Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Трудно решение!


maxrpm

Recommended Posts

  • Отговори 174
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    71

  • ID A

    23

  • Алекси Георгиев

    10

  • zloQQ

    8

Най-много писали в темата

Тази е много лъскава , на Сашко няма да му хареса :) и след тази проядена от мишки , която ме води да гледам , в онзи каубойски квартал , държа да се извиниш на Велко за дето му обиди старата Октавия !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, The Best Forman написа:

държа да се извиниш на Велко за дето му обиди старата Октавия !


Гена, няма нужда от извинения бре - няма обидени и засегнати. Реших просто да напиша т’ва, което беше според мен. Ти поне я знаеш много добре старата (а и новата) - та...няма какво да се казва. 

Донякъде съм съгласен с него - но само за салона, че имаше един период в който не бях в Бг някакво по-дълго време и колата не се караше от мен и се беше позацапала отвътре. Т’ва даже и Миро ми го е казвал, но всичко опираше до едно почистване на салона. Даже, скоро, човека дето я взе ми прати снимки на салона и мога с ръка на сърцето да кажа, - отново, че за кола на ~20 години, със светъл кожен салон, изглежда почти идеално!

А обявата по-горе изглежда доста добре, според мен! Заслужава си да се види определено. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 1 час, The Best Forman написа:

Тази е много лъскава , на Сашко няма да му хареса :) и след тази проядена от мишки , която ме води да гледам , в онзи каубойски квартал , държа да се извиниш на Велко за дето му обиди старата Октавия !

Бате, след тоя кошник , дето го гледахме , а на снимки беше ок, (поне се разходихме) all the way може и да трябва да се вдигне малко ценичката. Може и да ходя да я гледам, макар че тоя мотор яде масло яко, ще видя. Аз и без това тая седмица , която идва, нищо не мога да взема, защото съм на работа до 8... То и засега няма коли. Тези който изглеждат добре и са на пари, са само някви комбита. Има една пише че е 2003та, ама е 1999та ... Засега май , трябва да се наблегне над обявите..

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Извинявам се на Велко, че му обидих старата октавия, просто не е за мен.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая бензиновата изглежда обещаващо. Ако няма един пръст от нагари по ауспуха, може и да я бъде. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А правиш ли разлика между двете коли на 150к км ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, maxrpm написа:

Братле , салона е бежов, той ще стане на дупе за 1 седмица. :) и е двойка бензин.

 

Е тва е несериозно, а хората с бели салони какво да кажат? 

п.п. и на моята ежедневка салона е бежов. За 2 години 5 мокри кърпички и всичко е точно. Всяко нещо си иска поддръжката. Ако си вземеш тази хубава, лъскава октавия, или някоя друга подобна, ще си вземеш няколо хубави кърпи и препарати, и ще се грижиш за нея. Да ти е кеф после да и пърдиш на седалката :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз малко на риск ще напиша нещо, да не би да остана грешно или въобще не разбран. Ама от 5 страници тема изобщо не ми става ясно каква кола се търси. Дизел или бензин? И ако е бензин - дали да е атмосферен или с турбо? Много "плуват" мненията и може аз да пропускам някоя важна нишка. Като цяло гледам, че се е спрял на Октавия 1 хечбек, ама каква - разликата не е малка спрямо трите мотора. Да не говорим за подразликите в модификациите на всеки един от моторите.

Редактирано от Алекси Георгиев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти за тема във форум 5 страници се шашкаш... Вкъщи от 5 години не е решен казуса с кола на жената. Като вариацията е била от Фабия за 2000 лв. до Тойота Секвоя за 50 000 лв. И ВСИЧКО помежду им, включае от пълен кошник до чисто нова като варианти. Изискванията са само 3:

- Да е автоматик
- Да не е комби

- Да не е червена

 

До тоя ден и час, решение на "проблема" няма. Едно знам и то е, че утре ако някой ми даде 1 милион лева и ми каже "Купи си каквато кола искаш", аз Супърба няма да й дам, защото си ме кефи :D Пък и съм си работил по него, което не се купува с пари.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, ама при теб е доста обширен избора. А ако търсиш Октавия 1 хечбек, тди до 4к (примерно) доста стесняваш кръга, нали. За да търсиш нещо, първо трябва да знаеш какво, за да го намериш по-лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, целта на темата е такава , каквато е написана в първия пост. Отговора в най - сбит вид е пост #4 . Моята сметка е в пост #6 . Teмата е приключена, след това си обсъждаме коли , защото няма Шкода срещи и няма къде да ги обсъдим. Като си свободен , звънни , по - лесно ще ти го обясня.

 

Саше , аз ако имах жена която иска автоматик , щях да се чуя да си говоря с Ицо, да пием по бира. И все пак проблема е в първото условие на жената. Българина е свикнал че масло и филтър на автоматик, никога не се сменя, заради една табелка на BMW . Съответно стар автомат, който да не иска ремонт няма, а за обслужването на новия струва майка си и баба си.
503.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, maxrpm написа:

.... . Тези който изглеждат добре и са на пари, са само някви комбита.....

 

Саше, не са само комбита... ?

Ако много силно искаш Октавия 1  TDi 90, да ти дам тема за размисъл? ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 А който се чудеше защо искам Меган 2 фаза 2 1.6 , да гледа на 3:30 , лагуна е пак може да се добие представа. Това с Шкода няма да стане, с 100км/ч сори ... :)

 

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да гледаш 15-20 годишни коли и да си фантазираш, че са сигурни при удар е доста глупаво. Сигурността пада с всяка отминала година. Дори и Шкода са си вързали гащите и дават еърбеговете да се сменят на 15 години, поне до Фабия 1 беше така. Имаш спукани заварки, умора на материала. Катастрофата с Милен Цветков дали чу за нея? 10 годишното му Субару пое целия удар и затова онези от Q7цата се отърваха без поражения.

Като гледаш клипове на 5та предавка, виж за краш тестовете им: нова - 10 годишна кола, нова малка- стара голяма и т.н.

На твое място бих се насочил към кола около 2007 плюс минус. Октавия 1 е безвъзвратно остаряла. Като технологии Фабия 1 е много по-напред от нея. Друго, Октавия 2 излезе 2005. Не гледай че О1 я правиха до към 2010, това беше защото Дачия им отхапа от пазарния дял. А к?ъде ще я паркираш? Вземи си една Фабия 1 ФЛ или Фабия 2 преди ФЛ хечбек и си свиркай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Fabia1 ще компромис за мен, в краен случай 1.9SDI/TDI , но ми е тясна доста, макар че от вън изглежда голяма , знам какво искам и за какво ще ми стигнат парите, имам реална представа за конструкцията на меган 2ката и съм видял кое, колко е дебело ( свалял съм му калници и броня). Не се позовавам само на 5th gear , просто когато мегана е 5-6000лв , и то се избира само 1.6 115коня, защото другите мотори не стават за нищо , си купуваме друг автомобил .

 

Клипа го пуснах чисто информативно!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, ID A написа:

дават еърбеговете да се сменят на 15 години, поне до Фабия 1 беше така.

В моята сервизна книжка вече го бяха свалили на 10 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Атмосферен дизел/турбиниран дизел? Разликата е от земята до небето. Важното е тебе да те кефи, ти ще я караш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не ме интересува мощността на колата която ще купя, даже не харесвам дизели , защото найстина , когато помириша миризмата на изгорял дизел, ми се повдига, повръщам , не на ебавка, а найстина, на средата на тротоара... Не искам да има турбина, трябва да си купя бутилка CO2 задължително, и когато се прецака, освен ако не е актуатор , дето е некви смешни пари, за 2ри път го заявявам , че на мястото на турбината , ще сложа тръба и ще си карам колата!! За съжаление няма бензинова Шкода , която да е безпроблемна до Ок1.

 

Освен ако не си взема тая с бежовия салон, двойката, и на заплата да си знам -  Заема на банката за месеца, 1л препарат за прахосмукачката, щото е станало кочина , 1 литър масло за мотора, да не задере , що го е изгорил половината и в форума казвам че не харчи нищо , щото ще се изложа :D

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Izolini написа:

В моята сервизна книжка вече го бяха свалили на 10 години.

Благодаря и на двамата с Ивчо , че ме подсетихте да изключа пасажерския , веднага щом си взема колата, да не ми прецака таблото, някой като ме чукне от дясно с 40км/ч в града.... :) Казах и на моя човек да врътне неговия на OFF , той каза че е много добра идея , за която досега не се е сетил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, maxrpm написа:

Благодаря и на двамата с Ивчо , че ме подсетихте да изключа пасажерския , веднага щом си взема колата, да не ми прецака таблото, някой като ме чукне от дясно с 40км/ч в града.... :) Казах и на моя човек да врътне неговия на OFF , той каза че е много добра идея , за която досега не се е сетил!

Явно много държиш на приятелите си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, ID A написа:

Октавия 1 е безвъзвратно остаряла. Като технологии Фабия 1 е много по-напред от нея.

 

Тука бъркаш колега(зависи от оборудването все пак). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.