Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Обороти при студено време


Habits

Recommended Posts

Здравейте,

 

Прави ми впечатление следното - в тези стабилни студове рано сутрин, Фабията ми поддържа малко по-високи обороти, когато не е на скорост.

При по-благоприятни атмосферни условия, оборотите са около 750-800 оборота ( от това, което мога да видя на оборотомера). Сега, при -17 градуса, колата поддържа около 900-950 оборота, дори когато двигателят вече е достигнал оптималната си работна температура.

При вас как е и дали това е нормално?

Забравих да спомена, че двигателят е бензин 1.2 TSI.
 

Редактирано от Habits
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, 

 

при мен също е така и смятам че е нормално. Сигурно софтуерно така са настроени.

 

Прави ми впечатление, че когато въздушният поток е насочен към предното стъкло и се включи режим "изсушаване на въздуха", оборотите се вдигат още малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така 1000 или даже малко отгоре докато позагрее. Знам че това го правят за да позагрее по-бързо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моита освен , че държи високи обороти докато не загрее , ами като се заиграя с климатроника също вдига оборотите ... примерно е влязла в режим и в момента , в който и задам по-висока вътрешна температура или да го включа на HI и кове оборотите на 1000 об/мин , с тази разлика , че на HI докато не почне да топи пластмасите не ги сваля въобще ... умна работа :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, че се включихте. Явно оборотите са съобразени с температурата, тъй като днес следобяд, когато беше над нулата навън, оборотите отново си слязоха до 800-850.

Като споменахте парното, искам да ви попитам нещо и за него. Когато взех колата, човекът, когото ми обясни функционалностите на автомобила, ме посъветва да държа парното/климатроника на AUTO. То само щяло да си преценява кога има нужда да се пуска компресора на климатика и кога не. Само че на мен нещо това AUTO не ми допада, защото през повечето време парното духа на макс и ме дразни.

Вие това AUTO ползвате ли го и изобщо какво ви е мнението за съвета на човека?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично от всички функции на климатроника ползвам само тази за размразяване/сушене на челното стъкло , през другото време е или на 24 или на 22 градуса в зависимост от външната температура и вентилатор на втора или трета степен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз винаги карам с вентилатор на ауто и изключено АС, защото почти никога не карам с отворен прозорец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.