Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ядове с ЛевИнс - не изплащат щета


Recommended Posts

Колеги бера ядове със ЗК "ЛевИнс". На 17 Януари ме удариха - виновният е застрахован при тях. Щетата беше призната ( с двустранен протокол по ГО), пуснаха ме да си оправям колата и оттогава.....НИЩО.
Звънях им на 10 Февруари, за да питам какво става (дадох им около месец, на база предишен опит) - едно момченце ми обясни, че щетата е предадена в счетоводство и ДО две седмици след датата на постъпване (09.02.) ще получа превод. До 24.02. нямаше такъв. На последващото ми обаждане ми обясниха, че имат забавяне, поради натрупани щети и ДО няколко дни всичко ще е приключено.
На днешна дата 08.03. резултатът е все още нулев. Днес отново звънях и някакво момиченце започна да ми обяснява, че трябва да почакам ТРИ МЕСЕЦА?! След като й казах, че съм говорил с нейни колеги и те са ми дали срок от две седмици, тя ми заяви да се обадя на тоя с който съм говорил (за уточнение, звъня на националният им номер и говоря с който оператор вдигне).

Та какво да ги правя? Дайте съвет.
очват да ми се въртят идеи за КЗП, но незнам дали те се занимават с подобни проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЛевИнс са популярни лайнари. Четиринадесет дневния срок не ти го е дал нейн колега, а ти го дава Застрахователеният Кодекс. Ако си решил да ги "плющиш" нещо (което силно подкрепям), КЗП не са твоите хора. Комисията за финансов надзор са. Има предостатъчно адвокати, които практикуват застрахователно и всичко свързано с ПТП.

Сигурен ли си, че на адреса ти по Л.К. не са изпращани искания от тяхна страна? По принцип имат право да изискват някои документи и допълнителни обяснения. В такъв случай до като не ги представиш, 14те дни не текат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо в пощата, нищо не са ми искали повече, а и ми казаха че щетата е в счетоводството - т.е. вече е одобрена за изплащане.
Значи КФН.....супер - май тея дни ще ги подкарам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаммм, леко еб@нко е...и не само с тях. Същия случай - средата на август някъде, един успя да ме "забърше" след като мина на ярко червено. Писахме, на оглед ходихме (свестен човек излезе) и уж всичко ОК... Превода си получих на 13.01.2017 Смятай от, примерно, 15-20.08.2016... Аз броя 5 месеца... Не си бях в Бг и за т'ва не съм им звънял и ходил да се разправям просто. Тъпня!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същите ядове ги имах и от Бул Инс. Миналата година един се спря във мен понеже НЕ ме видял. интересното е че по закона за затраховане (говоря по спомени..) срокът е 14 дни, а по всички документи на Бул Инс пише:"срок на изплащане 3 месеца", замо че на мен ми ги изплатиха на 5-ят месец....за сума въобще няма да говоря....ако бях тръгнал да си пазарувам от Еуратек сумата щеше да бъде: задна броня подготвена за боя 400 лева, задна греда 400 лева, изпъване на купе-дори не посмях да питам, боя на бронята мисля беше 200 лева. Направените от мен разходи за втора ръка части, боя и други неща-700 лева, изплатена сума от Бул Инс след 5 месеца чакане- 250 лева....

бях побеснял и мислех и аз да се обърна към КФН, първо заради чакането за изплащане, после заради изплатената сума, но други неща ме отплеснаха и им се размина....

И аз се обаждах ежеседмично и всеки път "щетата е в счетоводството...."

Пожелавам ти успех и дано да ти изплатят както трябва щетата.

П.П. убедих се че всички застрахователни фирми са един дол л@%на....макар че вчера ме убеждаваха че Армеец е добър .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за остатъка от сумата що не осъди виновния. Имаш всички основания, даже можеше да си поискаш едни 1000 лева пропуснати ползи за времето през което си бил без кола и тн.

Другият път да си прави сметка дали ще се застрахова на евтинко при измекяри като БулИнс (или ЛевИнс, те са същата бира).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за остатъка от сумата що не осъди виновния. Имаш всички основания, даже можеше да си поискаш едни 1000 лева пропуснати ползи за времето през което си бил без кола и тн.

Другият път да си прави сметка дали ще се застрахова на евтинко при измекяри като БулИнс (или ЛевИнс, те са същата бира).

 

Аз това не бих го направил. На всеки може да му се случи да не види и да се "чукне"... и точно, когато ти е най-трудният период, представи си да те съди някой заради глупавата ламаринка... нЕма да е яко изобщо :) Затова се правят тия скапани застраховки тип "законен рекет"... Та... аз ако събирам колко съм платил за застраховки и понякога не съм ги ползвал реално - сигурно за една цяла кола от магазина ще се съберат съвсем спокойно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледаш само от едната страна ... а този който го ударят, невинен, винаги ли има в излишък време и пари да си покрие сам ремонтите?

В този случай трябва да има вариант да си възстановиш колата до първоначалния вид, дали ще съдиш виновния или застрахователя му, все тая.

Не знам, някой с практика по въпроса може да каже, дали ако се осъди виновния, в крайна сметка пак няма да се пренасочи към застрахователя, защото в крайна сметка за какво е тази застраховка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпратих оплакване до КФН - пуснах го вчера в 18:20 (в извънработно време), днес в 11:00 вече беше регистрирано и имах входящ номер. Па да видим как ще се развият нещата.
Освен всичко днес чух, и че КФН подкарват всички застрахователни компании, заради многобройни нарушения - т.е. НЕКА ИМ Е ГАДНО НА КО******ТА 
За информация:
Деловодството на КФН работи от 9:00 до 18:00 без обедна почивка. Ако желаете можете да се разходите до там и да подадете жалба на ръка, но трябва да е предварително подготвена. Другият вариант, който аз ползвах е имейл на delovodstvo@fsc.bg.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледаш само от едната страна ... а този който го ударят, невинен, винаги ли има в излишък време и пари да си покрие сам ремонтите?

В този случай трябва да има вариант да си възстановиш колата до първоначалния вид, дали ще съдиш виновния или застрахователя му, все тая.

Не знам, някой с практика по въпроса може да каже, дали ако се осъди виновния, в крайна сметка пак няма да се пренасочи към застрахователя, защото в крайна сметка за какво е тази застраховка?

 

Съгласен съм, и все пак застрахователя е виновен в случая и не бих съдил никого другиго освен него на 100%! Точно затова ги има тия мармоти, събиращи не малко парички, иначе някое наркоманче съвсем случайно ще го "пратят" при "твоята кола" ;) Затова се застраховаш, за да не съдиш никого :) В нормалните държави се снима с телефона, праща се по мейла/качва се в сайт на застрахователя и до няколко дни се плаща и се забравя, а с този с когото си се чукнал пиеш бира петък вечер ;) а не се съдиш...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М/у другото ми е интересно на каква база определят застрахователите обезщетението?

Преди няколко години една Зафира ми смачка Фелицията - задна броня (ремонт, боя), десен стоп (тотал), маска под бронята (възстановяване, боя), парчето м/у бронята и стопа (възстановяване, боя) - и Бул Инс ми изплатиха крупната сума от 202 лв.
Преди две седмици един гъзар с X5 ме удари с Еспас-а - предна броня (ремонт, боя мат), ляв калник (боя) и Дженерали ми изплатиха 208 лв. (и то ТРИ ДНИ след завеждане на щетата).
Еспасът е 96г., Шкодата беше '97г. - т.е. по-нова и с много повече щети........ 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прав си Шафте, затова са застрахователите. Моята идея е те да си платят, разбира се. Но с нашата особена съдебна система, не съм сигурен дали може направо тях да съдиш или трябва делото да "мине" през виновния ... ако не си в доверен сервиз, застрахователя винаги ще те цака.

 

Има сериозни застрахователни компании, както има и несериозни. И понеже е лесно да се застраховаш при най-големия измекяр, щото е най-изгодно и тази затраховка в крайна сметка "не е за теб", ти имаш ГО, какво те интересува те какво правят. Затова трябва по някакъв начин да се вмени отговорност на лицето, което се застрахова, да подхожда и то малко по-сериозно. Дори виновния да не извади пари от собствения си джоб, като се разходят 2-3 пъти по съдилища, другия път ще избере по-читав застраховател. Разликите в цените на ГО-то са нищожни. Това ми е идеята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледаш само от едната страна ... а този който го ударят, невинен, винаги ли има в излишък време и пари да си покрие сам ремонтите?

В този случай трябва да има вариант да си възстановиш колата до първоначалния вид, дали ще съдиш виновния или застрахователя му, все тая.

 

Абсолютно съм съгласен. Миналата година един разносвач на Хепи ми отне предимството и ми трябваше 1 месец ходене по мъките за да си подкарам отново колата. На минус около 300 лв съм като сума - платиха ми около 500 лв, а дадох около 800 лв за да придобие колата горе-долу вида преди случката (добре, че имах Каско и минах по него та плащането стана бързо и един добър приятел ми намери частите с добра отстъпка). Благодарен съм, че по някаква случайност детето ми не беше в колата точно този ден по това време. Издразни ме простотията на виновния - "ти нали имаш Каско" ми разправя и "аз така си карам по принцип, че ме гонят шефовете ако закъснея с доставките" ... Ходих на първи оглед, после имаше втори оглед, после търсене на части, чакане на доставка и т.н. и това точно преди летните отпуски.

 

Не ми се говори и за отношението на полицаите, които нарочно извиках и чакането, което изчаках за да дойдат и да съставят акт на нарушителя, и питането от тяхна страна - "Сигурен ли си, че искаш сега да му пишем акт на човека?" и "На колата ти нищо и няма" ... :fool:

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпратих оплакване до КФН - пуснах го вчера в 18:20 (в извънработно време), днес в 11:00 вече беше регистрирано и имах входящ номер. Па да видим как ще се развият нещата.

Освен всичко днес чух, и че КФН подкарват всички застрахователни компании, заради многобройни нарушения - т.е. НЕКА ИМ Е ГАДНО НА КО******ТА 

За информация:

Деловодството на КФН работи от 9:00 до 18:00 без обедна почивка. Ако желаете можете да се разходите до там и да подадете жалба на ръка, но трябва да е предварително подготвена. Другият вариант, който аз ползвах е имейл на delovodstvo@fsc.bg.

 

Чавдаре, това е правилния начин, потвърждавам. 

Аз от 20 год. работя с КФН. По принуда, разбира се ......

Ще си спестя останалите коментари.

Лично аз бих посетил застрахователя и бих провел един разговор или бих му написал едно писмо, в което преди това да спомена между другото КФН.

От друга страна ...... знам, че ти имаш много работа и нямаш време за разходки, така че правилно си постъпил според мен.

:hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чавдаре, това е правилния начин, потвърждавам. 

Аз от 20 год. работя с КФН. По принуда, разбира се ......

Ще си спестя останалите коментари.

Лично аз бих посетил застрахователя и бих провел един разговор или бих му написал едно писмо, в което преди това да спомена между другото КФН.

От друга страна ...... знам, че ти имаш много работа и нямаш време за разходки, така че правилно си постъпил според мен.

:hello:

 

Много меко подхождаш колега. Трябва директно плющене! Бастуните разчитат на това, че хората за 100-200-300лв. няма да се разправят. Или ако са такива, че да се разправят, ще е първо с тях. Силно се надявам КФН да ги изръмбят жестоко (не само гореспоменатата ЗК, а по принцип). Нямам представа как работят, не съм си имал вземане даване с тях. Но въпроса е принципен. Тези дружества генерират МАСА пари, ама много. Те дори не са и застрахователи в истинският смисъл на думата. Реално цялото им портфолио е презастраховано, а те са нещо като администратори. Поведението им е винаги повече от нагло. Единственото читаво отношение, което съм видял към момента е в Евроинс. И стискам палци никога да не се промени. Защото ако и те тръгнат на криво, просто не виждам къде ще си застраховам колата, а и не само...

Колега Лоргус, дръж ни в течение! Всеки лев вътрешно за Лев Инс го чувствам като лична победа (поради предишен опит с тях).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци, първо, напълно съм съгласен с Жоро!

Но, второ, някой от Вас, коментиращите, някога чел ли си е общите условия на съответния Застраховател, да не говорим за тези по конкретния застрахователен договор /демек - по съответната полица/, да не говорим за новия Кодекс за застраховането ?!?

Какви регреси при сключена и валидна застраховка, какви пропуснати ползи, какви материални и душевни страдания, какви "пет лева" ?!?

Единствено спрямо Застрахователя, може да се предяви иск, при това не "на общо основание", както ви се иска.

Чавдаре, това е начина /на първо време/ !

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sauber, ти подхождаш емоционално и избирателно. От личния ти опит. Твоят опит също е ценен. Помня твоята история с Лев Инс.

Не подценявай моя опит, и не само моя. Съсед по офис съм с Лев Инс, и между другото много техни (някои от тях и мои) клиенти нямат проблеми. По 8 часа на ден са ми пред очите. Дори вече ми е втръснало.

И аз имам опит. Аз цял живот съм в съда или се занимавам със спорове, говоря само за юридически лица (ЮЛ). Губиш дела, печелиш дела ... На кантар е работата .... Застрахователното лоби е написало Кодекса за застраховане и Народното събрание го е гласувало, Застрахователното лоби е пробутало на КФН и са приели Общите условия по конкретната застраховка. Застрахованият по норматив си е прееб@н. Който има пари - да се съди до дупка.

Има начини да не влизаш в съда - скъпо е и е загуба на време! особено когато става въпрос за малки суми, какви то са тези по автомобилните щети.

Извънсъдебното уреждане на спора, макар и с компромис, е за предпочитане.

Най ми е лесно да излъжа клиента и да му взема парите, но не ми трябват такива пари. За моя радост мога да избирам и да не лъжа хората, а да им помагам.

Винаги търся извънсъдебното разбирателство, когато това е възможно.

Не си предлагам услугите! Работя за конкретна фирма като юрисконсулт и по закон нямам права да работя за друг! 

  :hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fiat justitia, ruat caelum

 

Не бих казал, че емоционално подхождам. Ако се вчовечат тези ЗКта, то ще е добре и за мен. Прав си като цяло, че извънсъдебното уреждане на споровете винаги е по-добър вариант. Но в колко от случаите е възможно когато говорим за обикновени хора, а не ЮЛ? Както помниш моята история с Лев Инс, аз така и не намерих човек от тази компания, който да ми даде дори и негативен отговор. То няма как да "преговарям" с хора, които са на 700 лв. заплата, работят там по 5 месеца и като цяло ги боли шперца за всичко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изплащат щета до 3 месеца обикновенно го правят в края на третия месец.

От личен опит ти го казвам не се ядосвай не звъни до края на 3 месец ще ти платят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така сме се заприказвали за застрахователи, нодявам се че няма да се приеме като спам :) някой да каже къде е подходящо да се направи каско и гражданска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да кажа за Лев Инс(там ми е каското)-колата не е карана от декември,и от тогава стои на паркинга пред нас.Миналата неделя излизам да я препаля,и видях че някой ми е забърсал шофьорската врата.Звъня на националния телефон и след 30-40 минути дежурният им екип дойде и описа щетата.Избрах сервиз в който да я оправят,сега чакам.Да видим колко ще е чакането,но като чета коментарете......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така сме се заприказвали за застрахователи, нодявам се че няма да се приеме като спам :) някой да каже къде е подходящо да се направи каско и гражданска

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/52552-correct-insurance-вашият-застрахователен-брокер/#entry390118

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен Левинс отначало ми бяха дали възлагателно писмо за оторизиран сервиз, след което ми казаха, че немогат да ми оправят там колата и ме изпратиха в Лазурит.

Когато ми изтече каско и гражданската отивам в Алианц.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това същински застраховател ли е, или някой на който да платя за да ме насочи към един от всичките застрахователи. Прегледах темата, ако правилно съм разбрал е човек който се занимава с всички необходими неща вместо мен- търси къде ще ми е най изгодно като цена и условия, евентуално при настъпило събитие се оправя със същинският застраховател. Или не съм разбрал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Correct Insurance са брокери. Могат да свършат много работа вместо теб и определено ще защитават твоя интерес. Обади им се и им се довери. Аз го направих и не съжалявам. Не случайно са клубни партньори ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.