Jump to content

skoda-club-nulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фабията на Моджо, размисли и страсти


Моджо

Recommended Posts

Преди 14 часа, Моджо написа:

Не е изписвало нищо. Просто умря. От раз. По принцип колата не я заключвам у дома...тоя път за късмет я бях. Добре че се сетих какво ми показваха как се маха капачето на дръжката , че да си отовориш механично ;))

Нямаш ли втори ключ , та си махал капачето ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано (Редактирано)

The End.

Няма да мога да и направя 130 000 до петък. А тогава си взимам новата кола. Не е Шкода. Дано да ме слуша и тя така и да не прави мизерии.

Много съм доволен от автомобилчето, но всяко нещо си има край. Живи и здрави да се отчета с некой Кодяк в близките 2-3 години ;)

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както го казваш, разбирам, че друг ще и върти километрите занапред. Явно имаш вече потенциален купувач. 

Честито за новата (може поне да споделиш марка и модел) и много безаварийни километри. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Нямам купувач, но ще се продава, да. 208-ца, gt, 100 ph. Неква такава е новата ;)

Редактирано от Моджо
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита нова придобивка, много радост и приятни емоции да носи, да е пъргава и отзивчива, да не лапа много гориво, но да върви като дзвер, да гълта километрите като ламя, да е удобна и функционална, винаги с кеф да се наместваш зад волана и с усмивка да натискаш Start бутона.

 

Ако е нещо такова:

 

https://sale.peugeot.bg/peugeot-новият-208-gt-car2910.html?slink=a1f40030caec06f1dd4713ccac0adcc5&

 

Голяма красавица е.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Такова некво ще да е ;) Колегата се уреди с нов супърб, ама...ще го настигна :))

Благодаря за пожеланията.

Редактирано от Моджо
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Нема отърване , ей :)) Вероятно утре ще стана собственик на Сеат Ибиза, 2016, атмосферка, 75 коне. Което си е Фабия, така че...темата ще си я продължа :))

Пижото си остава, тая ще е друга, за жената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми, имам си вече сеат.

Разлики

1. Мотора е с верига

2. Отзад е с дискове

3. С алуминиеви джанти е /на сеат си/

4. С дълги скорости е. 90 е на 2000 оборота

5. Няма дръжки вътре за хващане..фабията май си имаше, не помня вече.

Като търсихме талона за прегледа, намерихме всичките откак е при продавача колата та и километрите ги сверих ...от аутотехника си има история

 - Минуси

като карана от момиче е претърпяла няколко паркинг щети, нищо сериозно, ама си е боядисвана.

Понеже беше изтекъл прегледа , отидох в първия попаднал ми пункт и не можах да зема ЕКО4. Във високите обороти отчете повече CO. Гтп вика от катализатора е, моя майстор вика - глупости. Ся, тя е карана само градско, в момента с къв бензин е не знам. Ще го мисля догодина.

Сякаш е малко по-шумна от Фабията, може и така да ми се струва.

Менюто на "мултмедията" няма български.

-Плюсове

Ми запазена си е, нищо че е боядисвана. Салона е добре. Окачване, мотори, работи, диагностики - всичко е наред.

Има си круизконтрол вместо смотания ограничител.

Дали беше скъпа - не знам, по-скоро не. То и точно таква постна немаше нито една друга.

Климатика е на 6, по добър е от на Фабията.

 

И така. Има 2 семеринга на скоростите за смяна, ще бъдат сменени още другата седмица  като мине обслужване и друго няма.

 

 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами честито и със здраве да си се возите!

Туй че е с верига (специално при ТСИ) е минус , не плюс .. това е по-старото първо поколение , което е Евро5 и за туй не се надявай на Еко4 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама не е тси бре, атмосферния си е МПИ. По дукименти е евро 6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, майсторо рече с верига, ама май си е с ремък. Регистрирана е вече на мое име, бързо стана. Ся глобите на жената ще идват при мен, ахахаха. Другата седмица отива за обслужване. Сменени са скоро нещата, нямам причина да не вярвам на момичето, ама за по сигурно. Да си знам кога е сменено всичко.

Иначе е много приятно автомобилче...дали зарад дългите скорости или нещо окачването е малко по-различно ми е доста по-комфортно от Фабията.

Въпрос. В багажника нали има нещо като кора, която покрива резервната гума. Вдлъбйната е, това нещо продава ли се каото резервна част и как да го търся щото кора за багажник търси тая горната,окачената на вратата,  а кора за резервна гума търси онова голямото, кръглото дето стои самата гума на него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи една плоскост разпенено ПВЦ 3-5 мм. (продават я на метър) и подложи под мокета .. това , за което говориш е една мукава подложена (залепена) за подовото покритие .. инак трябва да търсиш целия мокет за багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъъъъ..ма то нали се повдига, да си извадиш гумата. Като капак си е. Защо да е цяла част с мокета надолу ? Трябва да огледам внимателно. То и фибран мога да сложа, а може и така да си седи. Не е нещо кой знае какво, просто е вдлъбнато.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тоя капак не е ли ПДЧ и върху него мокет?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми нещо такова е. Чак ПДЧ не е според мен. Но сякаш си е отделна част, не е цяло с мокета. Трябва да поразгледам внимателно дали е цяло или е отделно. Тоест как е закрепено в задната част. Може и част от цялото да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам на по-новите как е, но при О1 и Ф1, отдолу са 2 парчета фазер, залепени с лепило на мокета. Вдигаш си мокета и фазера се вдига с него. При теб или се е отлепил или по принцип е направен като отделна част, която липсва. За мен е редно да си сложиш, хем за естетика, да не седи пропаднал мокета, хем да не ти пропада и да се обръща багажа, ако сложиш нещо по-тежко. Дали ще го лепиш или ще си го оставиш като отделен капак си е твой избор.

 

П.п Полезен би бил като оделна част ако ходиш на пикник. Вадиш гумата, слагаш фазера и ето ти маса. 😀 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е фазер, един лист. Върху него е залепен мокета, иначе фазера ще мърда и мокета няма да е изпънат. Мокета служи за панта, щото идва цяло парче от задните седалки. Отдолу на фазера, по цялата му площ има към сантиметър пореста гума, сигурно за подсилване и да обира вибрации.

Моджо, достатъчно е да си изрежеш едно парче тънък шперплат/щото е по-як/ и да го закрепиш към мокета.

п.п. Забравих. Честито и със здраве да си я караш.👍

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, joro-120L написа:

Моджо, достатъчно е да си изрежеш едно парче тънък шперплат/щото е по-як/ и да го закрепиш към мокета.

И аз това имах предвид

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, Izolini написа:

И аз това имах предвид

Да, Ице. Щото ПДЧ, фазер и шперплат са различни неща, да уточним.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да я карам аз, иначе мерси. Добре де, шперплат. А с какво да го залепя евентуално ако слагам ? Нали залепено трябв да е...няма да гу връзвам,я ))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, Моджо написа:

А с какво да го залепя евентуално ако слагам ? Нали залепено трябв да е...няма да гу връзвам,я ))

Може и с такер да го начукаш. :)

С лепило С 200. Лесно се работи и се мие с вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старото ми возило беше отгоре мокет, после шпервана плоскост (по-скоро мукава, пресована хартия някаква), и отдолу (от към резервната гума) пак мокет, ма тънък. Естествено поддаде в някакъв момент, започна да се разлепва и горният мокет. Съответно отстраних старите "дъски", сложих 10мм. шперплат, и точно като Жоро казва - Ц200. Изрязах шперплата по старите парчета (при мен в комбито бяха две), намазах ги с Ц200 и залепих горният мокет, след като изъхна повторих процедурата отдолу. Най-гадно беше напасването на отворите за връвката с която се повдигаше дъното, за да стигнеш до резервната гума, ама го сборих. Така си и отиде колата три години по-късно - с цялото ми товарене (некои хора тук знаят какво причинявам на колите си)  багажникът повече не пропадна.

Докато е прясно Ц200 се чисти с Кореселин - не с вода, просто не е водоразтворимо лепило, което в случая е бонус - дори да си изпереш багажника няма да отлепи.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Logrus написа:

Докато е прясно Ц200 се чисти с Кореселин - не с вода, просто не е водоразтворимо лепило

Споменал си ме с добро, извън цитата, за което благодаря. :)

Чавдаре, извинявай приятелю, но се чувствам засегнат. Знаеш, че не говоря празни приказки и главната ми цел е да не подвеждам хората. Когато не съм съгласен с нещо, не слагам човечета, а се опитвам да се аргументирам.

Работил съм с такова лепило. Последно, миналата седмица. Лепилото се разрежда с вода. Буквално и на вид е като латекс. Мих си ръцете и инструментите за нанасяне, с вода. Пише го и в упътването.

п.п. с кореселин, лепила на ацетонова основа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дъ бесте, ти каква добавка и сипваше на фабията да сипвам и аз? Тия на Хадо добри ли са? Идеята е да е дългосрочно, а не еднократно. Да пази дюзи, катализатори и т. н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.