Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

смяна на агренажна верига


Valetvitor

Recommended Posts

Здравейте, карам 1.8 TSI, която е на 170 000км. Според вас нормално ли е да направя профилактична смяна на ангренажната верига? Знам, че трябва да се сменя, когато се чуе тропане, но не мисля да чакам до този момент. В Еуратек ми казаха, че имало още някаква верига, която е по-малка като размер от ангренажната, но така и така се отварял двигателя можело да се смени и тя. Моля за мнение. Благодаря. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то си е ангренажен комплект. Имаш 3 вериги- ангренажна, на балансиращите валове и на маслената помпа и като се отвори трябва да се сменят всичките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е на същите километри със същия двигател. Един майстор ми каза, че това се прави след 200 -210 х. км. Но яз не сам специалист!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така колкото изкара, бе Тоше. Все едно да го кажеш за ангренажен ремък.

Трябва да се знае пробег. Или, като почне да издава разни шумове веригата да се сменя. Но, това всеки човек не може да го усети.

Като се скъса ко праим тогава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, не съм го мислил това аз. Точно обратното е, ремъците си имат зададен живот от завода. За веригите нищо не казват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз исках да чуя твоя коментар. Какво мислиш по въпроса и ТИ кога ще смениш верига!

От завода разбрах какво им е зададено. Монтират безсмъртни вериги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Аз мисля, че като имаш съмнения за такъв проблем ще отидеш в сервиз, където си разбират от работата да проверят наложителна ли е смяната. Обаче, за да се направи това както го дават в елза пак отива половин ден труд. Отделно и долния ангренажен капак е ламаринен и почти винаги се криви при демонтажа и е най-добре да се смени с нов, който се монтира задължително със специален силикон за гарнитури, оригинален на VAG. И като докараш колата на белези се гледа обтегача колко е изкочил-над 4 зъба на оригиналния или над 6 на модифицирания, значи че е за смяна. А, за да се скъса веригата трябва така да е тракал мотора, че глух да си ще се стреснеш и ще отидеш в сервиза да питаш кво става.  Аз като цяло няма да направя грешката да си купя кола с този мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, значи има начини да се разбере дали е за смяна. Мерси и дано сме били полезни на колегите с такъв мотор.

 

п.п. Честит рожден ден! Жив и здрав да си, Тоше :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. За сега нищо не трака. Не знам защо не го харесвате този мотор. От година я карам колата и всеки ден и се радвам :) Поздрави на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.