Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

малко помощ 1.4mpi липса на мощност


x.d.x

Recommended Posts

Колеги трябва ми помощ за двигател 1.4 8v mpi.като загрее до 80 С.губи мощност.Само да уточня че двигателя е преработен с делко и карбуратор и всички датчици и компютри са изчистени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно карбуратора е зле настроен. Ако е Фаворитов, той отвсичко нагоре е и сложен и капризен, ако е 120ков и той е нефелен. Kaто загрее как държи малките обороти и пуши ли ? Направи му профилактика с нови части. Дай една снимка на мотора, да си я сложа за wallpaper.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А клапаните?Поразхлаби ги.

Всъщност не знам дали не са хидравлични на този мотор...:-)

Редактирано от desislav stanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи щом има карбуратор , вече не е MPI ... инак сериозно ако е само на бензин проблема е в реглажа на карбуратора ... ако има и газ , значи и трябва регулиране .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е от фабиа 1.4 мпи.с хидравлични повдигачи  карбуратора е от 120 и се ползва само като дросел за газовата.бензин няма.така че настройки на карб.отпадат даже съм му преработил втората клапа от вакумна в механична изпаритела е чисто нов на няма и 100км.До 70градуса работи перфектно и стабилно без никакви проблеми до 8000 об.върви и набира перфектно и като загрее катастрофа оставя ли я на обороти губи цилиндри оборотомера играе от 900-1200 и мощноста пада драстично.Имах съмнения за повдигачи но работи доста тихо и клапаните не се чуват,веригата е нова на около 800км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали се сещаш , че като ти загрее колата ти загрява и изпарителя и проблема е в него. А иначе само като чух че карба е от S120 ... Ужас, поне сложи от лада 1200 Сложи си и една външна бензинова помпа  за карб от някаква кола и си я карай да си имаш и бензин за зор заман .

 

Карба от S120 няма пружина на лостчето за смукача, виж от вибрациите да не се е "дръпнал" сам...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали се сещаш , че като ти загрее колата ти загрява и изпарителя и проблема е в него

 

Саше, до вчера ги ненавиждаше АГУ, сега изведнъж започна да разбираш от тях.

Изпарителя или Редуктора трябва да е затоплен, за да работи в нормален режим.

п.п. И стига си плюл 120ковите карбуратори щото ми писнА!

 

по темата съм пас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм и съм карал студена кола, директно запалена на газ, не разбирам и не искам да разбирам от изпарители, но си мисля че за да мени оборотите трябва да е дефектен, и е добре да се погледне. Ако няма и 100км, все още е гаранционен. За 120 ковите карбуратори е тема безкрайна, но си е факт, че бежовата кола 2 пъти я запалих, на втория я задавих иначе карбуратора е чудесен, за във витрината в хола. ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то в случая има един изпарител. Какво друго определящо има в една АГУ. Колата не работи на бензин. Няма алтернатива.

Като не работи на бензин, не може да се локализира проблема - АГУ или двигател.

 

Колега, ходи при газаджията, който ти сложи изпарителя. ако не си го монтирал ти де ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаше автоматичен смукач да развивам теории , ама с карбуратор от 120-ка знам ли ... как се пали колата (със или без смукач) , после кога се връща смукача и как (сам или ръчно) и на края с какви компоненти на запалването е (безконтактно или с чукче) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, то зависи и как е смесването. С щуцери през възд. филтър, с плочка, дупчен карбуратор с щуцери.

Мисля, че не и достига въздух и като загрее се дави. Но тогава пък няма да вдига оборотите до 1200 а ще върви само надолу и към гаснене.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това няма общо със студен или топъл мотор , защото няма автоматика на смукача и няма разлика в сместа , но ако е и със 120 -во делко с чукче като нищо може да залелепва чукчето като загрее .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Аз говоря по принцип за богата смес. За така настроена уредба. Напр. от тройника. /или някаква друга причина извън смукача/Която при студен двигател не бърка работата. Но пак казвам, тогава при загрял мотор няма да вдига обороти, а ще ги сваля.

А на този карбуратор смукача е ръчен и задкормилното устройство го връща по свое усмотрение. Ако изобщо го ползва. И не винаги на газ този смукач действа. Зависи от смесването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги не отворих темата заради изпарители и карбуратори за всеки поне малко технически грамотен моментната конфигурация е максимално опростена изрично казах че карбуратора се ползва само и ефинствено като дросел и в случая смукача не играе а изпаритела е пореднияи накрая нов и с предишните проблема го имаше.съмненията са за гарнитура или клапани някой имал ли е подобен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина всичко е супер опростено, но с това трябваше да започнеш темата:

 

 

... изпарителя е поредния и накрая нов и с предишните проблема го имаше

 

Малко повече и важна информация винаги е полезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....съмненията са за гарнитура или клапани някой имал ли е подобен проблем.

 

Варианта е да премериш компресията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варианта е да премериш компресията.

..И то при загрял мотор,но свещите ги затегни преди това буквално на ръка.Хидравличните клапани също се регулират след порядъчен километраж на мотора!

И като споменах "свещи"–да не би да е от тях?

Редактирано от desislav stanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

два комплекта свещи и еднакви симптоми.Компресията също е вариант.Реглажа на клапаните според ръководството нещо не ми се получи заработи на 3 цилиндъра и се наложи пак да отпусна повдигачите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си объркал положението на веригата при смяната?

Пробвай известния метод с хартийката на ауспуха при загрял мотор(предполагам знаеш как става?)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко пояснения .Спокоино си вдига 180км и двигателя си работи съвсем равномерно и разхода извън градско е около 7л/100км ,но това е докато вдигне 70С от там на татък рязко пада мощността .Тази установка е временна докато подкарам инжекцията и тествам двигателя.Просто ме притесни проблемчето защото двигатела съм го взимал от морга и не му знам историята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А що се отнася за карбуратора бих сложил 4 от мотоциклет но това е друга тема. Просто колата ще се кара като ежедневка преработена леко до 90 -100к.с и приличен разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не я закараш на газанализатор ?

Случвало ми се е от несъответстващи свещи да дава ядове (бедна смес в средни обороти) и там ще мернеш и компресията на топло т.е. с един куршум два заека - ще разбереш дали запалването работи коректно и клапаните дали затварят добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.