Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

DSG-Error work shop


Mitko_Skoda

Recommended Posts

Здравейте колеги. На таблото започна да ми се появява една грешка и да изчезва. В началото се появяваше толкова бързо и изчезваше, че чак не можех да прочета каква е. Ето грешката: Error:Work shop. Leave the the vehicle only when the selector lever is on position P. Когато се отвори през сервизен компютър грешката пише нещо от рода на при натискане на спирачката не отделя. Колата е Octavia 2.0 TDI, DSG модел 2014г. на 45 000 мили-72 000км. Движи се и сменя скоростите перфектно на всякакъв режим. Но отвреме навреме когато съм на място и съм натиснал спирачката държи 1000 оборота. Като пусна спирачката продължава да ги държи и ако съм стоял така 2-3 мин. примерно с пусната спирачка на място на ръчна само, като изляза навън мирише на съединител, феродо или нещо такова. Отпуска си оборотите сама след 5-10 мин. Грешката на таблото се появява само когато колата се движи, но никога на място. Появява се и изчезва отново и отново.  Ще бъда благодарен на всеки който изкаже компетентно мнение по въпроса. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стоял така 2-3 мин. примерно с пусната спирачка на място на ръчна само, като изляза навън мирише на съединител, феродо или нещо такова. 

 

Не разбрах,лоста на позиция P ли е като пуснеш крачната и опънеш ръчната,или при D си опъваш само ръчната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах,лоста на позиция P ли е като пуснеш крачната и опънеш ръчната,или при D си опъваш само ръчната?

Като стоя на място с опъната ръчна при работещ двигател обикновенно държа лоста на позиция N, но съм го държал понякога и на позиция P, не знам ако има значение това. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не се коси. Миризмата идва от регенерацията на DPF филтъра и за това оборотите ти се покачват, защото се включва регенерацията. Другият път пробвай да загасиш двигателя и съм сигурен, че и ще чуваш перката която работи докато не приключи работата с DPF. Докато регенерира мирише на изгоряла гума.

 

За грешката дочетох и предполагам, че може някоя врата да не е затворена плътно и ако на моменти се отваря да е хваща и за това да ти изписва да напускаш колата само когато е на паркинг.

Редактирано от yanko78
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не се коси. Миризмата идва от регенерацията на DPF филтъра и за това оборотите ти се покачват, защото се включва регенерацията. Другият път пробвай да загасиш двигателя и съм сигурен, че и ще чуваш перката която работи докато не приключи работата с DPF. Докато регенерира мирише на изгоряла гума.

 

За грешката дочетох и предполагам, че може някоя врата да не е затворена плътно и ако на моменти се отваря да е хваща и за това да ти изписва да напускаш колата само когато е на паркинг.

Много благодаря за отговора. Сега съм по спокоен да не се кося в сервиза:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

При мен също го прави този номер. Обикновено, когато тръгна или в движение. Всички врати са затворени и си решава да си пищи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също го прави този номер. Обикновено, когато тръгна или в движение. Всички врати са затворени и си решава да си пищи

Много е неприятно. Прави го когато си поиска и е супер изнервящо. Започнах да се ровя за повече инфо и се оказа, че проблемът е масов, особенно при VW. Оказва се,че за тази грешка няма код и когато отидеш при дилъра тъй като не го прави постоянно и не можеш да им го покажеш, а и те не могат да го извадят, заради липсващият код и просто те отпращат. На едно място обаче прочетох, че проблемът е свързан със gear stick position sensor, в което има наистина голяма логика. Вие какво мислите??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 3 месеци по-късно...

Колеги, проблемът вече е решен. Отидох направо в Skoda и им обясних за какво става въпрос. И тъй като изчетох доста в интернет за проблема не им дадох шанс там да ми се обесняват, ами направо им показах видео клип който бях направил с доста зор поради факта, че за да снимаш трябва и да караш едновременно иначе няма как да се появи грешката тъй, като веднага изчезва и после пак и пак и т.н. Напомних също, че колата е гаранционна и този ремонт се покрива от гаранцията с което те бяха напълно съгласни. Получих обаждане след около час и половина с идиотското обяснение, че проблемът идва от грешка в ел. системата и дали съм сменял крушки скоро. Аз наистина бях сменял скоро за стоповете отзад, но попитах това какво общо има със скоростната кутия и клипът който им показах. Казаха ми, че ако сменят всички крушки грешката нямало повече да се появява. Но трябвало да бъдат крушки оригинални и, че това не покрива гаранцията. Казах им да сменят всичко, но когато си взема автомобила не искам да виждам повече тази грешка. След около два часа ми се обадиха да ми кажат, че след смяната на крушките проблемът не е бил отстранен, но те вече са установили истинската причина. Цитирам дословно- GEAR LEVER POSITION UNIT и че това се покрива от гаранцията. Сега вече бях спокоен. Това звучеше доста по логично. Отремонтираха го за около час и половина и сега колата няма никакъв проблем. Надявам се инфото по този проблем да е полезно за всички вас и благодаря на всички които се включиха по темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, проблемът вече е решен. Отидох направо в Skoda и им обясних за какво става въпрос. И тъй като изчетох доста в интернет за проблема не им дадох шанс там да ми се обесняват, ами направо им показах видео клип който бях направил с доста зор поради факта, че за да снимаш трябва и да караш едновременно иначе няма как да се появи грешката тъй, като веднага изчезва и после пак и пак и т.н. Напомних също, че колата е гаранционна и този ремонт се покрива от гаранцията с което те бяха напълно съгласни. Получих обаждане след около час и половина с идиотското обяснение, че проблемът идва от грешка в ел. системата и дали съм сменял крушки скоро. Аз наистина бях сменял скоро за стоповете отзад, но попитах това какво общо има със скоростната кутия и клипът който им показах. Казаха ми, че ако сменят всички крушки грешката нямало повече да се появява. Но трябвало да бъдат крушки оригинални и, че това не покрива гаранцията. Казах им да сменят всичко, но когато си взема автомобила не искам да виждам повече тази грешка. След около два часа ми се обадиха да ми кажат, че след смяната на крушките проблемът не е бил отстранен, но те вече са установили истинската причина. Цитирам дословно- GEAR LEVER POSITION UNIT и че това се покрива от гаранцията. Сега вече бях спокоен. Това звучеше доста по логично. Отремонтираха го за около час и половина и сега колата няма никакъв проблем. Надявам се инфото по този проблем да е полезно за всички вас и благодаря на всички които се включиха по темата.

 

Митко благодаря за актуалната информация по тази повреда.

А дали имаш данни каква е цената на повреденото устройство? В смисъл ако беше извън гаранция какви пари щеше да платиш?

 

В Турския форум на Шкода има най малко 10 собственници на Шкода които се оплакват от тази повреда.

На петима от тях са им поправили автомобилите като са се възползвали от гаранцията а пък другите останали са извън гаранционно и сервиза им изкарал сметка около 1000 Американски долара и са заявили че ще се сменя мекатроника на скоростната кутия. А на един от собственниците са му изкарали същата сума за подмяна на позиционер на скоростния лост. Следя темата със страх дали някой ден и аз ще получа тази повреда.

Редактирано от Levcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко благодаря за актуалната информация по тази повреда.

А дали имаш данни каква е цената на повреденото устройство? В смисъл ако беше извън гаранция какви пари щеше да платиш?

 

В Турския форум на Шкода има най малко 10 собственници на Шкода които се оплакват от тази повреда.

На петима от тях са им поправили автомобилите като са се възползвали от гаранцията а пък другите останали са извън гаранционно и сервиза им изкарал сметка около 1000 Американски долара и са заявили че ще се сменя мекатроника на скоростната кутия. А на един от собственниците са му изкарали същата сума за подмяна на позиционер на скоростния лост. Следя темата със страх дали някой ден и аз ще получа тази повреда.

Нямам идея за цената. На фактурата пише £0,00

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.