Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Вентилатор на парното Шкода Фабия МК 2


gonzalesn

Recommended Posts

Здравейте,

 

Вчера упешно смених реостата на вентилатора на купето и сега всички степени ми работят.

 

За колегите които имат проблем, че вентилатора им работи само на 4-та степен мога да споделя подробно как да го подменят сами.

 

Налице обаче излезе друг проблем със скрибуцане на вентилатора особенно при бавните степени.

 

Някой справял ли се е с подмяна/ремонт/смазване при Фабия МК2, моля споделете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега, сподели повече инфо и ако си снимал/записвал направи един гайд ще е полезно.

На колко време започнаха проблемите? Как би ги описал и т.н?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Вчера упешно смених реостата на вентилатора на купето и сега всички степени ми работят.

 

За колегите които имат проблем, че вентилатора им работи само на 4-та степен мога да споделя подробно как да го подменят сами.

 

Налице обаче излезе друг проблем със скрибуцане на вентилатора особенно при бавните степени.

 

Някой справял ли се е с подмяна/ремонт/смазване при Фабия МК2, моля споделете.

 

 

Шунтираш термопредпазителя , той прекъсва и е валиден за всички съвременни допълнителни резистори . И отново междинните степени са налице.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире, горе долу разбрах къде си се вмъкнал в цитата на колегата. Нещо за скрибуцането?..... Или шунтирането ще го оправи. ;)

 

п.п. Да, горното мнение вече е редактирано от някой мод. което налага редакция и на моето, но няма да го пипам.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Междинните степени ги оправих с смяната на термо съпротивлението.Ползвах следното видео:

 

 

Master of Škoda ме еразбрал правилно...сега степените работят, но самия вентилатор скрибуца дразнещо.

 

Някой дали е имал такъв проблем и ако може да сподели как го е оправил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този "Мастер оф Шкода" сигурно съм аз, но това ми е ранга. И той е зависим от броя мнения, а не от това колко си Майстор по Шкодите.....Иначе съм Георги. Приятно ми е. :)

Доста хора сигурно могат да ти кажат от какво скрибуца, защото е често срещано явление. В случая аз следя темата и ще ти кажа.

Иска смазване на втулките на ротора на ел. мотора на вентилатора на парното. Но как се стига до там, не знам.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето няколко линка който намерих:

https://www.drive2.ru/l/1885622

https://www.drive2.ru/l/9249100/

https://www.drive2.ru/l/4792140





 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,

 

Страхотни упътвания, дори в този сайт са споделили и по мързелив метод

 

https://www.drive2.ru/l/2564349

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Колеги при свирукането от вентилатора постоянно ли е или след време изчезва? Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при свирукането от вентилатора постоянно ли е или след време изчезва? Поздрави!

Не изчезва Мони , иска си сваляне , разглабяне , почистване на вала на моторчето с много ситна шкурка и при двете втулки и смазване с

масло. Горната втулка  при турбината на моторчето задължително е тръгнала на елипса с размера и хлабината си по отношение на вала.

 

Ако се ползува грес - само графитна , молибденова , медна и/или със силно синтетична съставка и задължително високотемпературна.

Евтините минералки запичат , уплъняват микроповърхнините  , намаляват площа на триене....и утежняват много лагеруването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не изчезва Мони , иска си сваляне , разглабяне , почистване на вала на моторчето с много ситна шкурка и при двете втулки и смазване с

масло. Горната втулка  при турбината на моторчето задължително е тръгнала на елипса с размера и хлабината си по отношение на вала.

 

Ако се ползува грес - само графитна , молибденова , медна и/или със силно синтетична съставка и задължително високотемпературна.

Евтините минералки запичат , уплъняват микроповърхнините  , намаляват площа на триене....и утежняват много лагеруването.

Мерси за информацията ще я имам в предвид. Питам понеже при мен сутрин като е студено паля, пускам 1ва степен да повърти малко(свирука), пускам 2ра след това(свирука), но след известно време изчезва "музиката". Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е първия етап. След време, а може би и скоро, свиренето ще го има постоянно. Дори и на сегашния етап имаш тормоз при/върху мотора. Като се стопли сваляй, почисвай и смазвай. Съвета за избор на смазка, посочен от fulcrum, е 100% верен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е първия етап. След време, а може би и скоро, свиренето ще го има постоянно. Дори и на сегашния етап имаш тормоз при/върху мотора. Като се стопли сваляй, почисвай и смазвай. Съвета за избор на смазка, посочен от fulcrum, е 100% верен.

Ясно, слагам го в "to do" листа. И ужас, като си помисля разглобявено какво ще представлява... :D

Взел съм си медна грес (спрей) за главините на джантите, предполагам ще свърши работа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Здравеите,при мен спря тотално,вентилатора де,никакви степени неработят.Една вечер се качих,тръгнах,пуснах парното на 4 степен и дотам.Гледах бушони,замерих идва ли ток до вентилатора,неидва.Какво може да е.Колата е октавия2 феис лифт 2012г. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не идва ток измери бушона , писал съм ти в другата тема . Не ги гледай , а измери ! :)

Ако колата е с климатик - № 40  - 40А , ако е с климатроник № 22   - 40А .

 

Редактирано от димон
пс
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.