Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Подгравящ блок за двигател


Habits

Recommended Posts

Здравейте,

Четох, че в северните страни, като Швеция и Норвегия, колите се продават с фабрично монтиран подгряващ блок за двигателя.
Изглежда тази джаджа е изключително полезна при палене в големите студове.

Има ли някой идея това може ли да се монтира допълнително и колко би струвало това?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Сложи един пусков подгревател от ЗиЛ 131. Подгрява маслото и....забележи!....и АНТифриза. Като стартираш двигателя веднага си на 80градуса и имаш парно. Използва се в Сибир при - 45гр.С

Гарантира лесно палене, щадене на стартера, по-дълъг живот на акумулатора и комфорт за шофьора....и спътниците му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Сложи един пусков подгревател от ЗиЛ 131. Подгрява маслото и....забележи!....и АНТифриза. Като стартираш двигателя веднага си на 80градуса и имаш парно. Използва се в Сибир при - 45гр.С

Гарантира лесно палене, щадене на стартера, по-дълъг живот на акумулатора и комфорт за шофьора....и спътниците му.

Жоро , то хубаво , ама къде да забие човека още един 100 Амперов акумулатор . Мощността на този автономен подгрвател е 800 Вата.

 

Сега по същество - в скандинавските страни се използува способ за подгряване на маслото в картера на двигателя , но при станционарни условия от електрическата мрежа н.н на 220 Волта.

Реотана /нагревателя е от тръбен тип и е монтиран технологично и фабрично в долната част на картера .Цели серии от различни марки за скандинавския пазар се изпълняват така . На МПС - то има и розетка за 220 волтов кабел.

 

Мощността на такъв подгревател е колкото духалка 1000 - 1500 - 2000 Вата . С достатъчно умения може да стане и в гаражни условия

само да се открие подходящ нагревател от закрит тръбен тип като за фурна

 

И да се намуши в картера на МПС- то , като се внимава много за електрическата изолация и за извеждане на захранващата розетка.

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро , то хубаво , ама къде да забие човека още един 100 Амперов акумулатор ....

 

В багажника!

Безсмислено е при нашите условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То като гледам и в България ще трябва да започнат да го налагат. Преди малко се прибрах. Прозорците на колата замръзнаха в движение... - 18 С...

Ако се предлага монтаж на такъв реотан, направо бих си сложил, стига да не трябва да се преправят сума ти неща.

Сутрин, когато е под - 15 С направо ми се свива сърцето като трябва да паля колата. Каквото и масло да се ползва, тия температури хич не се отразяват добре на двигателите според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлага се Webasto. Негови са и тези за оем вграждане, като се използва не електрически, а на гориво. По спомен от 2к чисто нов.... Чат пат изпада някой втора трета ръка.

И силно се съмнявам, че е серийно. Но със сигурност тези за севера, имат електрически радиатор на парното, които работи когато се вдигнат оборотите, някъде от първите секунди след стартиране, докато колата загрее. Но той загрява само въздуха към купето. Един такъв за О2 се продава във форума.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Сутрин, когато е под - 15 С направо ми се свива сърцето като трябва да паля колата. Каквото и масло да се ползва, тия температури хич не се отразяват добре на двигателите според мен.

 

Не се притеснявай. Всички палим, като теб. Колите са железни. Нищо им няма. Всичко се смазва.

То това е временно. 1-2 седмици в годината. Февруари го дават по-топъл.

За стъклата - виж обдухването от парното. Не на всички им замръзват стъклата. И в Пв. днес сутринта беше -18

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлага се Webasto. Негови са и тези за оем вграждане, като се използва не електрически, а на гориво. По спомен от 2к чисто нов.... Чат пат изпада някой втора трета ръка.

И силно се съмнявам, че е серийно. Но със сигурност тези за севера, имат електрически радиатор на парното, които работи когато се вдигнат оборотите, някъде от първите секунди след стартиране, докато колата загрее. Но той загрява само въздуха към купето. Един такъв за О2 се продава във форума.

Шкода предлага автономно отопление за Октавия и Супърб. За Фабия го няма за съжаление. Към него има дистанционно с обхват до няколкостотин метра. Работи с гориво от резервоара и освен маслото и антифриза, загрява и въздуха в купето. Съответно разскрежава стъклата и стопява снега върху колата ако е малко. Зимата е много яко, когато е -15, а в колата е топло и можеш да влезеш без зимно яке и без да чистиш стъклата. Струва около 1 500 лева и си заслужава парите отвсякъде. Много хора не знаят как работи всъщност и затова не го поръчват. Лятото също може да се ползва като пуска само вентилатора и проветрява купето. По-скъпите дистанционни управления може да се командват и от смартфон, но Шкода предлага само базовото дистанционно, което ина1е си върши перфектна работа. Има и обратен контрол дали отоплението се е включило. Ако няма достатъчно гориво или ток в акумулатора, няма да се включи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро , то хубаво , ама къде да забие човека още един 100 Амперов акумулатор . Мощността на този автономен подгрвател е 800 Вата.

 

На О2/Г5 не бяха ли по 1000W?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бат Стефчо, този подгревател на ЗИЛа е една бензинова печка, която се пали с реотанова свещ. Тази свещ работи само няколко секунди и тя е най-големия консуматор.  След това консумацията е само от един ел вентилатор. Не знам кое е 800Вата, ама не ми се рови да търся сега данни. А и изобщо. И няма смисъл и т.н. Нищо сериозно няма в този мой пост, освен, че в Сибир е мн. студено и в подтекста - че такава гимнастика с отоплители не е нужна.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Шкода предлага автономно отопление за Октавия и Супърб. За Фабия го няма за съжаление. Към него има дистанционно с обхват до няколкостотин метра. Работи с гориво от резервоара и освен маслото и антифриза, загрява и въздуха в купето. Съответно разскрежава стъклата и стопява снега върху колата ако е малко. Зимата е много яко, когато е -15, а в колата е топло и можеш да влезеш без зимно яке и без да чистиш стъклата. Струва около 1 500 лева и си заслужава парите отвсякъде. Много хора не знаят как работи всъщност и затова не го поръчват. Лятото също може да се ползва като пуска само вентилатора и проветрява купето. По-скъпите дистанционни управления може да се командват и от смартфон, но Шкода предлага само базовото дистанционно, което ина1е си върши перфектна работа. Има и обратен контрол дали отоплението се е включило. Ако няма достатъчно гориво или ток в акумулатора, няма да се включи.

 

 

Така е, имам такова в Съби, кефа е голям. Но - не се включва, ако горивото в резервоара е под 60 % от капацитета на съъщия. Иначе, освен дистанционното включване, може да се програмира - за 5 работни дни, уикенд, също и часово, както и времето на работа. Абе, с две думи - кеф, срещу 1.2 литра гориво, на час.

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бат Стефчо, този подгревател на ЗИЛа е една бензинова печка, която се пали с реотанова свещ. Тази свещ работи само няколко секунди и тя е най-големия консуматор.  След това консумацията е само от един ел вентилатор. Не знам кое е 800Вата, ама не ми се рови да търся сега данни. А и изобщо. И няма смисъл и т.н. Нищо сериозно няма в този мой пост, освен, че в Сибир е мн. студено и в подтекста - че такава гимнастика с отоплители не е нужна.

Жоро , като спомена за електрофакелния подгревател в този пост..... е това е  съвсем друга бира . И не е 800 Вата а само 100. Както и да е , стига с тез груби , лакоми 

и много ефикасни казармени технологии.

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро , като спомена за електрофакелния подгревател в този пост..... е това е  съвсем друга бира . И не е 800 Вата а само 100.

 

Кире, ми аз за него говоря още от първия ми пост в темата.

 

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това Webasto изглежда много яко. Ще се поинтересувам от цена, разход на гориво и монтаж. Принципно в България наистина не се налага кой знае колко да се ползва такава джаджа, но ако ми е по джоба и ако не изисква някакви кой знае какви интервенции под капака, защо не...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ще си причиняваш излишни главоболия? TSI-то загрява срамно бързо, обслужвай си го редовно и ще е песен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.