Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнение за конкретна обява - Octavia II RS 2.0 TDI 170 Hp DSG


MPAK

Recommended Posts

Здравейте колеги,
нов съм във форума. До преди месец имах AUDI А3 8PA 2.0TQ Sportback S-line, колата беше перфектна но поради неоправдания разход предвид вървежа, реших да спра да давам грешни пари за бензин и я продадох. Сега търся да си купя дизелов автомобил, насочил съм се към 2.0TDI 170 кончета (ако е CommonRail двигателя е плюс). Не ми се иска да надхвърлям бюджета който имам от продажбата на AUDI-то, а той е 14 000 лева. Мой познат и член на вашия форум, има Octavia и е мн доволен от нея и ме насочи да се регистрирам тук. Сега по темата, следния автомобил ми хвана окото
->  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11494681429904606. Колата е с CommonRail мотор с код на двигателя CEGA, номер на рама TMBEH61Z082226215. Внесена е от Швейцария, не е обслужван нито мотора нито DSG-то ( DQ250). Моля дайте компетентно мнение за автомобила, какви са плюсовете и минусите и тн. Всякаква информация би ми била полезна, благодаря предварително ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За конкретната кола не мога да кажа нищо, трябва да се види. Това, че не е обслужена в БГ е даже по-добре, ще си направиш ти обслужването както трябва.

 

CEGA-та е добър мотор. Върви на бургия, харчи малко (относително). Единственото му слабо място за което се сещам е ЕГР-а. Другия зор е, че е с DPF, ама то съвременен дизел без филтър така или иначе няма.

 

Напрактика ако искаш 170 коня печка, задължително гледай да е комън рейл (CEGA), защото помпа-дюзата (BMN) си е проблемен.

 

На тоя мотор мисля, че DSG-то е 6 степенно, което е по-добрия вариант.

 

Аз даже незнаех, че слагат CEGA преди фейслифта.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл значи :)

Бюджета ще го надхвърлиш след като минеш обслужването - няма как. Добре е, че има застраховки и винетка, та малко се спестява. Конкретната обява изглежда добре на снимките, но е хубаво да си я видиш с VCDS. Хубаво е, който я гледа с кабел, да знае к'во-що! Може да видиш дали е "флашвана" или си е сток. И съответно, колко пъти е пренаписван софта и дали е бил успешно запазен. Гледай, какви грешки са записани и на какви километри са се появили. Т'ва е май-май единствения индикатор да се разбере що годе реалния пробег на автомобила. Колата има DSG - там също се "вижда" пробега през кабел (даже мисля, че не може да се манипулира) - демек, ако има връщани километри - ще разбереш. Другото, което е важно - показанията на дюзите гледай! Както и показанията на DPF-a. Слушаш за турбината също. Не трябва да свири изобщо! Като я пробваш, пробвай как ускорява на 4-а от ниски обороти. Изреди скоростите няколко пъти и слушай окачването (ако имаш близо павирана улица е супер!). Аз скоро взех същия CEGA, но вкаран във фейслифт. Много съм доволен от колата, мисля, че няма да сбъркаш. Но задължително я покарай, защото има разлика с А3 2.0Т!

Моята също е от Швейцария, оказа се, че е от първия собственик взета и книжката отговаря на колата. Обадих се и проверих директно със собственика - просто явно късмет имах.

Вижда ми се малко по-дебела цената (като на всеки купувач) за кола преди фейслифта на близо 10 години. От друга страна имаш доста глезотийки...

За DSG-то нищо не мога да кажа. Аз избрах "ръчка".

Успех!

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и добре дошъл!

 

Може и тази обява да погледнеш, макар че си поискал мнение по конкретна обява.

 

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/54036-skoda-octavia-rs-2006/&do=findComment&comment=410669

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата изглежда чудесно но е 2.0Т. Аудито което продаох беше със същия мотор, продадох го заради разхода и не особено впечатляващия вървеж. Сега търся нещо по-икономично, с по-голям багажник и горе долу приличен вървеж. Успех с продажбата ви пожелавам, съдейки по моя опит няма да ви е лесно понеже няма голямо тъсене за такива автомобили. Аудито го водих в Порше Варна с новия собственик и след обстоен преглед казаха че е перфектно, въпреки това му взех с много зор едва 14к (с 2 комплекта перфектни гуми и джанти). Дано при вас да се случи по-лесно продажбата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Нямам нищо общо с посочения от мен автомобил, може би съм те подвел без да искам. Просто споделих за повече опции.

 

Определено не съм обърнал внимани на мотора. Мислех, че е дизел.

 

Сигурен съм, че ще намериш твоя автомобил.

Успех :)

 

Колега, колата изглежда чудесно но е 2.0Т. Аудито което продаох беше със същия мотор, продадох го заради разхода и не особено впечатляващия вървеж. Сега търся нещо по-икономично, с по-голям багажник и горе долу приличен вървеж. Успех с продажбата ви пожелавам, съдейки по моя опит няма да ви е лесно понеже няма голямо тъсене за такива автомобили. Аудито го водих в Порше Варна с новия собственик и след обстоен преглед казаха че е перфектно, въпреки това му взех с много зор едва 14к (с 2 комплекта перфектни гуми и джанти). Дано при вас да се случи по-лесно продажбата.

Редактирано от Voyslav Filipov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.