали + труд ми излезе 240лв в ЕТ. Предполагам, че могат да се поръчат само втулките и да си ги монтира човек и сам. Аз предпочетох да ми я сършат тази работа вместо да обикалям да търся гаражи, инструменти и т.н. 

 

Иначе съм споделял многократно - след повдигането на предницата колата стана значително по-стабилна в завоя и изчезна предишното презавиване. Като недостатък трябва да се отбележи по-високият разход на мигистралата. При около 130km/h с около 0.5л/100 отгоре, при 150-160 близо с литър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих по-твърди пружини, след като счупих старите и махнах втулките. Сега колата е висока колкото беше с втулките. Пружините ако не се лъжа са 159 lb /inch

 

Аз сложих по-твърди пружини, след като счупих старите и махнах втулките. Сега колата е висока колкото беше с втулките. Пружините ако не се лъжа са 159 lb /inch

преди ден два си вземах едни предни пружини с две зелени и две сини точки надявам се вече да има някакъв ефект за по дълго време но не ги знам колко ib/inch 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата - повдигането на предницата - материали + труд ми излезе 240лв в ЕТ. Предполагам, че могат да се поръчат само втулките и да си ги монтира човек и сам. Аз предпочетох да ми я сършат тази работа вместо да обикалям да търся гаражи, инструменти и т.н.

 

Много ми е интересно какви "материали" са ти сложили за повдигането? Аз се сещам само за въпросните втулки, които са около 40лв комплекта....Ако е само това... то 200лв за труд си е супер добра цена за тази работа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Материалите бяха втулките. Фактурите вече не са в мен, но по спомен не бяха на цена от 40лв. Поне не и оригиналните от ЕТ. И, доколкото си спомням, операцията включваше и реглаж на предница. За мен цената беше добра и резултата добър. За друг тия пари може да са безкрайно много. Така да бъде  :hi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оправих си най накрая предницата вдигна се амортисьорите бяха изтървали а ми казваха че били добре вчера си сложих нови газови 2бр и две пружини втора ръка от колега и нови тампони на макферсона с лагери за сега съм доволен 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте Колеги !

Монтирах втулки за надигане :) сега е ок :) от пред .

Сега имам друг проблем :) предницата е с 1 пръст по-висока от задницата ,

Може ли да ме посъветвате да дали да повдигам и задницата и как :) ?

 

Благодаря предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И отзад втулки,но имай предвид,че сложеш ли големи такива ще трябва да удължиш и стержена на амортесйора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега , а продават ли се или трябва да си ги правя някъде по поръчка :) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами имам чертеж свален от интернет,ако искаш ще ти го пратя.Може и да се продават някаде незнам.Има доста посано по темата в братския форум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и моята Octavia 2 е нисичка.Малко легнал вид има, а и по неравните хубави улички с 2-3 човека закача в средата.Проверих за нови амортисьори, пружини, и подложки за отпред всичко 340лв.Въпросът е има ли смисъл да сменям всичко, след като не мисля че за изпуснали амортисьорите.Има ли други пинизи и препоръки?И ако някой знае цена за металната кора отдолу?

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега turbobiit сподели,ако обичаш с всички ни тези втулки за повдигане на задницата,че и аз съм заинтересован.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги, и моята Octavia 2 е нисичка.Малко легнал вид има, а и по неравните хубави улички с 2-3 човека закача в средата.Проверих за нови амортисьори, пружини, и подложки за отпред всичко 340лв.Въпросът е има ли смисъл да сменям всичко, след като не мисля че за изпуснали амортисьорите.Има ли други пинизи и препоръки?И ако някой знае цена за металната кора отдолу?

 

 

105лв метална кора турска на AS METAL 2мм.дебелина доста прилично направена човек от VW форума ги продава.и монтажа е много елементарен 

аз лично съм доволен

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чертежа ми бе пратен от колега от vw форума,да си  изработя на моята кола.Не съм пробвал още дали ще станат.Радвам се на другата октавия,но като застудее и се чудя какво да върша зимата ,ще се занимая с първата любов.

 

 http://pepino19777.snimka.bg/automobiles/octavia-2.923001.37505240

 

 

 Размерът "30мм" си го променяте според височината която искате да постигнете. Това чудо се монтира под пружината. 

 

Има както казах и цяла тема за повдигане на предница,в която са публикувани чертежи на предни и задни фтулки за повдигане.

 

Ако модераторите разрешат,може да се публикува линк към темата,а също може да се направи ъпдейт на  чертежите втемата на колегата ikonoma в  нашият форум и всеки да ги вижда когато му потрябват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.