Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

IMG-941b3c220a81b5421653e6bdd98758b4-V.thumb.jpg.2c68728093142eaf6ed3168c4da1ad05.jpgIMG-c490f0a9f986c99d531920ab6b8fe9fd-V.thumb.jpg.357dc7ca73e2c8268235a7008e4626be.jpgIMG-7b027260867e97ef6f6758e0bb7d7435-V.thumb.jpg.6d671864db24753136a6df4b6bd50571.jpg

 

Готова е.

  • Одобрявам 4
Публикувано

На снимките изглежда много добре. Явно хората са се постарали.

Публикувано

Прибрахме се. Ще мина на един реглаж на фаровете за всеки случай и трябва да разбера с какъв фреон е, за да я напълним. Как ще разбера -не знам, ще питам в аутотехника и даже ако пълнят може и при тях. Ся почва сагата с ГО, ама там адвоката да се занимава. Рано или късно ще си платят като попове :)))

ЕДИТ На снимите има едни черни петънца - боклучки са. Колата е направена и боядисана както трябва. Само решетката си е старата, залепили са я, че новата е 300 лева без хромирани лайсни и без емблема :)))

Милата количка се гушеше между некви Панамери, Тайкани и 2 Тесли :)))

  • Одобрявам 2
Публикувано

Екстра е машината .. фреона трябва да е  R134A .. ако не са изхвърлили старата рамка на радиатора , на нея трябва да има бележка какъв е.

Публикувано

Това от "новия" ли е ? По-скъпия дето бил ? Че била на границата, можело да е от стария и евтин, ама по-вероятно да е от новия. Уж го пишело на вратата на табелката, аз не видях, ама не се и загледах толкова. Рамката не знам дали са я хвърлили, радиатора е нов, Бош. И без това трябва да се мие отвътре, другата седмица като се стопли ще огледам да видя дали пише някъде. Всъщност ако си сложа от тоя скъпия, пък тя е от стария ще има ли проблем ? За обратното знам, че ще има. А едно от нещата дето работят на гръм дето се вика е точно климатика, писах го още като я купихме. Друго си е да ти е хлад :))

https://bads.lt/en/blog/technical-information/seat-refrigerant-filling-quantities-r134a-and-1234yf

По това излиза че всички модели са с тоя фреон

1234yf тоя бил скъпия май

Публикувано

R134a, не мисля че е от скъпия. Доколкото помня беше 10-12 лева за 100 грама преди няма и 2 години. Моите и двете са с такъв. Дори гледам, че "новата" от 2015г. и дават обем 500 грама, което е по-малко от на старата.

Публикувано

134а не е скъп, ама я виж другия :)) Ма май си е с евтиния, нищо де ще се разбере.

Публикувано

Другият, новият фреон е R1234yf - ориентировъчна цена 900лв. за 5кг. бутилка. Ама на колко ще ти го продадат в сервиза е друга бира. 

Публикувано

IMG_20250303_122114.thumb.jpg.c7f66524a2b2dcb1ed8915cbd5e653c4.jpg

Ето какво пише на моита кола , предполагам и на Сеата е имало такава лепенка.

Публикувано

Ще видя. От 2017 е новия фреон, моята е 2016, така че може би си е евтиния, но е на границата и не е 100% сигурно. Това на рамката на радиатора ли е?

Публикувано
преди 58 минути, Моджо написа:

.... Това на рамката на радиатора ли е?

Да , над левия фар. Моита също е от 2016.

Публикувано

R1234YF е според аутотехника на цена 250 лв за половинка литър ли е, кило ли е.

Ако сменя всичко при тех, масла,работи, дъра бъра...

Илядо лева без малко.

Май само климатика ще е при тях, другото не, че изобщо не знам къде да търся такъв фреон та и гаранция да има някаква.

Да бяха казали 5-600-700 лв за всичко щях да си я обслужа при тях. 1000 лв нема да им дам.

Дали ме метат по пързалката със скъпия фреон не знам.

 

Публикувано

Направих запитване и в BRC, гледам че пълнят също, а съм доволен от тях по принцип. Да видим.

КОР - Имали много работа, не щат да се занимават.

Публикувано

За климатика най-добрите са Елбатрон.

Публикувано

Вчера ходих при майсторо да се запиша за смяна на масла, филтри , работи...казах му за фреона и че лепенка няма. Той каза че се познавало по "цицката" дали е 134а или е 1234yf. Та за момента сме на стендбай. Ако е 134а ще я напълни той, ако не е ще се ходи в автотехника или елбатрон.

Публикувано

"Цицката" каза 134а, така че такъв налълнихме, масла, филтри... Счупен е клапана за картерните газове, малко са го лепили. Поръчан е нов, другата седмица ще го сменим и ще проверим за евентуален теч на фреон , направих и каско...и това ще и е до есента /и да се сложат летните гуми де/. Едната задна колонка "брижди"на басовете...нямам идея каква е и дали се сменя лесно, но ще проуча ако никой не ми каже :))

Публикувано
Преди 1 час, Моджо написа:

......Едната задна колонка "брижди"на басовете...нямам идея каква е и дали се сменя лесно, но ще проуча ако никой не ми каже :))

Принципно ВАГ ползват 6" на 45 мм. височина за нискочестотен говорител .. особеното е , че ако вземаш някакъв комплеткт , трябва да вземеш и фланци .. ако ще жертваш старите говорители , можеш да си направиш фланец от тях.

Публикувано

Ъъъъъ...ръг и тръг не е ли не е за мен тая работа :)) То и такова да е пак не е за мен, че се разглобява кората, ама поне нема да занимавам майсторо с фланци и бебанци.

По-лесно ще е да и отрежа кабела и да не свири въобще , не ни е изтрябвала кой знае колко. Или да сложа баланса да е само на предните :))

Публикувано
Преди 11 часа, Моджо написа:

. Едната задна колонка "брижди"на басовете...нямам идея каква е и дали се сменя лесно, но ще проуча ако никой не ми каже :))

Питай JORDITO, може да оправи нещата.

  • 3 месеци по-късно...
Публикувано

Сеатчо си взема 4-та категория на прегледа тоя път. А не като лани трета 

  • Одобрявам 1

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.