Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

малко помощ 1.4mpi липса на мощност


x.d.x

Recommended Posts

Нищо не разбрах от последното мнение, но идеята за газанализатор е добра, там ще си покаже всичко. Карбуратори от мотоциклет е много добра идея, но са много трудни за настройка. Те два са ужас, да ги накараш да работят в синхрон, пък 4 не ми се мисли, иначе ако човека който ги настроива е добър, стават чудеса.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много им е лесна синхронизацията с вакумметри другото е един въздух и стандартно ниво.максимално са опростени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

леко подобрение .След смяна на капачка и кабели заработи доста по стабилно.сега спокойнно си седи на 1000об.с много леки потрепвания на90С.но не варира от 900 до 1200 както беше.явно триполюсните свещи са по претенциозни от обикновенните на 130ката.След напъването установих и още един кофти проблем приплъзване на съединитела а феродото е ново на около 1000км. от мнтажа на двигателя.Умувам как да подсиля притискателя.комбинацията е притискател от фабия и феродо от 120 на 190мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Феродото от 120 си е 1:1 с феродо от фаво / фела с разлика в броя на шлиците, не знам кое му е подсиленото. Ако искаш да си играеш си търси керамичен за фабия ...

 

Ако имаш възможност, заповядай на събора на Шкода клуба 9-11юни. Лично на мен ще ми е интересно да видя колата, да се запознаем и да си поговорим, какво си правил , какво не си успял и какво мислиш да се получи като краен продукт! Добре си дошъл!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш хубава и равномерна работа на малки обороти първо ти трябва оригинално делко (Пал/Магнетон) , после трябвя да му обереш всички луфтове със съответните дистанционни шайби (горе при центробежния регулатор и долу при накрайника) и на края фиксираш палеца за оста (било с моментно лепило или двукомпонентно) това ти гарантира максимално прецизна искра в границите под един градус.

Бобината от моноинжецион също е за предпочитане , защото работи между 12-15 кВ за раьлика от кръглата 9-10кВ .

Свещи триполюсни не съм ползвал , но съм се убедил , че шкодовите мотори са малко претенциозни към свещи , а в твоя случай ще трябва сам да си ги подбереш.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш хубава и равномерна работа на малки обороти първо ти трябва оригинално делко (Пал/Магнетон) , после трябвя да му обереш всички луфтове със съответните дистанционни шайби (горе при центробежния регулатор и долу при накрайника) и на края фиксираш палеца за оста (било с моментно лепило или двукомпонентно) това ти гарантира максимално прецизна искра в границите под един градус.

Бобината от моноинжецион също е за предпочитане , защото работи между 12-15 кВ за раьлика от кръглата 9-10кВ .

Свещи триполюсни не съм ползвал , но съм се убедил , че шкодовите мотори са малко претенциозни към свещи , а в твоя случай ще трябва сам да си ги подбереш.

Успех.

Гена , комбинация от делко за Фаворит и комплекса от комутатор - бобина при /Фавориит/Фела моно е мисия невъзможна. А за спорта и не само

всички Шкода рейсъри  в БГ знаеш много добре с каква комбинация карат. Сега подготвям за събора и Second edition , без високоволтов разпределител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ако ползваш бобина и комутатор , но ако имаш траф се комбинира перфектно с фаворитов комутатор ... Баба е с такова запалване - траф от Телефункен и другото оригиналдъ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече започна да си буксува и на 5та.Умувам над варианта за притискател от дизел ,че са с по силни пружини.Нещо от 1.6д или да сложа оригинален нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърни внимание и на феродовия.Вероятно сегашния ти не е с достатъчна дебелина и от там идва проблемът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чисто нов и съм го сравнявал с нов от фабия като дебелина.Най вероятно ламелите са омекнали все пак не знам колко е каран.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Винаги проблема се оказва много елементарен добре, че не свалих главата.Цялата щуротия се оказа от преработен дифузъор на въздушния филтър сложих си оригиналния пластмасов и всичко си дойде на място.Просто е смучела горещ въздух от двигателя нова регулировка на изпарителя и разхода си дойде извънградско 7л/100км а оборотите спят на 800. Съединитела се оказа целия омаслен от "новия" семеринг на кутията - ново феродо точния семеринг и здраво обесмасляване.

Благодаря още веднъж на всички които се включиха в голямото умуване. :)

Редактирано от x.d.x
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.